اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104226290519036

کرم ضد آفتاب

کد: 140104226290519036

https://bit.ly/3AMq62H

، (اخبار رسمی): کرم ضد آفتاب، برای همه‌ افراد در تمامی فصل‌های سال نیاز است. نور خورشید اشعه‌های مضر زیادی دارد که به پوست انسان آسیب می‌زند. وقتی یک لایه کرم ضدآفتاب روی پوست انسان قرار گیرد این آسیب‌ها به کمترین حد خود می‌رسند و سلامت پوست به خطر نمی‌افتد.

کرم ضد آفتاب
هر آن چیزی که درباره کرم ضد آفتاب باید بدانید!

کرم ضدآفتاب که spf کمی داشته باشد باعث آسیب‌های پوستی و در مواردی خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش میدهد.

ضد آفتاب، یکی از مهمترین لوازم آرایشی است که در بازار به فروش می‌رسد و انواع گوناگونی دارد. در کارخانه‌های مختلفی این کرم‌ها با مواد اولیه متفاوت تولید می‌شوند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. اولین کرم ضدآفتابی که به بازار ارائه شد، توسط یک شرکت فرانسوی بود. پس از آن شرکت‌های زیادی اقدام به تولید این محصول کردند. کرم‌ها بر اساس نوع فرمولاسیون و کاربرد به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

انواع کرم ضد آفتاب:

بر اساس ترکیبات و مواد تشکیل دهنده:

  • ضد آفتاب گیاهی
  • ضدآفتاب شیمیایی
  • ضدآفتاب فیزیکی

بر اساس نوع پوست: 

  • پوست چرب و جوش دار
  • پوست خشک
  • مختلط
  • معمولی، نرمال و طبیعی

بر اساس بافت محصول:

  • کرم
  • اسپری
  • لوسیون
  • ژل
  • فلوئید 

انواع ضد آفتاب بر اساس رنگ:

انواع ضد آفتاب ها با توجه به کاربردی که دارند به دسته‌های مختلف کرم دور چشم، کرم کودکان، کرم آقایان و ... تقسیم می‌شوند. کرم ضد آفتاب کودکان با استفاده از مواد کاملا بی‌ضرر تولید می‌شود. این کرم‌ها برای کودکانی که پوست حساسی در برابر نور خورشید دارند، بسیار مناسب هستند. سعی کنید اگر کودکی دارید که بیشتر وقت خود را در هوای آزاد می‌گذراند حتما از این کرم‌ها خریداری کنید. از این کرم می‌توانید روی پوست صورت و حتی دست‌های او بزنید تا اشعه خورشید آسیبی به پوست او نزند.

بر اساس خواص هم این کرم‌ها به دسته‌های ضدآفتاب ضد لک، ضد جوش، ضد قرمزی، حاوی ویتامین، آبرسان، ضدتعریق و ... تقسیم می‌شوند. کرم‌های آبرسان با بازکردن منافذ صورت، رطوبت کافی را به پوست می‌رسانند و باعث لطافت و نرمی پوست شما می‌شوند. از کرم‌های ضدتعریق هم برای مناطق بسیار گرم می‌توان استفاده کرد؛ همچنین افرادی که به باشگاه می‌روند نیز می‌توانند از این نوع کرم استفاده کنند. هر کس با توجه به نوع پوست خود و موارد استفاده کرم ضدآفتاب باید یکی از این دسته‌ها را انتخاب کند. هر کدام از این دسته‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند و برای سلامت پوست بسیار مفید هستند. 

کرم ضد آفتاب اصل چه مشخصاتی دارد؟

در بازار آرایشی، کرم‌های تقلبی زیادی وجود دارند. شما باید در هنگام خرید دقت بالایی داشته باشید تا کرم ضد آفتاب اصل را از تقلبی تشخیص دهید. اگر فروشنده اصرار زیادی به خرید محصولات خود داشت و تخفیف زیادی روی آن اعمال کرد، کمی مشکوک شوید. اصولا کرم‌های ضد آفتاب خارجی قیمت‌ بالاتری نسبت به نمونه های ایرانی دارند؛ زیرا برای وارد شدن به کشور هزینه‌های زیادی وجود دارد. سعی کنید قیمت کرم‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و تا حدودی با آن آشنا باشید.

روش دیگر، دقت به بسته‌ بندی محصول است. کرم‌های ضد آفتاب اصل یک پوشش پلاستیکی بسیار قوی دارند که روی کرم پرس شده است. اصولا کرم‌های تقلبی با روکش شل بسته‌بندی می‌شوند. دقت به جلد مقوایی کرم هم می‌تواند به شما کمک کند. برند کرم را داخل گوگل سرچ کنید و تصاویر و مشخصات کرم را بررسی کنید. اگر تطبیق داشتند یعنی کرمی که قرار است بخرید اصل است. توجه کنید که کرم ضدآفتاب اصل باید بوی مطبوعی بدهند. بوی تند و تیز نشان‌دهنده بی‌کیفیتی این محصول است.

از مشخصات دیگر کرم ضد آفتاب اصل می‌توان به غلظت آن اشاره کرد. برخی از کرم‌های ضدآفتاب دارای تست هستند. شما می‌توانید تست محصول را مشاهده نمایید و به نوع کرم دقت کنید. کرم ضدآفتاب نباید شل باشد یا با رطوبت و آب مخلوط شده باشد. از خرید کرم‌های تقلبی پرهیز کنید زیرا آسیب‌های زیادی به پوست شما وارد می‌کنند.

در نهایت یک کرم ضدآفتاب اصل باید دارای spf استاندارد باشد. برای بیماران سرطانی حتما باید از کرم استاندارد و اصل استفاده کرد. کرم ضدآفتاب که spf کمی داشته باشد باعث آسیب‌های پوستی و در مواردی خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش میدهد. اصولا کرم‌های اصل تا چهار ساعت روی پوست می‌مانند و هیچ تغییری نمی‌کنند. سعی کنید از افرادی که متخصص مواد آرایشی هستند کمک گرفته و یا از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید.

قیمت کرم ضد آفتاب

قیمت کرم‌ های ضد آفتاب بستگی به برند محصول، ایرانی و خارجی بودن آن، ترکیبات بکار رفته، رنگی یا بی رنگ بودن آن و خیلی عوامل دیگر دارد. کرم‌های خارجی قیمت بیشتری نسبت به کرم‌های ایرانی دارند. اگر کیفیت کرم بیشتر باشد با قیمت بالایی به فروش می‌رسد و از مواد اولیه بهتری برای تولید آن استفاده شده است. اما همیشه قیمت بالا نشان‌دهنده کیفیت بالای کرم نیست. قیمت کرم‌ ضدآفتاب به ویژگی‌های آن هم بستگی دارد. هر چه کرم کارایی بالاتری داشته باشد؛ قیمت آن بالاتر است. کرم‌هایی که هم خاصیت ضدآفتاب دارند و هم از ایجاد لک و جوش‌های صورت جلوگیری می‌کنند، نسبت به کرم‌های ساده‌تر قیمت بالاتری دارند.

آخرین نکته‌ای که روی قیمت کرم ضدآفتاب تاثیر می‌گذارد نوع خرید آن است. اگر این کرم‌ها به صورت مستقیم و بدون وجود واسطه به دست مصرف‌کننده برسند قیمت کمتری دارند. وجود واسطه‌ها در بازار خرید و فروش هر محصولی باعث افزایش قیمت آن می‌شود. در هنگام خرید کرم ضدآفتاب دقت کنید که از یک فروشگاه یا سایت معتبر خرید خود را انجام دهید.

نتیجه گیری

کرم‌ ضد آفتاب به عنوان یک لایه محافظتی از برخورد اشعه های مضر UV خورشید به پوست شما جلوگیری کرده و در جوان ماندن پوست، عدم بروز لک، کک و مک، جوش و آکنه نقش موثری دارد. با توجه به انواع گوناگون کرم‌ های ضدآفتاب شما باید قبل از هر گونه اقدام برای خرید، تایپ پوستی و نیاز خود را در نظر بگیرید. سعی کنید از کرم‌هایی با spf بالا استفاده کنید تا قدرت محافظت و پوشانندگی بالاتری داشته باشند. این کرم‌ها را می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق سایت‌های معتبر مختلف خریداری کنید. اگر از برند خاصی استفاده می‌کنید، بهتر است این کرم را به صورت آنلاین بخرید تا در هزینه و وقت شما صرفه‌جویی شود. فروشگاه عسل بانو وارد کننده محصولات اصل و اورجینال از برندهای معتبر دنیا تمامی محصولات خود را اعم از کرم های ضد آفتاب بانوان، آقایان و کودکان با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان ارائه مینماید. مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید از دیگر مزایای این فروشگاه بوده که برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی