اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910164848212832

ارائه خدمات باغبانی، فضای سبز و جابه جایی درخت از طریق وب سایت

کد: 139910164848212832

https://bit.ly/3nGIIXp

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف خدمات رسانی آسان به شهروندان تهرانی و دسترسی آسان به خدمات باغبانی تخصصی، وبسایت جابه جایی درخت و باغبانی هورس به آدرس www.horas.ir در پانزدهم دی ماه 1399 بروز رسانی شد.

وب سایت جابجایی درخت و باغبانی
خدمات باغبانی و جابجایی درخت تخصص ماست - 09122175174

سایت درخت و باغبانی هورس، به نشانی www.horas.ir که یک سایت تخصصی باغبانی و جابجایی درخت است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد خدمات رسانی آسان به شهروندان تهرانی و دسترسی آسان به خدمات باغبانی تخصصی را تسهیل کند.

مهندس بیژن صمغ آبادی، مدیر مسئول جابه جایی درخت و باغبانی هورس در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ما تا به امروز تیمی تخصصی در خصوص باغبانی و فضای سبز و در نهایت جابجایی درخت در شهر بزرگی هم چون تهران نداشتیم از این رو بر آن شدیم که وب سایت تخصصی باغبانی راه اندازی کنیم البته تیم تخصصی باغبانی هورس یک سابقه 10 ساله دارد..

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « کارشناسان ما همه تحصیلات دانشگاهی دارند که این موضوع به تخصصی بودن کار ما می افزاید.»

گفتنی است جابه جایی درخت و باغبانی هورس، به مناسبت این به روز رسانی، اقدام به ارائه تخفیف ویژه تا 22 بهمن 1399 نموده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت جابه جایی درخت و باغبانی هورس به آدرس www.horas.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معماری فضای سبز هورَس (Horas)

مجموعه هورس (Horas) با بهره مندی از متدهای روز دنیا اولین مجموعه ایی در ایران است که به طور تخصصی علم معماری را با باغبانی در هم آمیخته و تمام تلاش خود را دارد با ارائه با کیفیت ترین خدمات به مشتریان خود رضایتمندی 100% برای آنان فراهم آورد. ما ماموریت خود را بر این پایه بنا نموده ایم که برای رسیدن به شهری سبز از حداقل فضاهای موجود در هر خانه بیشترین استفاده را ببریم و امیدواریم در آینده ایی زود شهرهای ایران به تنفس گاه جهان آلوده امروز بدل شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]