اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201297244019036
در دسترس نیست

معرفی کرم ضد آفتاب مناسب برای تایپ چرب با خاصیت روشن کنندگی

بهترین ضدآفتاب روشن کننده پوست چرب

کد: 140201297244019036

، (اخبار رسمی): عدم استفاده از کرم ضد آفتاب موجب بروز لک های تیره و تغییر رنگ پوست میشود. استفاده از کرم های ضد آفتاب روشن کننده پوست برای تایپ های چرب و بطور کلی همگی افراد میتواند تاثیرات مثبتی در از بین بردن این لک ها و شفاف کردن رنگ پوست شود.

بهترین ضدآفتاب روشن کننده پوست چرب
بهترین ضدآفتاب روشن کننده پوست چرب

ضد آفتاب روشن کننده پوست چرب یکی از محصولات ضروری در روتین های مراقبتی روزانه محسوب می شود که در محافظت از پوست صورت نقش بسیار مهمی دارد. خرید کرم ضد آفتاب اغلب به عنوان یک محصول محافظتی در برابر اشعه های آفتاب صورت میگیرد، اما بعضی از این کرم ها میتوانند به روشن شدن پوست نیز کمک کنند. اگر پوست چربی دارید، حتماً در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین کرم های ضد آفتاب روشن کننده تایپ چرب آشنا شوید.

اهمیت استفاده از ضد آفتاب روشن کننده

مهم ترین بخش های هر روتین پوستی عبارتند از پاکسازی پوست، تقویت و محافظت از آن. برای پاکسازی میتوان از انواع شوینده های پوستی، ماسک و اسکراب استفاده کرد. برای تقویت از انواع کرم ها و سرم های پوستی و برای محافظت باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد. برخی از افراد به دلیل ترکیبات شیمیایی به سراغ ضد آفتاب های فیزیکی ایرانی میروند که ساختار آنها تاثیرات سوء در بدن شان نداشته باشد. اما در هر حال استفاده از کرم ضد افتاب امری نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.

تابش نور خورشید به پوست باعث تیره شدن ملانین های موجود در سطح آن میشود. به همین دلیل میتوان با استفاده از کرم ضد افتاب به جلوگیری از این اتفاق کمک کرد. یا اگر در گذشته دچار این موضوع شده اید میتوانید با استفاده از کرم های ضد آفتاب روشن کننده هم از پوست خود مراقبت کنید هم به روشن تر شدن آن کمک کنید. گفتنی است که تاثیر این محصولات دائمی نیست و فقط در مواقع استفاده قابل مشاهده است.

معرفی 5 کرم ضد آفتاب با خاصیت شفاف و روشن کنندگی برای پوست چرب

1. ضد آفتاب Bio Taches SPF50 ام کیو

این ضد آفتاب رنگی با خاصیت ضد لک قادر به از بین بردن لک ها قدیمی و جلوگیری از ایجاد لک هیا جدید میباشد. به همین دلیل استفاه  مرتب از آن به روشن تر شدن رنگ پوست نیز کمک میکند. ام کیو یک برند ایرانی بوده و محصولات آن تحت لیسانس کشور فرانسه تولید و عرضه می شوند. این محصول دارای SPF50 بوده و مصرف کنندگان می توانند بعد از اقدامات درمانی نظیر لیزر، پیلینگ، میکرودرم و ... از آن استفاده کنند.

2. ضد آفتاب بی رنگ روشن کننده و ضد لک +SPF50 درماتیپیک

یکی از بهترین کرم های ضد افتاب برند درماتیپیک، همین مدل Anti spot است. این محصول با +SPF50 دارای خاصیت ضد لک و روشن کنندگی پوست میباشد. یک گزینه مناسب برای افرادی است که پوست کدر و مستعد لک دارند. از آنجایی که بافت سبک و فاقد روغنی دارد، برای تایپ پوستی چرب نیز بسیار پرکاربرد است. با توجه به اینکه این کرم بی رنگ است اما هیچگونه رد سفیدی روی پوست باقی نمیگذارد.

3. کرم ضدآفتاب و ضدلک فاقد رنگ اسکن اسکین

فرمولاسیون و ترکیبات موجود در این محصول با کم رنگ و برطرف کردن انواع لکه های تیره دست، صورت و دکلته که ناشی از عدم محافظت از پوست در برابر آفتاب، پیری، ملاسما یا جوش بوده، به روشن تر شدن رنگ پوست کمک میکنند. تولیدات این برند در ایران اما با فرمولاسیون تحت لیسانس فرانسه انجام میپذیرد. این محصول با SPF50 برای انواع تایپ پوستی به خصوص چرب مناسب میباشد.

4. کرم ضد آفتاب سین بیونیم

یکی از مناسب ترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های چرب و مختلط است. در این کرم ترکیباتی مثل کربوکسیلات روی برای تنظیم ترشح چربی، چای سبز به عنوان جمع کننده منافذ باز پوست، گلیسیرین گیاهی برای نرم کردن و مرطوب شدن پوست صورت و همچنین کمپلکس پرو- بی ۳ به عنوان تقویت سد دفاعی پوست استفاده شده است.

5. ضد آفتاب و ضد لک رنگی spf50 ویشی

این کرم با قدرت محافظت بالا از پوست در برابر اشعه های UV مانع از ایجاد لکه‌ های قهوه‌ای روی آن میشود. رنگدانه‌های طبیعی بکار رفته در این محصول با ایجاد پوششی یکدست به زیباتر شدن پوست شما کمک میکنند. این محصول فرانسوی دارای بافت خامه ای بوده و به سرعت جذب پوست می شود و ظاهری مات و طبیعی دارد.

جمع بندی:

در مطالب فوق با اهمیت ضد آفتاب به عنوان یک محافظ برای پوست آشنا شدیم. کسانی که پوست چرب و مستعد جوش دارند، می توانند از لیست ضد آفتاب روشن کننده پوست چرب که در بخش های قبلی معرفی شدند، استفاده کرده و پس از مدتی اثرات مثبت آن را مشاهده نمایند. فروشگاه عسل بانو تمامی محصولات معرفی شده را به همراه بهترین و باکیفیت ترین محصولات روز دنیا به صورت کاملا اصل و اورجینال ارائه میدهد. میتوانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی