اطلاعات تماس
  • 093977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204067355214715
در دسترس نیست

خرید تیک آبی اینستاگرام از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام

کد: 140204067355214715

، (اخبار رسمی): دریافت تیک آبی می تواند در فروش شما نیز تاثیر محسوسی داشته باشد؛ چون اولا تعداد فالوور بیشتر باعث فروش بیشتر خواهد شد و ثانیا اینکه شما با خرید تیک آبی به پیج خود اصالت و اعتبار می بخشید و این باعث اعتماد مشتری به کانال شما می شود و در نتیجه فروش تان بیشتر خواهد شد.

 خرید پروموشن اینستاگرام از سایت خرید فالوور اینستاگرام 
دریافت تیک آبی

خرید تیک آبی اینستاگرام از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام از روزی که به عنوان یک شبکه اجتماعی کار خود را آغاز کرده است هر روز یک ابزار تازه و برای هر زمان یک ابتکار و خلاقیت به خرج داده است تا مخاطبان بیشتری به خود جذب کند؛ یکی از این کارها که باعث محبوبیت بیشتر اینستاگرام نیز شده است اعطای تیک آبی برای برخی اکانت ها است.

اینستاگرام این ابزار را برای مقابله با افرادی که اکانت هاب مشابه با حساب کاربری افراد شناخته شده می سازند ابداع کرده است تا کاربرانی که می خواهند حساب کاربری اصلی یک سلبریتی یا برند خاص را پیدا کنند از این طریق به راحتی به این حساب ها دسترسی پیدا کنند.

از دیگر مزایای تیک آبی این است که با اصالت بخشیدن به پیج شما می تواند باعث بالاتر رفتن فروش کانال شما نیز باشد. تمایل بسیار زیادی که کاربران برای استفاده از پیج هایی با تیک آبی دارند باعث می شود که کانال شما در صورت دریافت تیک آبی بتواند به سرعت به رشد و پیشرفت برسد.

چرا شما باید تیک آبی خودتان را فعال کنید؟

اگر دارای یک پیج کاری در اینستاگرام هستید و کارهای خودتان از قبیل کارهای هنری، آموزشی و.. را در این پیج می گذارید بهتر است برای اعتبار و رسمیت بخشیدن به پیج و جلب اعتماد مخاطبان خودتان تیک آبی را برای پیج فعال کنید؛ یکی دیگر از مزایای گرفتن تیک آبی این است که اگر پیج های دیگر به نام شما در فضای اینستاگرام باز شده باشد تشخیص پیج اصلی که متعلق به خود شماست بسیار راحت تر می شود و همچنین دیگران نمی توانند به راحتی از نام شما سوء استفاده کنند.

پروسه دریافت تیک آبی چگونه است؟  

برای دریافت تیک آبی شما باید از خود اینستاگرام درخواست بدهید تا از طریق پشتیبانی اپلیکیشن اینستاگرام درخواست شما بررسی شود و همچنین باید اثبات کنید که پیج متعلق به خودتان است در صورتی که شما واجد شرایط برای دریافت تیک آبی باشید آن را از طرف برنامه دریافت خواهید کرد. به یاد داشته باشید این کار پروسه ای طولانی و زمان بر است و اگر نتوانید اصالت پیج را ثابت کنید این تیک به شما تعلق نخواهد گرفت. سایت خرید فالوور اینستاگرام برای شما پیشنهادی دارد، اینکه دریافت تیک آبی برای کانال تان را به عهده ما بگذارید و صرفا با پرداخت هزینه بسیار اندک این تیک را از طریق سایت ما و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

دریافت تیک آبی چه تاثیری در پیشرفت و موفقیت کانال دارد؟

تیک آبی تاثیر خود را روی دریافت فالوور های بیشتر و همچنین فروش بالاتر پیج می گذارد. تاثیر آن روی دریافت فالوور های بیشتر به این شکل است که وقتی مخاطبان در جست و جوی کانال شما هستند با دیدن تیک آبی متوجه می شوند که این کانال اصلی است و خود شما پشت آن هستید و با فالو کردن آن می توانند آخرین ویدیو ها و آخرین اخبار درباره کانال را از پیج خود شما دنبال کنند و همین موضوع باعث بالاتر رفتن تعداد فالوور ها می شود.

دریافت تیک آبی می تواند در فروش شما نیز تاثیر محسوسی داشته باشد؛ چون اولا تعداد فالوور بیشتر باعث فروش بیشتر خواهد شد و ثانیا اینکه شما با خرید تیک آبی به پیج خود اصالت و اعتبار می بخشید و این باعث اعتماد مشتری به کانال شما می شود و در نتیجه فروش تان بیشتر خواهد شد.

اکانت شما برای دریافت تیک آبی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ 

برای اینکه یک اکانت واجد شرایط باشد تا تیک آبی را دریافت کند و یا حتی خریداری کند این است که شرایطی که به آن اشاره می شود را دارا باشد:

  • داشتن یک بیوگرافی مناسب: اینکه شما برای پروفایل خودتان یک بیو مناسب بنویسید و تصویر پروفایل مناسبی داشته باشید در دریافت تیک آبی بسیار حائز اهمیت است و می تواند این پروسه را تسریع کند.
  • سایت داشته باشید: اگر یک وب سایت مرتبط با موضوع کار خود در اینستاگرام داشته باشید و از پروفایل تان در اینستاگرام به آن لینک بدهید برای اکانت تان مناسب است و می تواند احتمال دریافت تیک آبی را بالاتر ببرد.
  • اکانت های فیک: اگر اکانت های فیک دیگری به نام شما و برند تان در اینستاگرام یافت می شوند حتما باید تیک آبی داشته باشید تا اکانت شما با حساب های فیک اشتباه نشود و کاربران بتوانند به راحتی شما را در اینستاگرام پیدا کنند.
  • منحصر به فرد بودن اکانت: این مورد نیز یکی دیگر از عواملی است که باید آن را داشته باشید تا بتوانید تا تیک آبی بگیرید. اگر حساب های کاربری دیگری به نام برند و حساب شما در اینستاگرام وجود دارند بهتر است نام آن را تغییر دهید و سپس تیک آبی را برای پروفایل تان خریداری کنید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093977*****
[نمایش اطلاعات]