اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111297168019260
در دسترس نیست

بانک شماره موبایل پزشکان، مهندسان، اصناف و کسب و کارهای مختلف

بانک شماره موبایل مشاغل و کسب و کارها آماده شده توسط آژانس تبلیغاتی ایرادز

کد: 140111297168019260

، (اخبار رسمی): بانک شماره موبایل که میتواند صرفا فقط یک شماره موبایل باشد ، به عنوان اولین هدف تبلیغات، مورد استفاده قرار می گیرد . پشت هر شماره موبایل یک انسان است که دارای شغل ، زندگی و شرایطی است که میتواند برای کسب و کار ما ، مهم ترین باشد .

بانک شماره موبایل مشاغل و کسب و کارها آماده شده توسط آژانس تبلیغاتی ایرادز
آژانس تبلیغاتی ایرادز مشاور بازاریابی و تدوین تبلیغات کسب و کارهای مختلف

بانک شماره موبایل موجود در سایت : پزشکان، ماما، بانک موبایل دندانپزشکان، بانک شماره مهندسان، بانک شماره مشاغل مختلف مانند پخش کنندگان مواد غذایی، بانک اطلاعات مدیران دولتی و خصوصی، صنعتی کشور و …

بانک شماره موبایل اصناف مختلف جمع آوری شده توسط آژانس تبلیغاتی ایرادز

 اولین ارتباط با مشتری بالقوه اگر از طریق موبایل که شخصی ترین وسیله هر کس است باشد ، میتواند در شرایطی ، بهترین نتیجه را در بر داشته باشد .

بانک های شماره موبایل موجود در این وب سایت ، آژانس تبلیغاتی ایرادز، همگی بصورت دستی آماده شده و با بررسی کامل، صحت شماره ها، تائید شده است . البته ناگفته نماند که ممکن است در فاصله آماده سازی بانک شماره موبایل، تعداد اندکی واگذاری، تغییر و یا فروش خط اتفاق افتاده باشد که باز هم میتوان گفت درصد آن به یک درصد هم نخواهد رسید .

بانک شماره موبایل پزشکان، ماما، بانک موبایل دندانپزشکان، بانک شماره مهندسان، بانک شماره مشاغل مختلف مانند پخش کنندگان مواد غذایی، بانک اطلاعات مدیران دولتی و خصوصی، صنعتی کشور و … همگی میتوانند در به ثمر رساندن هدف شما در کسب و کار، فروش محصول یا ارائه خدمات، مفید واقع شوند، اگر نیاز به تماس تلفنی یا تلفن مارکتینگ داشته باشید، اس ام اس مارکتینگ و …. باید از این بانک ها استفاده کنید .

بانک شماره موبایل چه استفاده ای دارد ؟

با استفاده از بانک شماره موبایل مشاغل مختلف، فروش محصولات و ارائه خدمات به راحتی هر چه تمامتر اتفاق می افتد. طراحی کمپین های تبلیغاتی با استفاده از داشتن بانک شماره موبایل مشتریان یا تمام دسته های هدف، نرخ تبدیل را بسیار زیاد بالا می برد . افزایش نرخ تبدیل، بالاترین خواسته فروشندگان، طراحان کمپین، دیجیتال مارکترها و در کل تمام کسانی که هدف فروش دارند است .

از بانک شماره موبایل چگونه استفاده کنیم ؟

اینکه بدانیم محصول یا خدمات ما، بیشتر کدام پرسونای مخاطب، خواستار آن است، میتواند بزرگترین قدم برای شروع تبلیغات باشد. با داشتن بانک شماره موبایل مشاغل، میتوان از سامانه های ارسال پیام انبوه جهت ارسال پیام های معرفی، دعوت به اقدام، اطلاع رسانی جشنواره ها و کمپین ها، استفاده کنید یا یک قدم جلوتر رفته، از ربات های ارسال پیام واتساپ استفاده کنیم. هر کدام از این دو راه، بر اساس گروه هدف ما، باید با دقت انتخاب شود. صرفا پیام اطلاع رسانی یک خطی را در واتساپ ارسال کنیم، نتیجه خوبی بهمراه نخواهد داشت.

بانک شماره موبایل چه اطلاعاتی داشته باشد ؟

در یک بانک اطلاعات شماره موبایل، گرچه وجود نام و نام خانوادگی، تاثیر آنچنانی ندارد، اما وجودش نشان دهنده جنسیت گیرندگان پیام ما است. در صورتیکه بانک شماره موبایلی که ما برای کمپین استفاده می کنیم دارای اطلاعاتی از قبیل، سن و جنس، منطقه جغرافیایی، مدرک تحصیلی باشد میتوانیم تصمیم های دقیق تری برای اجرای کمپین داشته باشیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی