اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004235326315364

کاربرد تیفور TIRFUR در لیفتینگ بار

کد: 140004235326315364

https://bit.ly/2U86xyE

، تهران , (اخبار رسمی): تیفور TIRFUR یک ابزار کشنده مانند وینچ های صنعتی می باشد که از سیم بکسل و قلاب در اتصال استفاده کرده و دارای یک اهرم برای کشیدن و یک اهرم برای رها کردن بار می باشد. تیفور ها اغلب تا ظرفیت 3.2 تن تولید می شوند.

کاربرد تیفور TIRFUR در لیفتینگ بار
تیفور Tirfur

تیفور TIRFUR ابزاری کشنده با بکارگیری سیم بکسل با ساختار 6 رشته می باشد که با اتصال به تکیه گاه از یک سمت به کشش بار در سمت دیگر می پردازد. تیفور تا تناژ 3.2 تن در ایران وارد می شود.

تیفور TIRFUL ابزاری کاربردی در لیفتینگ مانند وینچ و پولیفت می باشد که به شکل یک بلوک با مکانیزم داخلی طراحی شده است است که از یک طرف سیم بکسل وارد و از سمت دیگر خارج می شود.

سیم بکسل در داخل بلوک تیفور بصورت قفل با دو سیستم کلاچ قرار گرفته و حرکت اهرم بالایی تیفور در هر سیکل سیم بکسل را به میزانی مشخص کشیده و سبب کشش بار بر روی سطوح می شود. کاربری اصلی تیفور ها برای کشش بار بر روی سطوح شیب دار می باشد اما قابلیت استفاده از آنها بصورت آویز برای لیفیتگ بار نیز وجود دارد.

در بالای بلوک تیفور 3 عدد اهرم قرار دارد که اهرم جلویی که رو به نوک تیز تر تیفور قرار دارد اهرم کشش بوده و با حرکت سیکلی آن برای کشیدن سیم بکسل و جابجایی بار استفاده می شود اهرم وسطی برای آزاد کردن بار بصورت حرکت سیکلی اهرم طراحی شده است.

اهرم آخر از پشت برای رها سازی کلاچ ها در آزاد کردن سیم بکسل بکار می رود که با فشار دست به سمت پایین هر دو کلاچ از روی سیم بکسل آزاد می شوند. تیفور ها اغلب همراه با سیم بکسل هایی با متراژ 20 الی 50 متر مورد استفاده قرار می گیرند.

سیم بکسل فولادی 6 رشته که اغلب با ساختار 6X19 در اتصال بکار گرفته شده است در لیفتینگ بار با تیفور بکار گرفته می شود.

تیفور نیز مانند دیگر انواع ابزار لیفتینگ با برند های مختلفی تولید می شود که در ایران برند سوپر تیل Super-til چین پر مصرف ترین برند تیفور محسوب می شود که در ظرفیت وزنی 800 کیلوگرم، 1.6 تن و 3.2 تن به بازار عرضه شده است.

برند های آلمانی مانند کارل اشتال و ژاپنی مانند الفانت نیز دارای محصولاتی در ایران هستند اما به سبب قیمت بالا استفاده گسترده ای ندارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم بکسل و اتصالات استیل تکین

سیم بکسل و اتصالات تکین وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های فولادی و استیل در سایز های مختلف شامل انواع سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل نتاب، سیم بکسل های معدنی، سیم بکسل جرثقیل و حفاری و سیم بکسل روکش دار می باشد. واردات و عرضه انواع زنجیر بار فولادی و زنجیر استیل و کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر در گرید های فولادی G80 و گرید استیل 304 و 316. مرکز تخصصی واردات کلیه اتصالات استیل سیم بکسل و زنجیر انواع قلاب استیل، شگل استیل، مهارکش استیل، بست فولادی استیل، انواع حلقه و اتصال زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 و در سایز های اینچی و میلیمتری در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار