اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111017029319036
در دسترس نیست

معرفی بهترین مدل های کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی

بهترین ضد آفتاب دنیا

کد: 140111017029319036

، (اخبار رسمی): امروزه طیف وسیعی از برندهای آرایشی و بهداشتی وجود دارند که به تولید و ارائه انواع کرم ضد آفتاب می پردازند. شما میتوانید از بین آنها بر حسب نوع پوست، نوع نیاز و مشکلات پوست، بودجه و سایر عوامل دیگر، بهترین ضد آفتاب مناسب برای پوستتان را برگزینید.

بهترین ضد آفتاب دنیا
یهترین ضد آفتاب دنیا

استفاده از کرم ضد آفتاب امری ضروری برای پوست است و بهتر است آن را بخشی از برنامه روزانه خود قرار دهیم. تنوع بالای این محصولات ممکن است ما را در خرید کرم ضد آفتاب دچار دردسر کند. اما با کمی مقایسه و بررسی میتوان مناسب ترین و بهترین آن ها را برای پوستمان انتخاب و استفاده کرد. در ادامه مطلب ۵ مدل از بهترین ضد آفتاب های دنیا به طور مفصل با بیان جزئیاتی مانند مواد تشکیل دهنده، چگونگی استفاده و قیمت محصول بررسی شده اند. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با این محصولات همراه ما باشید.

۵ مدل از بهترین ضد آفتاب های دنیا چه نام دارند؟

1. ضد آفتاب فیوژن واتر SPF50 بدون رنگ ایزدین

این کرم ضد آفتاب از برند اسپانیایی Isdin برای انواع پوست های نرمال، مختلط و چرب قابل استفاده است. بدون رنگ بوده و بافت نازکی داشته؛ بنابراین رد سفیدی از خود به جای نمی گذارد. ضد آفتاب ایزدین دارای ترکیباتی همچون آنتی اکسیدان ها، ویتامین E، آنزیم های ترمیم کننده پوست و ... است که به مقابله با آسیب های نور خورشید کمک می کند. طبق تحقیقات افرادی که به طور مداوم از این ضد آفتاب استفاده می کردند شاهد کاهش اثرات مخرب تابش نور خورشید روی پوست خود بودند. از این کرم برای صورت و بدن می توان استفاده کرد. البته ضد آفتاب های ایزدین با هدف قرار دادن طیف وسیعی از جامعه (زنان، مردان، کودکان، افراد مسن، ورزشکاران و ...) پرچم دار این محصولات مراقبتی میباشند.

2. لوسیون ضد آفتاب صورت و بدن SPF50+ شیسیدو

نحوه عملکرد این محصول به این صورت است که در گرما و هنگام ترکیب یون های عرق و آب، سد قوی تری در برابر اشعه های خورشید تشکیل می دهد. به طور قطع این محصول همه کاره را می توان جزو بهترین ضد آفتاب های دنیا دانست. لوسیون ضد آفتاب شیسیدو بدون ایجاد رد سفیدی روی پوست حفاظت گسترده ای را برای آن ارائه می دهد، در برابر آب تا 80 دقیقه مقاوم و قابل استفاده برای پوست صورت و بدن است؛ همچنین اسید هیالورونیک و اسپیرولینا موجود در این محصول ظاهری درخشان، اما غیر چرب به پوست می بخشند.

3. ضد آفتاب پوست خشک و حساس +SPF50 اون

ضد آفتاب Avène ضد آفتابی بدون مواد شیمیایی، عطر یا هرگونه محرک‌ اما حاوی مواد مفیدی از جمله دی اکسید تیتانیوم، روی، نرم کننده ها، ترمیم کننده ها و اسید های چرب است. ضد آفتاب برند اون با قابلیت محافظت کنندگی بالا در برابر اشعه آفتاب برای انواع پوست به خصوص تایپ های خشک و حساس محصولی بسیار مناسب است. این ضد آفتاب همچنین محصولی ضد آلرژی، حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین E برای محافظت حداکثری از پوست است. اما آن چه این کرم را نسبت به بهترین مدل های ضد آفتاب دنیا متمایز می‌ کند فاقد پارابن و هر نوع ماده آلرژی زا بودن آن است که موجب شده بدون نگرانی بتوان از آن بصورت روزانه استفاده کرد. فرمولاسیون این ضد آفتاب فوق العاده همچنین ضد آب بوده و در برابر تعریق مقاوم خواهد بود.

4. ضد آفتاب پوست چرب و جوش دار SPF50 اریکه

ضد آفتاب اریکه نیز یکی دیگر از بهترین ضد آفتاب های دنیا است که شاید تا به حال نام آن را زیاد شنیده باشید. دامنه حفاظتی این محصول بسیار گسترده بوده و از پوست در برابر اشعه های مخرب نور خورشید محافظت می‌ کند. این ضد آفتاب حاوی کمپلکس Ac.net™ ، سالیسیلیک اسید، زینک گلوکونات، گیاه نیلکی، ویتامین E میباشد. ضد آفتاب Erikeh کاملا فاقد چربی است، فرمولاسیونی بر پایه آب داشته و به راحتی پخش و جذب پوست می شود.

5. ضد آفتاب مینرال SPF50 کلینیک

برند کلینیک در اقدامی متفاوت نسبت به سایر برندهای تولید کننده ضدآفتاب در دنیا اقدام به تولید این محصول بصورت مینرال و طبیعی کرده است. همین ویژگی باعث شده تا استفاده از این محصول برای زنان باردار، شیرده و کودکان بالا 6 ماه بلامانع باشد. بافت سبک و فلوییدی آن در کنار بدون رنگ بودنش این کرم را برای آقایان نیز به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است. ضد آفتاب معدنی کلینیک با برخورداری از تکنولوژی invisible shield یک لایه محافظتی بدون رنگ روی پوست ساخته و حتی برای استفاده در اطراف چشم نیز کاربرد دارد.

جمع بندی

در حالی که برخی از مردم ضد آفتاب را فقط به روزهای آفتابی مرتبط می‌ دانند، اما گفتنی است که این محصول باید بخشی از روتین مراقبت از پوست در تمامی‌ روز های مختلف سال باشد. ما هر روز بدون در نظر گرفتن فصل، وضعیت آب و هوا و ساعت و ... در معرض تابش امواج نور خورشید هستیم و این امر می تواند آسیب های زیادی را برای پوست ما به همراه داشته باشد.

استفاده مداوم از انواع کرم ضدآفتاب پوست را از چین و چروک، لک و کک و مک، جوش و آکنه، تغییر رنگ و سرطان های پوستی در امان نگه میدارد. در این مطلب ۵ مدل از بهترین ضد آفتاب های دنیا که برای تایپ های مختلف پوستی مناسب هستند، بررسی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی