اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202047249519036
در دسترس نیست

مراحل زیرسازی پوست خشک

نحوه کرم پودر زدن پوست خشک

کد: 140202047249519036

، (اخبار رسمی): کرم پودرها، محصولات آرایشی که بعنوان زیرساز مورد استفاده قرار میگیرند. با توجه به نقش کلیدی آنها باید بهترین جلوه را برای میکاپ ایجاد کنند. پس مهم است که کرم پودر را روی هر پوستی به چه صورت بزنید. به طور مثال روی پوست خشک باید قبل از زدن کرم پودر از مرطوب کننده قوی استفاده کنید.

نحوه کرم پودر زدن پوست خشک
نحوه کرم پودر زدن پوست خشک

کرم پودر زدن پوست خشک نسبت به دیگر پوست ها با دشواری هایی روبرو است. پوست خشک به دلیل ویژگی هایی که دارد کرم پودر را جذب نکرده و جلوه مناسبی پیدا نخواهد کرد. برای اینکار باید نکاتی را در نظر گرفت تا بتوان با ایجاد یک زیرسازی عالی مراحل آرایش را به خوبی پیاده سازی کرد. زیر سازی آرایش پوست خشک اهمیت زیادی برای نشستن بهتر کرم پودر روی آن خواهد داشت. اگر زیرسازی به درستی انجام نشود، پس از زدن کرم پودر به پوست، حالت پوسته پوسته شدن به خود می گیرد. اما اگر تمامی مراحل به درستی انجام شود، زیرساز شما در برابر آب، تعریق و رطوبت نیز مقاوم بوده و از بین نمیرود. البته که روش های ضد آب کردن کرم پودر یک بحث دیگر است و باید بصورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه همراه ما باشید تا نحوه کرم پودر زدن پوست خشک را به صورت کامل بررسی کنیم.

مراحل زدن کرم پودر به پوست خشک

برای زدن کرم پودر پوست خشک باید مراحل مختلفی را طی کرد. شما ابتدا باید کرم پودر مناسب تایپ پوستی خشک را انتخاب کنید. این محصولات اغلب حاوی مرطوب کننده هستند که از خشک شدن پوست حین آرایش جلوگیری میکنند. از دیگر مراحل می توان به شستشوی پوست صورت و آبرسانی آن اشاره نمود. استفاده از پرایمر و کرم پودرهای مایع بر پایه روغن می تواند گزینه ای مناسب برای جذب بهتر روی پوست خشک باشد. اسپری فیکس نیز می‌تواند حالت بهتری به پوست خشک بدهد.

1. شست و شوی پوست صورت

شست و شوی پوست صورت پیش از زدن کرم پودر به شما کمک می‌کند تا بتوانید با یک سطح تمیز و بدون آلودگی روبرو شوید. پس از شستشو آلودگی های پوست کاملا از بین رفته و پوست صورت آماده زدن کرم پودر می شود. شستن صحیح صورت می‌تواند مانع از مسدود شدن منافذ پوست شود. بهتر است برای شستشوی پوست خشک از شوینده های مخصوص این پوست استفاده نمایید. شوینده ها پوست شما را مرطوب کرده و باعث فینیش بهتر کرم پودر روی پوست خواهند شد.

2. آبرسانی

پوست خشک رطوبت بسیار پایینی دارد. اگر از یک آبرسان قوی پیش از زدن کرم پودر استفاده نمایید، می توانید کمک بزرگی به پوست خود کنید. باید بیشتر نواحی اطراف بینی و بین دو ابرو را آبرسانی کرده و از یک مرطوب کننده قوی نیز استفاده نمایید.

3. استفاده از پرایمر

یکی از محصولات مناسبی که پیش از کرم پودر برای پوست خشک مورد استفاده قرار می گیرد پرایمر است. نوعی ژل که پیش از آرایش روی پوست قرار می گیرد. پرایمر در مراحل زیرسازی آرایش قبل از کرم پودر مورد استفاده قرار گرفته و موجب ماندگاری بیشتر میکاپ میشود. استفاده از پرایمر موجب صاف شدن پوست خشک خواهد شد. این ماده سطح پوست را صاف و نرم کرده و به مواد آرایشی کمک میکند تا بدون ماسیدن روی پوست قرار بگیرند.

4. استفاده از کرم پودر مایع

اگرچه کرم پودرها انواع مختلفی دارند اما برای پوست خشک بهتر است از کرم پودر مایع مبتنی بر پایه روغن استفاده نمود. این محصولات دارای رطوبت بالایی هستند که می‌توانند بهتر جذب پوست شوند. از آنجایی که پوست خشک به راحتی هر نوع کرمی را جذب نمی‌کند باید در انتخاب کرم پودر دقت بالایی داشته باشید. نحوه کرم پودر زدن پوست خشک نیز بدین صورت است که باید از بیوتی بلندر مرطوب برای پخش بهتر کرم یا یک براش مناسب استفاده کرد. پس از استفاده از کرم پودر مایع روی پوست خشک می توانید از اسپری فیکس برای فینیش بهتر و ثبات بیشتر استفاده نمایید.

جمع بندی:

با توجه به مطالبی که بیان شد دانستیم که برای زدن کرم پودر روی پوست خشک باید دقت بیشتری نسبت به پوست های دیگر داشته باشید. پوست خشک به راحتی کرم را جذب نکرده و حالت ماسیدگی و پوسته‌ پوسته شدن به خود می‌گیرد. برای جلوگیری از این حالت می توانید از مرطوب کننده و آبرسان های قوی استفاده نمایید. حتما پیش از خرید کرم پودر صورت به تایپ پوستی و مواد تشکیل دهنده آن توجه کنید و قبل از استفاده پوست را با شوینده های مخصوص بشویید تا سطح پوست صاف و نرم شود. آماده سازی پوست خشک برای زدن کرم پودر اهمیت بسیار زیادی دارد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی