اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105046318719295

نورپردازی حرفهای فضای سبز مدرن با چراغ چمنی و چراغ حبابی

کد: 140105046318719295

https://bit.ly/3J4bJZq

، (اخبار رسمی): نورپردازی فضای سبز باغ و ویلاهای مدرن امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. نصب چراغهای روشنایی بین چمن‌ها و گُل کاری‌های داخل باغچه، نورپردازی درختان و مسیر پلهها و از همه مهمتر روشنایی دیوارهای دور ویلا نمای فضای سبز محوطه را چندین برابر چشمگیر میکند.

نورپردازی حرفهای فضای سبز مدرن با چراغ چمنی و چراغ حبابی
نورپردازی حرفهای فضای سبز مدرن با چراغ چمنی و چراغ حبابی
نورپردازی حرفهای فضای سبز مدرن با چراغ چمنی و چراغ حبابی
نورپردازی حرفهای فضای سبز مدرن با چراغ چمنی و چراغ حبابی
نورپردازی حرفهای فضای سبز مدرن با چراغ چمنی و چراغ حبابی
نورپردازی حرفهای فضای سبز مدرن با چراغ چمنی و چراغ حبابی

برای این منظور از چراغ‌های مختلفی استفاده می‌شود، ولی طی چند سال اخیر چراغ‌های چمنی و حبابی بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

شاید دلیل این موضوع تناسب سبک طراحی این چراغ‌ها با فضا و معماری مدرن محوطه باغ و ویلاهای امروزی باشد یا تنوع مدل‌های این چراغ‌ها. ولی به هر حال چراغ‌های چمنی و چراغ‌های حبابی زیبایی چشم نوازی به شب‌های باغ و محوطه ویلاها می‌بخشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این سبک از نورپردازی حرفه‌ای آشنا شویم.

چراغ چمنی؛ لوکس‌ترین چراغ روشنایی محوطه فضای سبز

چراغ چمنی یکی از بهترین چراغ‌هایی است که می‌توانیم برای نورپردازی و زیبایی هر چه بیشتر محوطه فضای سبز ویلا، باغ و باغچه‌های مدرن استفاده کنیم. این چراغ‌ها بین گیاهان، چمن‌ها و درختان نصب می‌شوند و فضای اطراف خود را با نوری ملایم روشن می‌کنند. با خرید انواع چراغ چمنی می‌توانید علاوه بر زیبایی هر چه بیشتر نمای فضای سبز در طول روز، آلاچیق‌ها و چمن کاری‌های حیاط باغ و ویلا را برای شب‌نشینی زیبا و دلچسب کنید.

چراغ‌های چمنی ظاهری زیبا و شیک، توان روشنایی بالا، مصرف انرژی کم و هزینه برق مصرفی به صرفه‌ای دارند و تحت تأثیر رطوبت هوا، تابش نور خورشید و گل و لای خاک کیفیت و کارایی خود را از دست نمی‌دهند. این چراغ‌ها در دو مدل پایه دار و بدون پایه تولید شده‌اند. پایه‌های چراغ چمنی می‌توانند گستره نورپردازی این چراغ‌ها را تا مسافت 2 الی 4 متر توسعه دهند. این پایه‌ها در برابر رطوبت باران و برف یا زنگ‌زدگی مقاوم هستند.

ویژگی‌ها و کاربردهای انواع چراغ چمنی

چراغ‌های چمنی از جنس فولاد و آلومینیوم و در سبک مدرن تولید شده‌اند. انواع چراغ‌های چمنی از نظر نوع کاربرد و شکل ظاهری عبارتند از:

  •       چراغ چمنی دفنی چراغ‌های دفنی پایه ندارند و طراحی آنها به شکلی است که باید در حالت مستقیم داخل خاک یا زمین قرار بگیرند. این چراغ‌ها برای نورپردازی کف گل کاری‌ها یا پیاده‌روهای سنگ فرش شده باغ و ویلا استفاده می‌شوند و کار نورپردازی از را کف انجام می‌دهند.
  •     چراغ چمنی شعاعی چراغ‌های شعاعی از نظر ظاهری شبیه به یک پروژکتور کوچک عمل می‌کنند. این چراغ‌ها روی چمن، زمین و خاک نصب می‌شوند. داخل این چراغ‌ها از لامپ‌های LED استفاده می‌شود که حداکثر روشنایی با حداقل مصرف انرژی را داشته باشند. از چراغ‌های چمنی شعاعی برای نورپردازی کف ورودی حیاط، راهرو، باغچه و حتی نمای ساختمان ویلا استفاده می‌شود.
  •       چراغ چمنی مدرن چراغ چمنی مدرن ظاهری بسیار زیبا و متفاوت دارد. بدنه این چراغ‌ها از جنس آلومینیوم و فولاد ساخته شده و با رنگ‌های کوره‌ای، گالوانیزه یا پلی اورتان پوشش داده شده است تا دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد. این چراغ‌ها تقریباً در هر موقعیت جغرافیایی قابل استفاده هستند و برای روشنایی از کف محوطه چمنی، محوطه‌های گل کاری شده، دور استخر و حوض و پیاده روی سنگ فرش شده کاربرد دارند.

چراغ حبابی؛ مکمل زیبایی چراغ‌های چمنی

چراغ‌های حبابی یا توپی برای اغلب ما شناخته شده است. از این چراغ‌ها برای روشنایی دیوارهای محوطه باغ و ویلا، پیاده‌روهای بیرونی و چمن کاری و به حالت سرلوله بر روی انواع لوله و پایه‌های چمنی کوتاه و بلند استفاده می‌شود. انواع چراغ حبابی از جنس پلاستیک پلی کربنات نشکن و باکیفیت ساخته می‌شوند و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه هستند. این چراغ‌ها در زیر تابش نور آفتاب دچار زرد شدگی و شکنندگی نمی‌شوند.

چراغ‌های توپی یا حبابی برای روشنایی محوطه باز ساختمان‌ها، محوطه باز باغ‌های بزرگ و حصارهای دور باغچه نیز استفاده می‌شوند. علت اصلی استفاده از این چراغ‌ها علاوه بر روشنایی و حفظ زیبایی فضا، محافظت از لامپ در برابر نفوذ گرد و غبار یا شکستگی است. زیرا به هر حال چراغ‌های حبابی در فضاهایی نصب می‌شوند که بیشتر در معرض آسیب هستند. چراغ‌های حبابی در انواع شفاف، ساده، رنگی، وارونه، سبدی، آناناسی و شطرنجی تولید می‌شوند.

4 نکته برای نورپردازی مدرن با چراغ‌های چمنی و حبابی

بسیار مهم است که محوطه سبز باغ یا ویلا محیطی امن، آرامش بخش و روشن باشد. به همین منظور چند نکته مهم وجود دارد که باید در زمان نورپردازی محوطه به آنها توجه داشت. این نکات عبارتند از:

1.      از نورپردازی چشم نواز و کانونی استفاده کنید

روشنایی چراغ‌ها در قسمت آلاچیق یا نشیمن محوطه فضای سبز باغ نباید در حدی باشد که چشم‌ها را آزار بدهد. پس ترجیحاً از چراغ‌های حبابی یا چراغ‌های چمنی کلاهک دار استفاده کنید.

2.      از منابع نوری پی در پی برای پیاده‌روها استفاده کنید

استفاده از چراغ‌های چمنی ایستاده در طول پیاده‌روهای باغ و باغچه‌ها می‌تواند روشنایی فضای اطراف را تأمین کند و در عین حال به زیبایی فضا بیفزاید.

3.      نورپردازی درختان را فراموش نکنید

شاید باورتان نشود، ولی نورپردازی از کف در محوطه اطراف درختان و درختچه‌ها به طور چشمگیری به زیبایی شب‌های فضای سبز محوطه کمک می‌کند. یکی از سبک‌های نورپردازی درختان، شبیه سازی نور ماه است. برای ایجاد یک فضای رمانتیک، می‌توانید نور ملایمی شبیه به نور ماه در فضای نشیمن اطراف درخت شبیه سازی کنید.

4.      از چراغ‌های متنوع استفاده کنید

تنوع مدل چراغ‌های چمنی و حبابی خیلی بیشتر از آن تعدادی است که تصور می‌کنید. پس سعی کنید به‌ جای استفاده از یک مدل تکراری، چراغ‌های هر قسمت از فضای سبز محوطه را متناسب با طراحی و نیاز همان بخش انتخاب کنید. حتی می‌توانید از لامپ‌های حبابی رنگی یا طرح‌دار هم استفاده کنید.

خرید آنلاین انواع چراغ چمنی و حبابی از روشنایی الین

یکی از شرکت‌های معتبری که در زمینه تولید و توزیع انواع چراغ‌های روشنایی مدرن فعالیت می‌کند، صنایع روشنایی الین است. تولیدات این شرکت از مواد اولیه مرغوب مانند فولاد ضد زنگ با روکش مقاوم و آلومینیوم ساخته می‌شوند و از مقاومت بسیار خوبی در شرایط مختلف آب و هوایی برخوردار هستند. بدنه این چراغ‌ها از رنگ پودری الکترواستاتیک پلی استر پوشش داده شده و در برابر اشعه UV خورشید مقاوم است.

محصولات الین مطابق با استانداردهای بین‌المللی و با در نظر گرفتن قوانین مربوط به بهره وری انرژی تولید می‌شوند و از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان صنایع روشنایی الین و استعلام قیمت محصولات، فقط کافی است به نشانی elinlighting.ir مراجعه کنید. کارشناسان الین با توجه به سبک دکوراسیون ویلای شما، بهترین محصولات مخصوص نورپردازی محوطه‌های مدرن را به شما معرفی خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست