اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201187225522478
در دسترس نیست

5 نکته مهم در انتخاب مرکز جراحی زیبایی خوب به تجربه شخصی خودم

کد: 140201187225522478

، (اخبار رسمی): انتخاب یک مرکز جراحی زیبایی مناسب نیازمند بررسی و تحقیق کامل در مورد آن است. این بررسی‌ها باید بر اساس نیازهای شما، تجربه و مهارت پزشکان، امکانات مرکز جراحی زیبایی و سایر عواملی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شده است، انجام شود. همچنین، بررسی امکانات جراحی زیبایی مورد نیاز نیز بسیار مهم است.

5 نکته مهم در انتخاب مرکز جراحی زیبایی خوب به تجربه شخصی خودم
5 نکته مهم در انتخاب مرکز جراحی زیبایی خوب به تجربه شخصی خودم

نحوه انتخاب مرکز جراحی زیبایی خوب

به عنوان کسی که 2 بار عمل زیبایی انجام دادم و همچنین هر سال هستند از اقوام که عمل های زیبایی برای جاهای مختلف بدن انجام می دهند؛ تصمیم گرفتم تجربیات خودم و همچنین شنیده هام رو برای انتخاب یک مرکز جراحی زیبایی خوب با شما در میان بگذارم.

حتماً شما هم با بنده موافق هستید که عمل زیبایی تاثیر بسزایی از افزایش اعتماد به نفس در روحیه افراد داره. البته به شرطی که آن عمل و تمام مراحل آن، از قبل جراحی گرفته تا بعد به نحو احسن انجام گیرد.

بنابراین حساسیت زیاد ما در انتخاب مراکز معتبر جراحی کاملاً به جا است و باعث میشه بعداً پشیمانی نداشته باشیم.

به نظر من یک مرکز جراحی زیبایی خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

1. دسترسی پذیری خوب: در ترافیک تهران و شلوغی هایی که داره این گزینه یک مزیت حساب میشه. حالا ما که در تهران هستیم این مسئله شاید خیلی اذیت کننده نباشه. اما برای افرادی که از شهرستان میان تهران به نظرم میتونه سختی خودش رو داشته باشه. اگه مرکز جراحی مورد انتخاب شما در نزدیکی ایستگاه های مترو باشه یک مزیت به خصوص حساب میشه.

2. بررسی کامنت های اینستاگرام: این موضوع بسیار مهم است. قبل از تصمیم به جراحی در یک مرکز جراحی زیبایی، حتماً کامنتهای موجود در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام را بررسی کنید. تعداد نظرات مثبت را بررسی بکنید و در صورت امکان به دایرکت افرادی که جراحی کرده اند مراجعه کنید(قبلش حتما بابت اینکار ازشون عذرخواهی کنید :) ).

یکی از مراکز زیبایی که کامنت های مثبت زیادی رو تو پست هاش دیدم alojarrah بود.

یکی از سوالاتی که در دایرکت میتونید بپرسید در خصوص پشتیبانی مرکز جراحی بعد از جراحی است. اینکه آیا بعد از جراحی مریض را به امان خدا رها می‌کنند یا مرتب پیگیری وضعیت بیمار هستند.

سوال بعدی که توصیه می کنم حتما بپرسید در مورد نحوه مشاوره قبل از جراحی است. آیا قبل از جراحی با شخص دکتر ویزیت می شود یا خیر؟

در صورت امکان ازشون بخواهید از جراحی خودشان برای شما عکس ارسال کنند تا بتوانید تصمیم بهتری در انتخاب مرکز جراحی زیبایی داشته باشید.

3. بررسی نمونه کارها: در این مورد حتماً و حتماً دوتا نکته رو مد نظر قرار بدین.

یک: تعداد نمونه جراحی ها

دو: کیفیت جراحی ها.

چنانچه تعداد جراحی های با کیفیت آن مرکز جراحی زیاد باشه یک نکته مثبتی برای انتخاب آن مجموعه برای جراحی زیبایی است.

4. تحقیق در مورد پزشک یا پزشکان مجموعه: پزشک یا پزشکان مجموعه تاثیر مستقیمی در نتیجه جراحی دارند. لازم است از منابع معتبر نسبت به گردآوری اطلاعات درباره آنها انجام دهید. که یکی از آنها بخش "درباره ما" در وبسایت مربوط به مرکز جراحی است.

معمولاً جراحانی که از دانشگاه های تهران فارغ‌التحصیل شدند یا به عنوان استاد دانشگاه در حال تدریس هستند و همچنین تجربه جراحی زیادی دارند؛ گزینه های مطمئنی برای انتخاب هستند.

مجددا تاکید می کنیم تجربه جراحی موضوع بسیار مهمی است که اولویت برتر را نسبت به بقیه دارد و نباید از آن غافل نشوید.

 

5. امکانات جراحی زیبایی: یکی از سوالاتی که هنگام مراجعه حضوری به آن مرکز یا مشاوره تلفنی باید بپرسید در رابطه با امکانات آن مجموعه است.

تا جایی که من اطلاع دارم بیمارستان ها امکانات کمی در رابطه با جراحی های زیبایی دارند. به عنوان مثال شاید در نظر ما نخ جراحی موضوع ساده ای باشد اما تاثیر کاملا مناسبتی روی محل بخیه جراحی دارد.

پس حتما مطمئن شوید مرکز جراحی زیبایی که قرار است انتخاب کنید به امکانات و دستگاه های به روز و کاملی جهت عمل مجهز باشد.

برای انتخاب یک مرکز با امکانات جراحی زیبایی خوب به stanfordhealthcare مراجعه کنید.

سخن پایانی:

تقریباً تمامی موارد مهمی که در انتخاب یک مرکز جراحی زیبایی خوب لازم بود رو به نظر خودم بهش اشاره کردم. راستی بعضی موارد مثل مجوز دار بودن اون مرکز جراحی هم بهش دقت کنید. امیدوارم که براتون مفید باشه و تونسته باشید یک مرکز جراحی خوب رو جهت جراحی انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

باشگاه‌ها | سلامت و زیبایی