اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111237157919260
در دسترس نیست

محصول تازه آژانس تبلیغاتی ایرادز رونمایی شد

ارائه پنل اتوماسیون تبلیغ در روبیکا به بازار  تبلیغات شبکه های اجتماعی و وب

کد: 140111237157919260

، (اخبار رسمی): محصول تازه آژانس تبلیغاتی ایرادز با نام پلتفرم خدمات تبلیغات در اپلیکیشن روبیکا در سایت آژانس تبلیغات ایرادز رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه خدمات تبلیغ در روبیکا و ایتا، پس از تلگرام و اینستاگرام به سازمانها، شرکت ها و برندهای مختلف جهت معرفی محصولات به بازار و ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی توسط آژانس تبلیغات ایرداز انجام میگردد.

به گزارش روابط عمومی آژانس تبلیغاتی ایرادز، ۱۴۰۱/۱۱/۰۱، سایت آژانس تبلیغات ایرادز میزبان رونمایی از پنل اتوماسیون تبلیغات، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تبلیغات شبکه های اجتماعی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر افزایش نرخ تبلیغات بازدیدی و تبلیغاتی نمایشی را ارائه کند تا این خدمت تازه فروش بیشتر و ارائه خدمات را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، پنل اتوماسیون تبلیغات دارای محاسنی است که اعم از نمایش به بیش از ۱۱ میلیون نفر عضو فعال است و می‌تواند باعث هر چه بیشتر دیده شدن محصول و خدمات مشتریان شود.

ایلیا قبیتی مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ایرادز، تولید این محصول را نتیجه ۱۶ سال تجربه تخصصی کار در این مجموعه دانست و گفت: بررسی نیاز بازار و مشتریان برای تولید این محصول از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام و ادامه داد: مشتریان محترم با مراجعه به سایت آژانس تبلیغاتی ایرادز میتوانند درخواست مشاوره اولیه را پر نموده و از پیشنهادات تخصصی همکاران ما بهره مند گردند .

با پر نمودن این فرم ، کارشناسان آژانس تبلیغاتی ایرادز ، در اسرع وقت با شما سروران گرامی ، تماس خواهند گرفت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی