اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107036541319036

ضد آفتاب بهتر است یا کرم پودر؟

کد: 140107036541319036

https://bit.ly/3C7m6dh

، (اخبار رسمی): ضد آفتاب و کرم پودر، دو محصول کاربردی که مکمل یکدیگرند. ضد آفتاب ها به حفظ سلامت پوست در برابر عوامل بیرونی کمک میکنند. هم چنین از انواع کرم پودر صورت میتوان برای زیرسازی میکاپ، پوشاندن خطوط ریز پوستی، لکه ها و جای جوش استفاده کرد. بهتر است از کرم پودرهای SPF دار یا کرم ضد آفتاب رنگی استفاده کنید.

ضد آفتاب بهتر است یا کرم پودر؟
ضد آفتاب بهتره یا کرم پودر؟

در صورت لزوم به انتخاب یک محصول، از کرم پودرهای SPF دار یا کرم ضد آفتاب رنگی استفاده کنید. این محصولات هر دو قابلیت زیبایی و مراقبتی را برای پوست دارند.

شاید شما هم از آن دسته از خانم ها هستید که نمی دانید برای آرایش کردن از کجا شروع کنید یا بهتره که اول ضد آفتاب بزنید یا کرم پودر؟ برای همه ما سلامتی و زیبایی پوست اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل و برای در امان ماندن پوست از آسیب های اشعه مضر خورشید، از کرم ضد آفتاب اصل استفاده می کنیم و در کنار آن برای زیباتر شدن و میکاپ بهتر، انواع لوازم آرایشی مانند کرم پودر را بکار میبریم. در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر در این مورد صحبت کنیم؛ اما قبل از اینکه به موضوع ضد آفتاب بهتر است یا کرم پودر بپردازیم لازم است این دو محصول را معرفی کنیم. 

کرم ضد آفتاب

نور خورشید علاوه بر تامین ویتامین D بدن، اشعه های خطرناکی چون UVA و UVB را نیز ساطع میکند. برخورد مستقیم این اشعه ها با پوست صورت و بدن انسان عوارضی مانند پیری پوست، چین و چروک، کک و مک، لک و .... را در پی دارد. به همین دلیل هنگام خروج از خانه حتما باید از کرم ضد آفتاب استفاده شود. کرم های ضد آفتاب در دو نوع رنگی و غیر رنگی بصورت مینرال و شیمیایی تولید میشوند. تحقیقات نشان میدهد نورهای مصنوعی که اغلب در خانه با آنها سروکار داریم مانند لامپ، مانیتور کامپیوتر، گوشی و تبلت نیز میتوانند خطراتی برای پوست داشته باشند. در این مورد استفاده از ضد آفتاب های رنگی توصیه شده است. خیلی از خانم ها کرم های ضد آفتاب رنگی را بهتر از کرم پودر میدانند زیرا علاوه بر جنبه مراقب از پوست، بافت سبک تری دارد. نوع رنگی این کرم ها، پوست را نرم، خوش رنگ و یکدست کرده و بسته به ترکیباتی که دارند میزان محافظت از پوست در آنها متفاوت است. ضد آفتاب های بی رنگ پوشش خاصی روی پوست ایجاد نمی کنند اما پوست را در برابر اشعه ماورا بنفش در امان نگه می دارند. 

مزایا:

  • محافظت از پوست
  • بافت سبک
  • جلوگیری از تغییر رنگ پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • راه حلی دائم برای مراقبت از پوست
  • قیمت کمتر

معایب: 

  • پوشانندگی کم
  • نیاز به تمدید هر 2 ساعت یکبار

کرمپودر 

کرم پودر، اصلی ترین پوشاننده صورت بوده که در انواع استیکی، کرمی، پودری و مایع تولید میشوند. در ترکیبات آن از نگهدارنده، سیلیکون، بتاهیدروکسی اکسید، آمینو اسید، گلیکولیک اسید، گلیسیرین، آسکوربیک اسید، سرامید، کلاژن و… استفاده می شود. این محصول بعنوان زیرساز در میکاپ بکار رفته و با پوشاندن نواقص صورت، پوست را یکرنگ و بدون عیب نشان میدهد.‌ میزان پوشانندگی و کاور کرم پودر باعث شده تا بهتر از ضد آفتاب عمل کند. در هنگام خرید کرم پودر صورت ، دقت به میزان چربی و نزدیکی رنگ آن با تناژ پوستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استفاده بیش از حد آن می تواند اثر منفی بر پوست بگذارد و منافذ پوست را باز کند اما افزودنی هایی همچون مواد گیاهی می تواند روی پوست اثر مثبت بگذارد. در کل کرم پودر، پوشاننده خوب، ضد چروک و آبرسان خوبی است که می تواند از پوست مراقبت می کند.

مزایا: 

  • پوشانندگی بالا
  • ماندگاری بالا روی پوست
  • محو چین و چروک، لکه های پوستی و جای جوش
  • راه حل موقت برای پوشاندن عیوب پوستی

معایب:

  • قیمت بالا
  • بافت سنگین
  • بستن منافذ پوست
  • اکثرا فقط جنبه زیبایی دارند نه مراقبتی

اول کرم ضد آفتاب بزنیم یا کرم پودر؟

مهم ترین نکته قبل از شروع هرگونه میکاپ، شستن کامل صورت و پاک کردن مواد آرایشی قبلی است. ابتدا با یک شوینده مناسب، صورت خود را شسته و با یک حوله نرم و تمیز آنرا خشک کنید. در صورتیکه پوست خشکی دارید میتوانید از مرطوب کننده استفاده کنید. بعد از آن لازم است کرم ضد آفتاب را به پوست خود بزنید. اینکار باید حداقل نیم ساعت قبل از خروج شما از خانه یا میکاپ انجام شود. در این مرحله میتوانید با خیالی راحت از کرم پودر استفاده کنید و آرایش خود را شروع کنید. اینکه برای پوست شما ضد آفتاب بهتره یا کرم پودر، تا حدودی به توقعات شما از آن محصول بستگی دارد. چنانچه برای آرایش های سبک روزانه میخواهید از محصولی استفاده کنید کرم ضد آفتاب رنگی یا حتی بدون رنگ آن را به شما پیشنهاد میکنیم. این محصولات با توجه به قیمت کمتری که نسبت به کرم پودر دارند بخوبی میتوانند از پوست شما در برابر عوامل بیرونی محافظت کنند. اما برای حضور در مراسمات، جشن ها و قرارهای رسمی و دوستانه استفاده از کرمپودر برای زیرسازی قوی تر یک میکاپ حرفه ای بهتر است.

بر اساس نوع پوست، شدت حساسیت و مدت زمانی که در زیر نور خورشید قرار می گیرید باید ضد آفتاب و آرایش را تمدید کنید. 

جمع بندی:

کرم پودر و ضد آفتاب دو محصول آرایشی بسیار پرکاربرد در میان خانم ها است که هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند. کرم پودر قدرت پوشانندگی بالایی دارد و چین و چروک پوست صورت را می پوشاند اما ضد آفتاب می تواند از پوست در مقابل اشعه های مضر محافظت کند؛ بنابراین نمی توان گفت استفاده از کرم پودر برای پوست بهتر است یا ضد آفتاب؛ چون گاهی استفاده از هر دو محصول برای پوست ضروری است. فروشگاه عسل بانو ارائه دهنده لوازم آرایشی اصل، انواع کرم پودر صورت و ضد آفتاب را از بهترین برندهای خارجی و ایرانی با بهترین قیمت عرضه مینماید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این فروشگاه به نشانی https://asalbanooshop.com مراجعه یا با کارشناسان زیبایی عسل بانو بصورت رایگان مشاوره داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | مد و لباس