اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906264556515166

مترجم فرازین اولین ارائه دهنده ترجمه ترکیبی ماشینی-انسانی در ایران

ترجمه ترکیبی ماشینی-انسانی برای اولین بار در ایران توسط مترجم بومی فرازین

کد: 139906264556515166

https://bit.ly/2RKJKnM

، تهران , (اخبار رسمی): خدمت ویرایش انسانی «ترجمه ماشینی + ویرایش سبک» برای اولین بار توسط مترجم فرازین (ارائه دهنده موفق خدمات ترجمه ماشینی) در کشور راه‌اندازی شد. این خدمت که مدتی است در جهان در کنار خدمات ترجمه تخصصی ارائه می‌شود، از دو مزیت سرعت و هزینه کم ترجمه ماشینی در کنار کیفیت مترجم خبره بهره می‌برد.

ترجمه ترکیبی ماشینی-انسانی برای اولین بار در ایران توسط مترجم بومی فرازین
مترجم آنلاین فرازین اولین ارائه دهنده ترجمه ترکیبی (ماشینی+انسانی) در ایران

خدمت ترجمه ترکیبی (ترجمه ماشینی + ویرایش سبک) که مدتی است در جهان ارائه می‌شود، از مزایای سرعت زیاد و هزینه کم ترجمه ماشینی در کنار کیفیت مترجم خبره بهره می‌برد

با افزایش سطح علمی جامعه و ارتقای روز افزون مقالات و پژوهش‌ها، همواره محققان و پژوهشگران نیازمند تحقیق و مطالعه در مورد موضوعات مختلف دنیا هستند؛ اغلب مقالات و یا متون پژوهشی و تخصصی با زبان اصلی هستند که محقق را ملزم به ترجمه می‌کند.

هزینه بالای ترجمه و زمانبر بودن آن توسط دارالترجمه‌ها موجب شده است تا پژوهشگران زیادی به مترجم‌های ماشینی روی آورند ولیکن بدلیل ماشینی بودن و وجود مشکلات مرسوم ترجمه ماشینی (به خصوص در ترجمه‌های تخصصی)، گاها محقق را ملزم به ویرایش و تصحیح متن ترجمه شده می‌نماید.

مترجم هوشمند فرازین (ارائه دهنده موفق خدمات ترجمه ماشینی) برای برطرف کردن این خلاء در ترجمه ماشینی امکان ویرایش انسانی متن ترجمه شده را برای اولین بار در کشور فراهم نموده است.

این خدمت (ترجمه ماشینی + ویرایش سبک) که مدتی است در جهان ارائه می‌شود، از مزایای سرعت زیاد و هزینه کم ترجمه ماشینی در کنار کیفیت مترجم بهره می‌برد.

"ویرایش ترجمه" فرازین این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌سازد که متن ترجمه شده توسط فرازین، با همکاری مترجمان خبره ویرایش شده و ترجمه‌ای دقیق، روان و بدون خطا با کمترین هزینه دریافت نمایند.

برای استفاده از این خدمت کافیست یک حساب کاربری به صورت رایگان در سایت فرازین به نشانی www.faraazin.ir ایجاد نمایید و از خدمات ترجمه آن بهره‌مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مترجم هوشمند فرازین

مترجم هوشمند فرازین یک سایت ترجمه آنلاین انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی است که توسط شرکت دانش‌بنیان ویرا فزار آدان طراحی و تولید شده است. مترجم آنلاین فرازین ترجمه انواع فایل متنی از قبیل ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه زیرنویس فیلم، ترجمه پاورپوینت، ترجمه پی‌دی‌اف، ترجمه ورد، ترجمه خبر، ترجمه سایت و غیره را با کمترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌دهد. فقط کافیست به صورت رایگان یک حساب کاربری در سایت فرازین ایجاد نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]