اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204257387422883
در دسترس نیست

برترین فیلم های دیجی مووی با امکان دانلود رایگان

کد: 140204257387422883

، اصفهان , (اخبار رسمی): بدون شک تماشای فیلم یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها برای گذراندن اوقات فراغت است! به همین دلیل، سایت‌هایی مانند IMDb می‌توانند به شما در انتخاب فیلم کمک کنند. خبر خوب این است که دیگر نیازی نیست به دنبال فیلم خوب بگردید! در این مقاله، ۱۰ فیلم سینمایی برتر دیجی موویز معرفی شده است.

برترین فیلم های دیجی مووی با امکان دانلود رایگان
برترین فیلم های دیجی مووی با امکان دانلود رایگان

تماشای فیلم بدون شک یکی از محبوب ترین فعالیت ها برای گذراندن اوقات فراغت است. به همین دلیل هم هست که سایت هایی مانند imdb یا نظرات منتقدان مرجع مناسبی برای انتخاب فیلم به شمار می آید. خبر خوب این است که دیگر لازم نیست دنبال فیلم خوب بگردید. در این مقاله ۱۰ فیلم سینمایی برتر دیجی موویز را معرفی می کنیم. همه این موارد به صورت رایگان قابل دانلود و تماشا هستند.

دانلود فیلم و سریال از دیجی موویز

برای تماشای فیلم های سینمایی به خصوص آثار خارجی، انتخاب سایتی که فیلم را برای شما ارائه می دهد بسیار مهم است. ترجمه صحیح، زیر نویس یا دوبله با کیفیت، کیفیت تصویری مناسب و برخی موارد دیگر از مهم ترین نکات برای انتخاب یک سایت خوب هستند. با در نظر گرفتن تمام این موارد، دیجی موویز یکی از بهترین مرجع های دانلود انواع فیلم و سریال است.تنوع بالا در هر یک از ژانر های سینمایی نیز این امکان را به شما می دهد. در تهیه این لیست تلاش کردیم آثاری در ژانر های مختلف معرفی کنیم تا برای همه افراد با هر سلیقه ای مفید باشد.

فیلم سینمایی Top Gun: Maverick سال تولید: ۲۰۲۲

ژانر: اکشن, درام

هنرمندان:  tom cruise, jennifer connelly, miles teller

امتیاز IMDB به فیلم: ۸.۴

 لیست بهترین فیلم های دیجی موویز را با معرفی یک فیلم اکشن هیجان انگیز شروع می کنیم. این اثر به کارگردانی جوزف کوسینسکی در کشور آمریکا تولید شده است. داستان از این قرار است که میچل پس از ۳۰ سال خدمت به عنوان عضوی از هوانیروز حالا در جایگاهی قرار گرفته که همیشه رویایش را داشت. این خلبان شجاع ارتقا را به دلیل دور شدن از عشقش به پرواز نمی پذیرد. حالا باید ببینیم چه آینده ای در انتظار اوست. موضوع هیجان انگیز، صحنه های اکشن فوق العاده و بازی جذاب تام کروز از دلایل محبوبیت این اثر هنری به شمار می آیند. اگر از طرفداران فیلم های اکشن هستید، این فیلم را از دست ندهید.

فیلم Dune 2021 در دیجی موویز سال تولید: ۲۰۲۱

ژانر:  درام ,ماجراجویی, اکشن

هنرمندان: : timothée chalamet, rebecca ferguson, zendaya

امتیاز IMDB به فیلم: ۸.۲

تلماسه یا DUNE نام فیلمی است که به کارگردانی دنی ویلنوو در آمریکا ساخته شده است. این فیلم دومین اقتباس از رمانی با همین نام می باشد. داستان در آینده ای بسیار دور اتفاق می افتد. جایی که تنها یک منبع ماده و یک سیاره برای زندگی باقی مانده است. این سیاره که آراکیس نام دارد، به علت دارا بودن طبیعت بیابانی به تل ماسه شهرت یافته است. جذابیت و هیجان در این است که آراکیس حالا تنها مکان قابل سکونت برای انسان هاست. بنابراین، جنگ و نزاع بین نژاد های مختلف برای تصرف این سیاره بالا می گیرد. این اثر در ۱۰ رشته مختلف اسکار نامزد شد و از این میان توانست ۶ جایزه اسکار را از آن خود کند. با توجه به این نکته تصور می کنم توضیح بیشتری درباره علت قرار گیری این فیلم در میان فیلم های برتر دیجی موییز لازم نباشد.

فیلم Tick Tick… Boom، بهترین موزیکال دیجی موویز سال تولید: ۲۰۲۱

ژانر: زندگی نامه, درام, موزیکال

هنرمندان:  andrew garfield, alexandra shipp, Robin de Jesus

امتیاز IMDB به فیلم: ۸.۲

در ادامه  لیست به سراغ یک فیلم موزیکال و درام می رویم. اگر به دنبال یک شاهکار موزیکال و زیبا هستید، تماشای این اثر را به عنوان یکی از فیلم های برتر دیجی موویز به شما پیشنهاد می کنیم. این اثر به کارگردانی لین مانوئل میرندا در کشور آمریکا تولید شده و با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده است. کارگردانی خوب و بازی بی نظر هنرمندان از جمله اندرو گارفیلد از دلایل محبوبیت این اثر سینمایی هستند. این فیلم روایتگر زندگی یک موزیسین است. این آهنگ ساز موفق در آستانه ۳۰ سالگی و درست زمانی که در نزدیک ترین فاصله از رویای خود قرار دارد دچار بحران میان سالی می شود.

Babylon فیلم برتر دیجی موویز سال تولید: ۲۰۲۲

ژانر: تاریخی, درام, کمدی

هنرمندان: brad pitt, margot robbie, Jean Smart

امتیاز IMDB به فیلم: ۷.۶

 بابیلون اثری درام و تاریخی به کارگردانی دیمن شزل است. اولین چیزی که توجه مخاطب را در این فیلم جذب می کند بدون شک حضور بازیگران مشهور و موفق هالیوود است. یک نگاه به پوستر این اثر و دیدن برد پیت و مارگورابی در کنار هم به شما می گوید که قطعاً با اثری ارزشمند مواجهید. این فیلم نامزد دریافت ۳ جایزه اسکار و ۵ جایزه در جشنواره گلدن کلوب شد. به علاوه، به دلیل فروش بسیار خوب در زمان اکران، این اثر را بمب گیشه نامیدند. داستان فیلم از یک کاباره در لس آنجلس شروع می شود. در واقع در این فیلم ماجراهایی که برای یک مهاجر مکزیکی در این مکان رخ می دهد روایت می شود. مسافری که تنها قصد وارد کردن یک فیل به این مجموعه را دارد. البته، همه چیز طوری که او فکر می کند پیش نمی رود.

منبع:  ۱۰ فیلم برتر دیجی موویز با دانلود رایگان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانال تخفیف

سایت کانال تخفیف (آف چنل)، به عنوان یک مرجع اشتراک‌گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف برای فروشگاه‌های آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی شناخته می‌شود. با همکاری استارت‌آپ‌ها، این سایت انواع کد تخفیف، مسابقه، کمپین و جشنواره‌های صدها برند معتبر، اپلیکیشن و مراکز خدمات آنلاین را به اطلاع مخاطبان خود می‌رساند. دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، تپسی، سینماتیکت، اسنپ اکسپرس، آی اپس، بانی مد، علی بابا، فیلیمو، نماوا، اسنپ مارکت، بیمه بازار، باسلام و ازکی از جمله فروشگاه‌هایی هستند که در این سایت دارای کد تخفیف هستند. کاربران این سایت می‌توانند با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان به جدیدترین کد تخفیف‌ها در گروه‌های مختلف از جمله تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، اپراتورهای مخابراتی، موسیقی و سینما، گردشگری، مد و پوشاک، کتاب و کتابخوانی دسترسی پیدا کنند. این سایت با استفاده از بستر تبلیغ بر پایه بن تخفیف، به فروشگاه‌ها در رقابت با سایر همتایانشان کمک می‌کند تا بازدید و آمار فروش خود را افزایش دهند. چنین کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی، علاوه بر جذب مشتریان جدید، باعث ترغیب کاربر به خرید مجدد شده و رونق کسب و کار در فضای آنلاین را در پی دارد. به این ترتیب، کاهش هزینه و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش از خرید ارزان‌تر در ذهن مشتریان، بهبود وضعیت فروش و رونق کسب‌وکارهای آنلاین را تضمین می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | سرگرمی و تفریح