اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201237233522478
در دسترس نیست

جراحی در این مراکز زیبایی اشتباه محض است!

کد: 140201237233522478

، (اخبار رسمی): متاسفانه برخی از متقاضیان جراحی های زیبایی بصورت سهل انگارانه مراکزی را انتخاب می کنند که پشیمانی به بار می آورد. در این مقاله سعی کردیم مورادی را که اهمیت بیشتری در این مسئله دارند را گردآوری کنیم. به امید آنکه مراکز معتبری را انتخاب کنید.

جراحی در این مراکز زیبایی اشتباه محض است!
جراحی در این مراکز زیبایی اشتباه محض است!

جراحی در این مراکز زیبایی اشتباه محض است!

با توجه به جذابیت مالی که در صنعت زیبایی وجود دارد برخی از افراد و مراکز زیبایی سودجو به طرق مختلف سعی در خالی کردن جیب مردم دارند. البته ای کاش ماجرا به همین جا ختم میشد. در ادامه توضیح خواهیم داد که گاهی بعضی از این مراکز به چه نحوی با جان و مال مردم بازی می کند.

برای توصیه اکید داریم مواردی که در ادامه به آن اشاره کرده ایم را با دقت مطالعه کنید چرا که این مسائل متاسفانه واقعیتی است که در حال حاضر نیست در جامعه درحال رخ دادن هست.

انجام جراحی زیبایی توسط دستیار جراح

متاسفانه گاها مشاهده می شود در برخی مراکز جراحی زیبایی، عمل زیبایی توسط دستیار جراح انجام می شود که دانش و تخصص کافی برای آن ندارد.

این مراکز از پزشکان اصطلاحا «مهر کن» استفاده میکنند. یعنی صرفاً مهری که پای عمل بیماران زده می شود به اسم جراح متخصص هست. اما این شخص در پروسه جراحی هیچ نقشی ندارد و حضور آنها صرفاً در حدی است که اگر در پروسه جراحی، احیاناً از سمت وزارت بازرسی به مرکز جراحی مراجعه کرد ایشان خودشان را جراح معرفی می کنند! بله متاسفانه درست خواندید!

بنابراین توصیه اکید ما این است که کلینیک معتبر را جهت جراحی زیبایی انتخاب کنید و با تحقیق مطمئن شوید که توسط جراح عمل می شوید نه دستیار وی.

کلینیک جراحی زیبایی الو جراح جز مراکز بسیار معتبری در تهران است که تمام جراحی های آن توسط شخص پزشک جراح انجام می شود.

عدم صداقت در اعلام هزینه تمام شده جراحی زیبایی

برخی از کلینیک های زیبایی صرفاً برای اینکه بیماران را به کلینیک بکشانند و آنجا با تکنیک های بازاریابی راضی به جراحی بکنند، قیمت های پایین تر از هزینه عرف آن جراحی زیبایی به بیماران اعلام می کنند.

به عنوان مثال یک جراحی زیبایی که حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه تمام شده آن میشود. حدود ۴۰ درصد از این مبلغ یعنی ۸ میلیون تومان معمولا سهم کلینیک زیبایی می شود. اما این کلینیک های زیبایی موقع اعلام هزینه جراحی به بیمار این مبلغ هشت میلیون را کسر می کند و مبلغ ۱۲ میلیون به ایشان اعلام می شود. بنابراین بیمار فکر می‌کند که کلینیک زیبایی انتخاب کرده است با مبلغ خیلی کمتری این عمل را نسبت به سایر مراکز انجام می دهد. در حالی که هنگام مراجعه حضوری به کلیک متوجه این اختلاف قیمت میشود.

پس قبل از انتخاب کلینیک جراحی زیبایی حواستان کامل به این مسئله باشد و فریب این مراکز منفعت طلب و حقه باز را نخورید و تمامی هزینه های جانبی را قبل از جراحی از آنها جویا شوید.

انجام جراحی‌های زیبایی حساس بدون بیهوشی!

جراحی زیبایی که با بیهوشی انجام می‌شوند ایمنی های خاص خود را به همراه دارند حضور یک تیم بیهوشی با تجربه و با تجهیزات کامل ریسک های ناشی از عمل جراحی زیبایی را به شدت پایین می آورد.

علاوه بر این دردهای ناشی از جراحی برای بیمار به مراتب قابل تحمل تر از حالتی است که عمل بدون بیهوشی انجام میشود.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که بعضی مراکز زیبایی جراحی های ژنیکوماستی را در مطب و بدون بیهوشی انجام می دهند! بله درست خواندید بدون بیهوشی!

صرفا به این دلیل که با اعلام هزینه پایین بتوانند بیمار را جذب و درنهایت جراحی کنند. این در حالی است که انجام چنین جراحی قطعاً بایستی تحت بیهوشی کامل انجام گیرد.

Oceanclinic یکی از مراکز معتبر خارجی است که در صورت امکان برای عمل های زیبایی می توانید به آنها مراجعه کنید.

انجام جراحی زیبایی در آرایشگاه ها

رعایت نکات بهداشتی از الزامات یک پروسه جراحی است. این در حالی است که مشاهده می‌شود بعضی از آرایشگاه ها انجام به جراحی هایی مثل لیفت شریفه در آرایشگاه می کند.

البته شاید باور نکنید ولی باور بفرمایید این اتفاق همین الان در کشور در حال رخ دادن است و متاسفانه زیباجویان به دلیل هزینه پایین این مراکز زیبایی را برای جراحی های خود انتخاب میکنند که عواقب جبران ناپذیری را با خود به دنبال دارد.

این مراکز متاسفانه در بسیاری از موارد از مواد تقلبی برای مواردی مثل تزریق ژل و بوتاکس استفاده می کنند که حقیقتاً مشکلات جدی را برای زیباجویان به دنبال دارد.

کلام آخر

بار دیگر خدمت شما تاکید می کنیم مواردی که در بالا اشاره کردیم را جدی بگیرید. زیبایی بزرگترین نعمتی است که در دست داریم. آن را طعمه ای برای کلینیک های زیبایی سودجو قرار ندهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | سلامت و زیبایی