اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008125506617511

افق دید «آریا دانش» تولید محصولات باکیفیت و به‌کارگیری جدیدترین فناوری‌هاست

کد: 140008125506617511

https://bit.ly/3C2gtKh

، تبریز , (اخبار رسمی): شرکت آریا دانش در سال ۱۳۹۸ با هدف ایجاد یک شرکت دانش بنیان و استارت آپ تاسیس شد و موسسین این شرکت جمعی از دانشگاهیان و متخصصین حوزه انفورماتیک هستند.

اریا دانش
اریا دانش

شرکت «آریا دانش» در سال ۱۳۹۸ با هدف ایجاد یک شرکت دانش بنیان و استارت آپ تاسیس شد و موسسین این شرکت جمعی از دانشگاهیان و متخصصین حوزه انفورماتیک هستند.

شرکت آریا دانش در سال ۱۳۹۸ با هدف ایجاد یک شرکت دانش بنیان و استارت آپ تاسیس شد. موسسین این شرکت جمعی از دانشگاهیان و متخصصین حوزه انفورماتیک هستند، که به منظور به ثمر رساندن ایده های خلاقانه و تبدیل این ایده ها به محصولات دانش بنیان و گره گشا در عرصه صنعت و آموزش ، گرد هم آمده اند. افق دید شرکت آریا دانش ایجاد بستری جهت تولید محصولات با کیفیت، با به کارگیری جدیدترین فناوری های موجود و در کنار آن ایجاد شغل برای دانش آموختگان دانشگاهی است که برحسب علاقه و استعداد خود رشته تحصیلی شان را برگزیده اند.

آریا دانش یکی از شرکت های طراحی سایت در تبریز است باشد که به دلیل استفاده از نیروی کار خبره و کاربلد موفق شده است پروژه های خود را در سطح کشور گسترش دهد.

طراحی انواع وب سایت شرکتی، پزشکی، خدماتی و... فقظ جزئی از خدمات این شرکت است که به لطف خدا و تلاش کارشناسان موفق شده است پروژه های بزرگی را با موفقیت به پایان برساند.

این مجموعه از بدو تاسیس تلاش نموده است تا رضایت صد در صدی مشتریان را به دست آورد.

خدمات سئو نیز جزئی از وظایف این شرکت می باشد چرا که یک سایت بدون سئو عملا کاربردی نخواهد داشت و در شرکت اریا دانش تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا به بهترین نحو احسن سئوی سایت شما را به پایان برسانیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید