اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106226421115166

رونمایی از لوگو جدید مترجم هوشمند فرازین

لوگوی جدید مترجم هوشمند فرازین رونمایی شد!

کد: 140106226421115166

https://bit.ly/3L75GEE

، تهران , (اخبار رسمی): رونمایی از لوگو جدید و منحصربه‌فرد مترجم هوشمند فرازین که بیان‌گر ترجمه متن انگلیسی به فارسی و بالعکس ترجمه فارسی به انگلیسی توسط این مترجم آنلاین است.

لوگوی جدید مترجم هوشمند فرازین رونمایی شد!
رونمایی لوگو جدید فرازین، بهترین مترجم آنلاین متن فایل انگلیسی به فارسی و ترجمه متن فارسی به انگلیسی

رونمایی از لوگو جدید و منحصربه‌فرد مترجم هوشمند فرازین، بیان‌گر ترجمه متن انگلیسی به فارسی و بالعکس ترجمه فارسی به انگلیسی توسط این مترجم آنلاین است.

لوگو هر محصول و خدمت، نماد ذات آن است. این مترجم آنلاین پس از 8 سال همانند سایر محصولات و خدمات لوگو جدیدی طراحی و رونمایی کرد.

مترجم هوشمند فرازین اظهار دارد در طراحی جدید لوگوی خود به مفهوم مترجم و ترجمه توجه بیشتری شده است.

در طراحی لوگو جدید رونمایی شده همانند لوگو پیشین خود از رنگ آبی که برگرفته از حس مسئولیت‌پذیری، هوشمندانه بودن مترجم فرازین، حفظ امنیت و آرامش و وفاداری است، استفاده شده است.

طراحی منحصربه‌فرد لوگو این مترجم آنلاین با نگاهی عمیق و استفاده از حرف آغازین مترجم فرازین و پیکان‌های به‌جا همه حاکی از ترجمه انگلیسی به فارسی و بالعکس یعنی ترجمه فارسی به انگلیسی است که به‌ خوبی خدمت ترجمه متن و مترجم آنلاین را در لوگو به تصویر کشیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مترجم هوشمند فرازین

مترجم هوشمند فرازین یک سایت ترجمه آنلاین انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی است که توسط شرکت دانش‌بنیان ویرا فزار آدان طراحی و تولید شده است. مترجم آنلاین فرازین ترجمه انواع فایل متنی از قبیل ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه زیرنویس فیلم، ترجمه پاورپوینت، ترجمه پی‌دی‌اف، ترجمه ورد، ترجمه خبر، ترجمه سایت و غیره را با کمترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌دهد. فقط کافیست به صورت رایگان یک حساب کاربری در سایت فرازین ایجاد نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]