اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101175798816803

راهنمای خرید سرور اچ پی

دلایل انتخاب سرور HPE و راهنمای خرید سرور اچ پی

کد: 140101175798816803

https://bit.ly/36RGQck

، (اخبار رسمی): سرورهای نسل 10 برند HPE در سال 2018 معرفی شدند و تا هم اکنون که این متن نوشته می شود، آخرین نسل آن هستند. مطمئناً آخرین نسل سرورهای اچ پی، از لحاظ کارایی سخت‌افزار، نسبت به نسل قبلتر خود قدرتمند تر عمل می کنند. برای مثال پردازنده های استفاده شده در نسل 10 که با نام Intel Xeon Scalable

دلایل انتخاب سرور HPE + راهنمای خرید سرور اچ پی
خرید سرور hp استوک و نو افرا فناوری ایکاد

سرور HP چیست؟

سرورها اصلی ترین بستر نگهداری و پردازش اطلاعات در شبکه های بزرگ و کوچک هستند. در واقع نقش کامپیوتری را ایفا می کنند که قدرت پردازش بالایی داشته و وظیفه های پردازشی سنگین را به راحتی انجام می دهند.

طراحی و ساخت سرورها و دشوار افزار جانبی آنها، توسط برند های مطرح جهان  مانند HP و DELL و… انجام می گیرد.  برند HP در این زمینه، صاحب نام بوده که البته در واقع نام اصلی آن، HPE هست که مخفف Hewlett-Packard-Enterprise می باشد.

سرورهای HP در حال آماده جایگاه اول را در فروش سرور دارند. سرورهای اچ پی در سری های گوناگون ساخت می شوند:

  • سری BL یا Blade
  • سری ML یا سرور ایستاده HP (تاور سرور ها)
  • سری DL یا رک مونت ها
  • مینی سرورها قیمت سرور HP G10 یا نسل دهم

سرورهای نسل 10 برند HPE در سال 2018 شناسایی شدند و تا هم اکنون که این نوشتار نوشته می شود، آخرین نسل آن هستند. مطمئناً آخرین نسل سرورهای اچ پی، از لحاظ کارایی دشوار افزار، نسبت به نسل قبلتر خود قوی تر عمل می کنند. برای مثال پردازنده های استفاده شده در نسل 10، که با نام Intel Xeon Scalable عرضه شده اند،  قدرت پردازش بالاتری داشته و گران تر نیز هستند. همین مسئله برای دیگر دشوار افزارهای این نسل مانند رم ها و فضای ذخیره‌سازی نیز صادق است.

کدام سرور اچ پی مناسب دریافت و شغل شماست؟

پاسخ این سؤال فقط توسط اعلام لازم ها توسط دریافت و شغل به مسئول آشنا به سرورها اطلاعات می شود.  به بیانی دیگر، اگر نیازهای دریافت و شغل مانند: تعداد کاربران، نوع کاربری، میزان پردازش، دشوار افزار مورد لازم اپلیکیشن ها و… معین شده باشد، می توان کانفیگ سرور یا دشوار افزار مورد لازم برای جمع‌آوری را مشخص کرد.  برای مثال می توان مشخص کرد که دو پردازنده با فرکانس 2.6 گیگاهرتز ، مقدار رم 128 گیگابایت و استفاده از حافظه های NVMe برای چه دریافت و کاری مناسب بوده و برای چه دریافت و کاری مناسب نیست.  به هر ترتیب، افرا فناوری ایکاد آماده ارائه مشاوره خرید و اعلام قیمت سرور به شما خواهد بود.

خرید سرور اچ پی چه مزایایی نسبت به دیگر برندها دارد؟

موسسه HP به خودی خود به عنوان یک اَبَر برند در موضوع ابزار های اداری و لپ تاپ، شناخته شده  هست اما تولیدات این برند به همین جا ختم نشده و در موضوع های دیگری به خوبی همان ابزار های  اداری و رایانه فعال بوده و قدرت نمایی می کند. در موضوع سرورها و تجهیزات ذخیره‌سازی با بیفزایید کردن E که مخفف Enterprsie (تجاری) به آخر برند HP، تلاش وسیع ای را در سطح بین المللی انجام می دهد. HPE سرورهای خیلی انعطاف و ارتقاپذیری را طراحی و ساخت می کند. در اینجا به برخی از آپشن ها می پردازیم که این برند را نسبت به رقبا در صدر نگاه داشته است:

  • سرورهای HPE از نظر سخت‌افزار پذیری نسبت به سایر رقبا قدرتمندتر عمل می کند.
  • سیستم مدیریت (iLO) سرورهای HPE نسبت به سایر رقبا از عملکرد مطلوبتری برخوردار است.
  • از نظر تکنولوژی، سرورهای اچ پی از برتری چشمگیری برخوردار هستند.
  • اگرچه سرور اچ پی می تواند قیمت گرانتری نسبت به برند های دیگر داشته باشد ولی ارزش خرید آن بسیار بالا است.
  • پشتیبانی، تعمیر و خرید قطعات آن در مقابل سایر برندها، بسیار در دسترس تر است.

سرور استوک یا نو؟

همان طور که توضیح دادیم، خرید سرورهای نسل آخر بهترین برگزیده و پیشنهاد ما به شماست. اما نسل های قبلتر هم می توانند لازم یک دریافت و شغل را برطرف کنند. در هر چهره در  این صفحه می توانید سرورهای موجود درافرا فناوری ایکاد را مشاهده وبررسی کنید. در آخر برای خرید آن چه به‌صورت استوک و چه به‌صورت نو، با ما ارتباط بگیرید.

خرید سرور استوک برای دریافت و کارهایی پیشنهاد می شود که هزینه خرید سرور آکبند برای آن ها سنگین بوده و برای شروع حتماً و به‌هرحال باید سرور داشته باشند. معمولاً سرورهای نسل آخر HPE در بازار قیمتی خیلی بالا دارند، بنابراین بهترین گزینه خرید سرورهای استوک نسل ها قبل تر است.

خرید سرور استوک، دلیل بر ضعف دشوار افزاری آن ها نیست و می تواند لازم دریافت و شغل را برطرف کند یا حتی ارتقا هم پیدا کند اما به‌هرحال فناوری و سرعت پردازش سرورهای نسل جدیدتر بهتر خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افرا فناوری ایکاد

شرکت افرا فناوری ایکاد در زمینه خدمات فنی مهندسی و خدمات دیتاسنتر فعالیت میکندهمچنین کارشناسان ما در زمینه تعمیر و ارتقا سرورهای اچ پی می توانند پاسخگوی شما باشند. همچنین شرکت افرا فناوری ایکاد با مجوز ها شورای عالی انفورماتیک - نظام صنفی و انجمن انفورماتیک کشور آماده همکاری با سازمان های خصوصی و دولتی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021665*****
[نمایش اطلاعات]