اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205027402022883
در دسترس نیست

شرایط و نحوه ثبت نام بورسیه کلاسینو

کد: 140205027402022883

، اصفهان , (اخبار رسمی): بورسیه کلاسینو فرصتی برای دانش آموزان مستعد و کم بضائت است که بتوانند از کلاس های کنکور برترین اساتید کلاسینو به صورت رایگان یا با هزینه کمتر بهره مند شوند. شرایط ثبت نام و نحوه دریافت این بورسیه را بررسی می کنیم.

شرایط و نحوه ثبت نام بورسیه کلاسینو
بورسیه کلاسینو

آموزش برابر حق همگان است و کلاسینو ابزاری است برای دستیابی به این هدف. دشواری کنکور و سختی رقابت آن، به ویژه در رشته‌های تجربی و ریاضی، جلوی هیچ‌کس را نمی‌گیرد. پس از یک رقابت خارق‌العاده، رتبه‌های برتر چگونه موفق می‌شوند؟ آیا تنها با هوش برتر؟ اگرچه هوش نقش مهمی ایفا می‌کند، اما بدون تلاش منظم و آموزش مناسب قابل مقایسه نیست. منابع درسی برای همه یکسان هستند، اما برای رسیدن به نتیجه خوب در کنکور، باید به آموزش‌های بهتر دسترسی داشته و نحوه یادگیری عمیق‌تری داشته باشید. همه این مطالب برای نشان دادن اهمیت بورسیه کلاسینو و حل مشکلات داوطلبان کنکور آورده شده‌اند. کلاس‌های کنکور هزینه‌بر هستند و همچنین هر چه کیفیت آموزش و اعتبار استاد بیشتر باشد، هزینه دوره‌ها نیز بالاتر می‌رود. در این شرایط، بسیاری از دانش‌آموزان استعدادمند به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند شرکت کنند. به همین دلیل بورسیه کلاسینو به وجود آمده است. ادامه‌ی متن به تمام جزئیات درباره‌ی نحوه‌ی دریافت این کمک، قیمت دوره‌ها، روش‌های پرداخت هزینه‌ها، ثبت‌نام و شرایط بورسیه کلاسینو می‌پردازد.

شرایط ثبت نام بورسیه کلاسینو چگونه است؟

بورسیه کلاسینو، همانند نامش، یک کمک مالی است که به دانش‌آموزان استعدادمند و با مشکلات مالی ارائه می‌شود تا به بهترین آموزش‌ها دسترسی پیدا کنند. تنها افرادی که تحت پوشش کمیته امداد یا مؤسسه ابوتراب هستند، شناخته می‌شوند و می‌توانند از این بورسیه بهره‌مند شوند. خود آموزشگاه مستقیماً کمک مالی نمی‌دهد و دریافت بورسیه از طریق سازمان‌هایی مانند کمیته انجام می‌شود. این راهکار باعث می‌شود که همه‌ی دانش‌آموزان و داوطلبان توانمند، بدون در نظر گرفتن مسائل مالی، از فرصت برابر آموزش و ورود به تحصیلات عالی بهره‌مند شوند. در واقع، شرط دریافت بورسیه کلاسینو، واجد شرایط شناخته‌شدن از سوی این موسسه و مراجع مربوطه است. برای ثبت‌نام و دریافت بورسیه کلاسینو باید با پشتیبانی این وب‌سایت تماس بگیرید و از شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۸۰۲۹ استفاده کنید.

دوره های کنکور و تست قابل دریافت با بورسیه کلاسینو

همانطور که ذکر شد، کلاسینو یک موسسه آموزشی مختص کنکور است. با این حال، مناسب است که با دقت بیشتری بررسی کنیم که چه نوع آموزش‌ها در این مؤسسه ارائه می‌شوند. باید توجه داشت که دوره‌های این آموزشگاه محدود به کنکور نیستند و از پایه پنجم ابتدایی شروع می‌شوند. در واقع، شما می‌توانید از مقطع ابتدایی تا آخرین سال متوسطه با دوره‌های کلاسینو به موفقیت دست یابید. البته، دوره‌های محبوب‌تر همچنان مربوط به آمادگی برای کنکور هستند. امکان استفاده از بورسیه کلاسینو برای همه این دوره‌ها وجود دارد.

داوطلبان رشته‌های تجربی، ریاضی، انسانی و هنر می‌توانند با بورسیه یا بدون آن از آموزش‌های کلاسینو با استفاده از بهترین اساتید بهره‌مند شوند. در کنار آموزش دروس، دوره‌های تست و همایش‌های جمع‌بندی نیز تعداد زیادی مخاطب را جذب کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین مزایایی که باید به آن توجه کرد، این است که شما می‌توانید قسمت‌های ابتدایی هر دوره را به صورت رایگان در کلاسینو مشاهده کنید. این نکته را هم به یاد نسپارید که اینجا ویدئوها ضبط نمی‌شوند. کلاس‌ها به صورت زنده و کاملاً تعاملی برگزار می‌شوند. البته، امکان مشاهده ویدئوهای ضبط شده در زمان‌های بعدی نیز وجود دارد. درباره مصرف اینترنت نیز نگران نباشید. اگر از مشترکین آسیاتک، شاتل یا پارس آنلاین هستید، ترافیک شما به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود. همچنین، بقیه اپراتورها هم نیم‌بها می‌باشند.

پرداخت قسطی کلاسینو

همان‌طور که اشاره شد، دوره‌های موجود در کلاسینو که با بورسیه نیز ارائه می‌شوند، تنوع بالایی دارند و شامل رشته‌ها و مقاطع مختلفی می‌شوند. به همین دلیل، قیمت این دوره‌ها نیز با یکدیگر اختلاف زیادی دارد. علاوه بر این، کلاسی که در آن شرکت می‌کنید، ممکن است دوره‌های جامع کلاسینو، نکته‌نگاری و تست‌های TNT، همایش‌های جمع‌بندی و... را شامل شود، هر کدام از این موارد تعرفه‌های مشخص خود را دارند. به‌طور کلی، کلاس‌هایی که برای آموزش و یادگیری کامل یک مبحث طراحی شده‌اند، قیمت بالاتری دارند.

یکی از مهم‌ترین مزایای این مجموعه، علاوه بر بورسیه کلاسینو، امکان قسط‌بندی هزینه‌های کلاس‌ها است. شما می‌توانید به جای پرداخت یک‌باره هزینه، آن را به صورت اقساط پرداخت کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا لازم نباشد یک‌باره هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید و در عین حال به آموزش مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. البته، در این روش پرداخت، ۵% به مبلغ کل شهریه اضافه می‌شود. با استفاده از کد تخفیف کلاسینو هم می‌توانید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

قیمت دوره های کلاسینو چقدر است؟

قیمت دوره‌های کلاسینو سؤالی است که بسیاری از افراد مطرح می‌کنند. قیمت دوره‌های مختلف این مجموعه از یکدیگر متفاوت است. ابتدا باید بدانید که هزینه پرداختی شما به پایه تحصیلی‌تان بستگی دارد. هر چه به پایه دوازدهم و کنکور نزدیک‌تر شوید، هزینه کلاس‌ها نیز به تناسب نکات و آموزش‌ها افزایش می‌یابد. به طور کلی، قیمت کلاس کنکور به صرفه نیست، به همین دلیل وجود مزایایی مانند بورسیه کلاسینو فرصت عالی برای آموزش برابر و مناسب به شمار می‌آید. علاوه بر این، برای هر مقطع تحصیلی انواع مختلفی از دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده است، مانند کلاس‌های تست، آمادگی امتحانات، جمع‌بندی و... به عنوان مثال، به طور کلی، قیمت کلاس‌های آمادگی امتحانات پایان ترم ارزان‌تر از دوره‌های نکته و تست یا فقط تست است.

قیمت دقیق دوره‌های کلاسینو را می‌توانید قبل از نهایی‌کردن خرید خود مشاهده کنید. برای این کار باید ابتدا ثبت‌نام کنید که در کلاسینو رایگان است و با وارد کردن یک شماره موبایل معتبر امکان‌پذیر است. سپس به راحتی می‌توانید دوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ثبت‌نام کنید. حتماً به یاد داشته باشید که قسمت‌های ابتدایی همه کلاس‌ها رایگان است و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانال تخفیف

سایت کانال تخفیف (آف چنل)، به عنوان یک مرجع اشتراک‌گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف برای فروشگاه‌های آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی شناخته می‌شود. با همکاری استارت‌آپ‌ها، این سایت انواع کد تخفیف، مسابقه، کمپین و جشنواره‌های صدها برند معتبر، اپلیکیشن و مراکز خدمات آنلاین را به اطلاع مخاطبان خود می‌رساند. دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، تپسی، سینماتیکت، اسنپ اکسپرس، آی اپس، بانی مد، علی بابا، فیلیمو، نماوا، اسنپ مارکت، بیمه بازار، باسلام و ازکی از جمله فروشگاه‌هایی هستند که در این سایت دارای کد تخفیف هستند. کاربران این سایت می‌توانند با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان به جدیدترین کد تخفیف‌ها در گروه‌های مختلف از جمله تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، اپراتورهای مخابراتی، موسیقی و سینما، گردشگری، مد و پوشاک، کتاب و کتابخوانی دسترسی پیدا کنند. این سایت با استفاده از بستر تبلیغ بر پایه بن تخفیف، به فروشگاه‌ها در رقابت با سایر همتایانشان کمک می‌کند تا بازدید و آمار فروش خود را افزایش دهند. چنین کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی، علاوه بر جذب مشتریان جدید، باعث ترغیب کاربر به خرید مجدد شده و رونق کسب و کار در فضای آنلاین را در پی دارد. به این ترتیب، کاهش هزینه و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش از خرید ارزان‌تر در ذهن مشتریان، بهبود وضعیت فروش و رونق کسب‌وکارهای آنلاین را تضمین می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش