اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103036095910931

خدمتی جدید از ایران دیجی مارکت

ارائه مشاوره توسعه کسب و کار و بازاریابی دیجیتال به کسب و کارها در مازندران

کد: 140103036095910931

https://bit.ly/3MNNAay

، بابل , (اخبار رسمی): ارائه خدمات مشاوره توسعه کسب و کار با رویکرد دیجیتال به کسب و کارهای کوچک و بزرگ در مازندران آغاز شد

ارائه مشاوره توسعه کسب و کار و بازاریابی دیجیتال به کسب و کارها در مازندران
مشاوره توسعه کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ در مازندران و بابل

به گزارش روابط عمومی ایران دیجی مارکت، از این پس خدمات مشاوره توسعه کسب و کار با رویکرد دیجیتال توسط متخصصان این مرکز به کسب و کارهای کوچک و بزرگ ارائه می گردد.

بر اساس این گزارش، با توجه به رکود نسبی بازار و نیاز صاحبین مشاغل و کسب و کارها به استفاده از تکنیک ها و استراتژی های نوین بازاریابی و تبلیغات باعث گردیده تا پس از تحقیق و بررسی و نیازسنجی های بعمل آماده ، ارائه خدمات مشاوره توسعه کسب و کار و بازاریابی دیجیتال به سبد خدمات این مرکز اضافه گردد.

بر پایه این اطلاع،برخی از خدمات ارائه شده شامل مشاوره توسعه کسب و کار، افزایش فروش، بازاریابی و فروش در اینستاگرام، تولید محتوای تخصصی و حرفه ای ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و ... می باشد.

مهندس کاوه عالمی،بنیان‌گذار و مشاور ارشد توسعه کسب و کار در ایران دیجی مارکت، ارائه این خدمات را برپایه سالها آموزش و تجربات کسب شده در این حوزه دانست و گفت: در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی در بین مردم، استفاده صحیح و درست از این پلتفرم ها جهت معرفی محصول و خدمات برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ امری اجتناب ناپذیر و حیاتی می باشد.

وی افزود، صاحبان مشاغل و کارفرمایان گرامی میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو زمان مشاوره با شماره 09383419830 تماس گرفته و یا از طریق واتساپ با ایشان در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران دیجی مارکت

ایران دیجی مارکت، یک آژانس تبلیغاتی خلاق تمام خدمت است. ما در مدت سیزده سال بابسیاری از مجموعه های معتبر داخلی و خارجی همکاری داشته‌ایم و با تکیه بر این تجارب ارزشمند، دریافته‌ایم که با رویکردی نو و نگاه علمی و تخصصی به حرفه خودمان ، خواهیم توانست ، تبلیغاتی نوین ، متفاوت و اثربخش تولید نموده و رضایت مشتریان محترم خود را فراهم آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی