اطلاعات تماس
  • 093977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204077357714715
در دسترس نیست

خرید ممبر پروکسی‌دار تضمینی از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام

کد: 140204077357714715

، (اخبار رسمی): سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از مجموعه‌های خوش نامی است که در زمینه ارائه خدماتی نظیر فروش ممبر پروکسی فعال است. چنانچه شما نیز ادمین یک کانال تلگرامی هستید و تمایل دارید که کسب وکار خود را رونق بدهید، می‌توانید از طریق سایت خرید فالوور اینستاگرام برای خرید ممبر پروکسی اقدام نمایید.

خرید ممبر پروکسی‌دار تضمینی از سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر پروکسی دار

کاربران زمانی که به پروکسی متصل می‌شوند، یک کانال برای آن‌ها در بالای تمامی کانال‌هایی که در آن عضو هستند، پین می‌گردد.این کانال درواقع برای تبلیغات اسپانسری تلگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس از فیلتر شدن تلگرام تعداد کثیری از کاربران برای اتصال به این شبکه اجتماعی به پروکسی‌ها روی آوردند. به کمک پروکسی‌ها افراد در مدت بسیار کوتاهی می‌توانستند به تلگرام متصل شوند، پس این موضوع باعث محبوبیت سریع آن شد. در حال حاضر ادمین‌های کانال‌های تلگرامی این فرصت را غنیمت شمرده و با خرید ممبر پروکسی‌دار تعداد اعضای کانال خود را افزایش می‌دهند.
مزیت منحصر به‌فرد ممبر پروکسی این است که صددرصد واقعی بوده و اعضاء فعالانه در بازید از پست‌ها و به اشتراک گذاشتن آن‌ها دخالت دارند. در ادامه نوشتار بیشتر این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
با ممبر پروکسی‌دار آشنا شوید 
امروزه خرید ممبر پروکسی‌دار بهترین گزینه برای تبلیغات در تلگرام محسوب می‌گردد. قبل از این‌که به تفصیل به بررسی این نوع ممبر بپردازیم، لازم است که نخست با مفهوم ممبر پروکسی آشنا شوید. کاربران زمانی که به پروکسی متصل می‌شوند، یک کانال برای آن‌ها در بالای تمامی کانال‌هایی که در آن عضو هستند، پین می‌گردد. این کانال درواقع برای تبلیغات اسپانسری تلگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد.
حال اگر بتوانید کانال خود را در این تبلیغات پین کنید، تعدادی زیادی از کاربران آن را مشاهده می‌کنند. چنانچه مطالب برای افراد کاربردی و جالب باشد، در کانال عضو می‌شوند. مخاطبانی که از این طریق وارد کانال می‌شوند، واقعی هستند و نقش مهمی در رشد آن ایفا می‌کنند. 
ممبر پروکسی پس از فیلترینگ تلگرام با استقبال زیادی از سوی کاربران ایرانی مواجه شد. این دسته از افراد بعد از این‌که روی لینک پروکسی می‌زنند، موفق می‌شوند که اپلیکیشن تلگرام را از فیلتر خارج کنند. در این حالت یک کانال به آن‌ها نشان داده می‌شود که حامی پروکسی است. کاربران بنا بر میل خود می‌توانند در این کانال عضو شوند.

بنابراین چون هیچ گونه اجباری برای ماندن آن‌ها در کانال وجود ندارد، ممبر واقعی هستند و در تمام فعالیت‌های کانال مربوطه مثل سین کردن پست‌ها مشارکت دارند. 
ممبر پروکسی چه تفاوتی با اد اجباری دارد؟
ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که ممبر پروکسی چه فرقی با اد اجباری دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که اعضایی که توسط اد اجباری وارد کانال می‌شوند، از محتویات آن بی‌اطلاع هستند. بنابراین اگر به مطالب کانال علاقه نداشته باشند، آن را ترک می‌کنند. در حالی‌که هنگام خرید ممبر پروکسی‌دار این افراد به میل خود در کانال عضو می‌شوند نه از روی اجبار.
به خاطر این‌که ممبر پروکسی با اراده خود وارد کانال می‌شود، موجب بالا رفتن نرخ تبدیل به مشتری می‌گردد. با توجه به این مطلب این نوع عضوگیری نقش بسیار مهمی در افزایش بازدهی کانال ایفا می‌کند.
دلیل محبوبیت ممبر پروکسی چیست؟
کسانی که در بستر تلگرام به کسب وکار اینترنتی می‌پردازند، نیاز دارند که تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهند، تا درآمد بالایی کسب کنند. خرید ممبر فیک می‌تواند مفید باشد، اما با توجه به این‌که اکانت‌های فیک پست را بازدید نمی‌کنند و امکان تبدیل شدن آن‌ها به مشتری وجود ندارد، نقشی در افزایش درآمد مدیر کانال ندارند.
از طرف دیگر حتی اگر ممبر واقعی نیز خریداری کنید، چنانچه مطالب کانال برای اعضای جدید جالب نباشد، از آن لفت می‌دهند.

پس ریزش این نوع ممبرها زیاد است. ازاین‌رو خرید ممبر پروکسی‌دار امروزه نزد ادمین‌ها محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این گروه از عضوها با میل خود وارد کانال مربوطه می‌شوند، پس طبیعی است که میزان ریزش به حداقل برسد. علاوه بر آن پس از اعتماد پیدا کردن به کانال محصولات شما را می‌خرند و موجب سودآوری می‌شوند.
مزایا و معایب ممبر پروکسی
ممبرهای پروکسی‌دار واقعی هستند و متشکل از اکانت‌های ایرانی می‌باشند. با این اوصاف مزیت‌های بسیاری را برای صاحب کانال به همراه دارند. از جمله مزایای این نوع ممبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
    ریزش بسیار کم 
    اختیاری بودن عضویت مخاطبان
    افزایش فروش محصولات و خدمات
    بالا رفتن ویو پست‌ها
    بالا رفتن ارزش و اعتبار کانال نزد مخاطبان
ممبر پروکسی در کنار تمام مزایای خوبی که دارد، دارای ظرفیت محدودی است که گاهی ادمین‌ها را با چالش مواجه می‌کند. 
از کجا ممبر پروکسی بخریم؟
کافیست که عبارت ممبر پروکسی‌ را در مرورگر خود سرچ کنید، تا تعداد زیادی سایت که در این زمینه فعالیت دارند، به شما نشان داده شود. اما آیا همه این وب‌سایت‌ها قابل اعتمادند؟ قطعا پاسخ خیر است. برای خریداری اعضایی که از طریق پروکسی وارد کانال شما می‌شوند، باید امن‌ترین و مطمئن‌ترین مراکز خرید آنلاین را انتخاب کنید.
اگر از سایت‌های نامعتبر برای خرید ممبر پروکسی‌دار اقدام نمائید، ممکن است که اکانت‌های فیک را به‌عنوان ممبر واقعی به شما بفروشند. این موضوع می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری به کانال وارد کند؛ زیرا سایر اعضا نیز اگر اعتماد خود را از دست بدهند، کانال را ترک می‌کنند. اعتماد مخاطبان زمانی سلب می‌شود که می‌بینند، پست‌های شما ویو کمی دارند، پس می‌فهمند که ممبرها فیک هستند و از کانال خارج می‌شوند.
سایت خرید فالوور اینستاگرام با ارائه ممبرهای واقعی و پشتیبانی مطلوب از کاربران توانسته که اعتماد مشتریان خود را به طور کامل جلب کند. مزیت دیگر خرید ممبر ازخرید فالوور اینستاگرام این است که در مقایسه با سایر وب‌سایت‌ها می‌توانید از قیمت‌های ارزان و مناسب بهره‌مند شوید. با خرید ممبر از این سایت به کمک تیم مجرب و متخصص که از دانش کافی در این زمینه برخوردارند، خواهید توانست جایگاه کانال خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای اندک ارتقاء دهید.
 
نتیجه‌گیری
خرید ممبر پروکسی‌دار برای تلگرام یک روش ساده و کاربردی است که توسط مدیر بسیاری از کانال‌ها برای عضوگیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که درصد ریزش اعضای جدید در این حالت بسیار کم است، طرفداران پروپاقرصی بین فعالان تلگرام به خود اختصاص داده است. به کمک ممبر پروکسی صاحبان کسب و کارها می‌توانند مشتریان زیادی را جلب کنند و به سود قابل توجهی برسند.
سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از مجموعه‌های خوش نامی است که در زمینه ارائه خدماتی نظیر فروش ممبر پروکسی فعال است. چنانچه شما نیز ادمین یک کانال تلگرامی هستید و تمایل دارید که کسب وکار خود را رونق بدهید، می‌توانید از طریق سایت خرید فالوور اینستاگرام برای خرید ممبر پروکسی اقدام نمایید. این نوع ممبر در صدر تمام انواع عضوگیری قرار دارد و به سرعت می‌تواند باعث درآمدزایی عالی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093977*****
[نمایش اطلاعات]