اطلاعات تماس
  • 093535*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203017294922611
در دسترس نیست

بررسی بروکر ارانته Errante

بررسی بروکر ارانته Errante

کد: 140203017294922611

، (اخبار رسمی): بررسی بروکر ارانته Errante

بررسی بروکر ارانته Errante
بروکر ارانته Errante

بررسی بروکر ارانته Errante

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

بروکر ارانته Errante

در این مقاله قصد داریم که در مورد بروکر ارانته ، این بروکر تازه نفس و حرفه ای چند کلامی با شما صحبت کنیم .  این بروکر از بروکرهایی است که مدیریت خوب به همراه پشتیبانی مورد اعتمادی دارد و کاربران به راحتی میتوانند در این بروکر به آسانی ثبت نام و افتتاح حساب کنند و واریزی های ریالی و ارزی خود را انجام دهند. 

ارانته با کمتر از ۵ سال سابقه توانسته که در کنار بهترین بروکر ها با رگوله های قوی و مورد تایید اتحادیه اروپا قرار بگیرد ، همچنین بروکر ارانته Errante توانسته که بیمه ی مالی تا سقف ۱ میلیون یورو Euro  را برای حساب های خود داشته باشد به طوری که کاربران بروکر ارانته با خیال راحت و با اعتماد کامل سرمایه گزاری های  خود را در این بروکر ایرانی پسند انجام دهند. 

همچنین برای ورود به این بروکر نیاز به VPN  است و کاربران  امکان استفاده از این بروکر را با آی پی ایران ندارند اما در کل ارزش بسیار بالایی دارد که وی پی ان VPN ارزان قیمت و یا رایگان در صورتی که برای سیستم شما مشکلی ایجاد نکند نیز تهیه کرده و وارد این بروکر جذاب شوید 

معرفی و ثبتنام بروکر ارانته Errante

سوابق فعالیت بروکر ارانته 

این بروکر خلاق از سال ۲۰۱۸ در قبرس شروع به فعالیت کرد و تقریبا ۳ سال است که در بازار فارکس ایران نیز فعالیت میکند ، این بروکر از بروکر های قوی است که دارای تیم پشتیبانی حرفه ای فارسی زبان است و از رگولاتوری خوبی نیز برخوردار است ، 

رگولاتوری بروکر ارانته Errante 

این بروکر دارای دو رگولاتوری است که یکی اروپایی و دیگری مخصوص سرمایه گزاران ایرانی است . 

کاربرانی که از کشورهای اروپایی هستند از رگولاتوری Cysec برخوردارند که از معتبرترین رگولاتوری ها است  و کابران ایرانی از آفشور و FSA  نیز برخوردارند که هرچند خیلی معتبر و قوی ناست اما از رگوله ی اروپایی آن میتوان متوجه شد که کاملا قابل اعتماد است  همچنین بروکر ارانته در سایت معتبر FXEMPIRE  یک سایت بین المللی که در زمینه بازار فارکس فعالیت دارد که بروکر ارانته در کنار بزرگ ترین و معتبر ترین بروکرها مانند FXPro , ICMarkets , Plus500 لیست شده است که قدرت این اتفاق برای بروکر ارانته این است که بروکری معتبر برای ایرانی ها است و تنها بروکری است که در آن لیست به ایرانی ها خدمات میدهد 

بیمه حساب تا سقف 1 میلیون یورو Euro 

ارانته برای اینکه اعمتاد کاربرانش را نسبت به سرمایه گزاری ها و معاملات خود جلب کند حساب های معاملاتی خود را تا سقف ۱ میلیون یورو بیمه کرده است تا کاربرانی که قصد استفاده از این خدمات را دارند با خیال راحت از این خدمات بروکر ایرانی استفاده کنند  حساب های کاربران در معتبرترین بیمه های انگلستان که Lloyds است بیمه شده است و کاربران در مقابل حملات حکر ها ، سهل انگاری ، تقلب و خطاهای سیستمی و این موارد را پوشش میدهد .

انواع حساب های بروکر ارانته 

به طور کلی این بروکر ایرانی از ۴ حساب معاملاتی پشتیبانی میکند که به شرح زیر است 

  • انواع حساب
  • Standard
  • Premium
  • VIP
  • Tailor Made

حساب ها در بروکر ارانته مختلف است و به نوع اسپرد ها و نوع واریزی ها بستگی دارد و کاربران میتوانند به نسبت معامله و یا سرمایه گزاری که مد نظرشان است نوع حساب خود را انتخاب کنند 

معاملات قابل انجام در بروکر ارانته 

در متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ امکان خرید و فروش سهام ، شاخص سهام ، جفت ارزها ، فلزات و انرژی به شرح زیر وجود دارد:

  • سهام های شرکت های خصوصی و دولتی بین الملل ( گوگل ، یاهو ، اپل ، نتفلیکس ، و … ) 
  • شاخص های شرکت های معتبر ( داوجونز Dow Jones ، و …. ) 
  • سهام انواع کالاهای موجود در بازار فارکس ( نفت ، گاز ، ذرت ، قهوه ، کاکائو و …. ) 
  • فلزات گران بها ( طلا ، نقره ، مس و ….. ) 
  • ارزهای دیجیتال 
  • شارژ و برداشت در بروکر ارانته 
  • پرفکت مانی 
  • ارزهای دیجیتال 
  • از طریق صرافی IRPay.pro 

جهت آشنایی با لیست صرافی های آنلاین ارز دیجیتال و بروکرها بر روی مطلب کلیک کنید.

بیمه سرمایه گذاری بروکر ارانته

بیمه ی بروکر ارانته توسط Lloyd’s of London کارگزار بیمه انگلستان تعهد شده است. بیمه ی بروکر ارانته با همکاری کارگزاران برتر بیمه در این صنعت، از تعهدات خود در برابر مشتریان تا 1,000,000 یورو محافظت مینماید. این بیمه شامل خطای عمدی سیستمی ، قصور و سهل انگاری عمدی و تقلب میشود.

Certificate یا گواهی بیمه در عکس زیر مشخص است:

  • Certificate یا گواهی بیمه
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در بروکر

جهت احراز هویت در بروکر ارانته به دو مدرک نیاز دارید:

۱- مدرک شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا گواهینامه رانندگی یا پاسپورت

۲- مدرک محل سکونت همانند یکی از قبوض (آب / برق/ گاز / تلفن ) یا عکس گردش حساب بانکی

جهت تایید مدرک محل سکونت باید قبضی را ارائه دهید که به نام خودتان باشد و مربوط به ۶ ماه اخیر باشد. همچنین قبض تلفن همراه مورد قبول بروکر ناست. اخذ مدارک برای احراز هویت ضروری است زیرا خدمات بروکر بصورت غیرحضوری انجام میشود و بروکر باید بتواند از پولشویی جلوگیری کند.

حداقل مقدار واریز و برداشت در بروکر ارانته

حداقل مقدار واریز در حساب استاندارد ، ۵۰ دلار است. حداقل مقدار برداشت نیز به روشی که معامله گر استفاده میکند بستگی دارد و کمترین وجه ۲۰ دلار است.

حساب اسلامی فارکس

معامله گران میتوانند پس از افتتاح حساب در بروکر ارانته به پشتیبانی اطلاع دهند تا حساب آنها را به حساب اسلامی تغییر داده تا فاقد سواپ شود. حساب اسلامی فارکس برای افراد مسلمان که میخواهند به لحاظ شرعی معاملات صحیحی داشته باشند مناسب است. ویژگی این اکانت این است که معاف از سواپ منفی با مثبت است.

کلام آخر 

بروکر ارانته از خدمات خیلی زیاد و همچنین حساب های متنوعی برای کاربران خود بهره مند است و همچنین جزو بروکر های مورد اعتماد ایران و اروپا است   این بروکر معتبر بین بروکر های برتر دنیا وجود دارد و کاملا از رگولاتوری های خوبی برخوردار است. آدرس ثبتی و محل بروکر به شرح زیر است:

محل دفتر مرکزی شرکت بروکر ارانته Suite 205, 2nd Floor, Waterside Property, Eden Island, Mahe, Seychelles

آدرس ثبتی بروکر ارانته Room 12, Kingsgate House, Victoria, Mahe, Seychelles

منبع مقاله : سایت deyarz.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093535*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه