اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210307780612832
در دسترس نیست

متخصص در جابجایی درختان سوزنی برگ

جابجایی درختان سوزنی برگ

کد: 140210307780612832

، تهران , (اخبار رسمی): گروه جابجایی درخت و باغبانی هورس به شما تضمین جابجایی درخت بدون خشک شدن میدهد. از این رو نگهداری از درخت به مدت شش ماه پس از جابجایی بر عهده ما است. گروه معماری فضای سبز هورس (Horas) به شما این اطمینان را می دهد. که در کم ترین زمان ممکن جابجایی درخت صورت پذیرد.

جابجایی درختان سوزنی برگ
با تزریق کود مایع نوتریجکت، کود مایع مخصوص جابجایی میتوان در تمام طول سال جابجایی درخت انجام شود.

مدیریت گروه معماری فضای سبز هورس جناب آقای بیژن صمغ آبادی میباشد. - جابجایی درخت تضمینی بدون خشک شدن. - جابجایی درختان سوزنی برگ. - مشاوره جابجایی درخت. - هماهنگی با شهرداری و اخذ محوز های لازم.

ما متخصص جابجایی درخت به روش های روتبال و .... هستیم . ما میتوانیم به شما تضمین دهیم که در تمام طول سال درخت شما را جابجا کنیم و درخت شما خشک نشود. این امر با تزریق کود مایع نوتریجکت امریکا تنها کود مخصوص جابجایی درخت امکان پذیر است.

# با مجرب ترین تیم متخصص جابجایی انواع درخت.

# متخصص در جابجایی درختان سوزنی برگ.

# با 25 سال تجربه و کار منحصر.

# جابجایی درخت تضمینی بدون خشک شدن.

# جا به جایی درخت و فروش انواع درختان بن بالا مثمر و غیر مثمر.

# نگهداری از درخت به مدت شش ماه پس از جابجایی.

گروه جابجایی درخت هورس اولین و قدیمی ترین تیم تخصصی باغبانی و جابجایی درخت در ایران میباشد. گروه هورس تنها نماینده کود تزریقی در ایران است.

با توجه به در اختیار داشتن تیمی متخصص متشکل از مهندسان عمران و کارشناسان فضای سبز و با تکیه بر سیستم های به روز دنیا، به شما این اطمینان را می دهیم. که در کم ترین زمان ممکن جابجایی درخت صورت پذیرد.

مهندس بیژن صمغ آبادی مدیریت مجموعه هورس (Horas) با شماره تماس 09122175174 به شما مشاوره مستقیم و کارساز ارائه میدهد. همچنین میتوانید با مراجعه به وب سایت https://horas.ir از مطالب علمی وب سایت جابجایی درخت هورس بهره مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معماری فضای سبز هورَس (Horas)

مجموعه هورس (Horas) با بهره مندی از متدهای روز دنیا اولین مجموعه ایی در ایران است که به طور تخصصی علم معماری را با باغبانی در هم آمیخته و تمام تلاش خود را دارد با ارائه با کیفیت ترین خدمات به مشتریان خود رضایتمندی 100% برای آنان فراهم آورد. ما ماموریت خود را بر این پایه بنا نموده ایم که برای رسیدن به شهری سبز از حداقل فضاهای موجود در هر خانه بیشترین استفاده را ببریم و امیدواریم در آینده ایی زود شهرهای ایران به تنفس گاه جهان آلوده امروز بدل شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]