اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207247635822883
در دسترس نیست

با خرید اعتباری دیجی گالا الان بخر بعداً پرداخت کن

کد: 140207247635822883

، اصفهان , (اخبار رسمی): خرید اعتباری دیجی کالا فرصتی برای مشتریان این مجموعه است که با استفاده از آن می توانند کالا و اجناس مورد نیاز خود را با قیمت کمتر خریداری کرده و هزینه آن را اقساطی بپردازند.

با خرید اعتباری دیجی گالا الان بخر بعداً پرداخت کن
با خرید اعتباری دیجی گالا الان بخر بعداً پرداخت کن

خرید محصولات از دیجی‌کالا به صورت اقساطی و با استفاده از اعتبار، اکنون امکان‌پذیر است. این فرصت با استفاده از برنامه دیجی‌پی ارائه می‌شود، که بستری مناسب برای انجام تمام تراکنش‌های مالی آنلاین از جمله انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت، خرید بیمه، پرداخت عوارض جاده‌ای و خدمات دیگر فراهم می‌کند. پرداخت اقساطی به دلیل توانایی برطرف کردن نیازها در کمترین زمان ممکن، بسیار محبوب است.

نحوه دریافت اعتبار و خرید قسطی دیجی کالا حالا می‌توانید محصولات موجود در دیجی‌کالا را به صورت اعتباری خریداری کنید. ابتدا باید اعتبار مورد نیاز را از یک بانک دریافت کنید و سپس خرید خود را انجام دهید و مبلغ را به صورت اقساط به تأمین‌کننده بازگردانید. برای استفاده از این طرح، مراحل زیر را طی کنید:

  1. ثبت‌نام: پس از نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن، در بخش "خرید اقساطی" ثبت‌نام کنید. نوع طرح اقساطی خود را با مطالعه جزئیات آن انتخاب کنید و سپس اطلاعات شخصی و حساب خود را وارد کنید.
  2. بررسی اطلاعات: پس از وارد کردن اطلاعات، کارشناسان مربوطه اطلاعات شما را بررسی می‌کنند.
  3. امکان‌سنجی: اگر اطلاعات شما مورد تأیید قرار گیرد، اعتبار به شما تخصیص داده می‌شود.
  4. بارگذاری مدارک: در این مرحله، مدارک مورد نیاز و یک چک صیادی با نام شما را بارگذاری کنید.
  5. امضای قرارداد: در این مرحله با متقاضی هماهنگی لازم برای دریافت چک انجام می‌شود. همچنین، می‌توانید با امضای الکترونیک قرارداد خود امضا کنید.
  6. فعال‌سازی اعتبار: پس از امضای قرارداد، مبلغ اعتبار توسط بانک به شما پرداخت می‌شود. باید به یاد داشته باشید که پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام و تخصیص اعتبار توسط تأمین‌کننده، ۱۸۰ روز برای خرید اقساطی وجود دارد. هر مبلغی که در این مدت مصرف نشود، به کیف پول دیجی‌پی منتقل می‌شود.

ویژگی‌های چک صیادی برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا برای پرداخت اقساطی از دیجی‌کالا نیاز به یک چک صیادی دارید که روی آن باید امضای مالک و دو امضای درخواست‌کننده اعتبار باشد. اگر چک به نام خود شما (متقاضی) باشد، نیازی به امضای پشت چک نیست. همچنین، شناسه چک و شماره شعبه نباید مخدوش باشد. اعداد باید به وضوح در کادر مشخص شده وارد شوند و از معادل‌سازی مبلغ به تومان و همچنین استفاده از چسب و هایلایت روی مبلغ چک باید خودداری کنید. تاریخ چک باید سه ماه قبل از پایان اقساط نوشته شود.

برای دریافت اعتبار و خرید آسان و اطمینان‌بخش، باید دارای حساب بانکی فعال در بانک تامین‌کننده اعتبار باشید. بازپرداخت کامل مبلغ اعتبار در قالب اقساط نیز الزامی است. حداقل سن مجاز برای استفاده از این خدمت ۱۸ سال و حداکثر سن ۷۰ سال می‌باشد. همچنین، جمع سبد خرید شما حداقل باید ۲۵۰ هزار تومان باشد.

سررسید بازپرداخت اولین قسط یک ماه پس از تخصیص اعتبار خواهد بود. می‌توانید قسط‌های خود را به صورت آنلاین و با استفاده از کارت بانکی شبکه شتاب پرداخت کنید، بدون نیاز به مراجعه حضوری. از طریق این روش، مبلغ سفارش را در ماه بعد پرداخت می‌کنید.

منبع: راهنمای خرید اعتباری و اقساطی دیجی کالا کانال تخفیف

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانال تخفیف

سایت کانال تخفیف (آف چنل)، به عنوان یک مرجع اشتراک‌گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف برای فروشگاه‌های آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی شناخته می‌شود. با همکاری استارت‌آپ‌ها، این سایت انواع کد تخفیف، مسابقه، کمپین و جشنواره‌های صدها برند معتبر، اپلیکیشن و مراکز خدمات آنلاین را به اطلاع مخاطبان خود می‌رساند. دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، تپسی، سینماتیکت، اسنپ اکسپرس، آی اپس، بانی مد، علی بابا، فیلیمو، نماوا، اسنپ مارکت، بیمه بازار، باسلام و ازکی از جمله فروشگاه‌هایی هستند که در این سایت دارای کد تخفیف هستند. کاربران این سایت می‌توانند با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان به جدیدترین کد تخفیف‌ها در گروه‌های مختلف از جمله تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، اپراتورهای مخابراتی، موسیقی و سینما، گردشگری، مد و پوشاک، کتاب و کتابخوانی دسترسی پیدا کنند. این سایت با استفاده از بستر تبلیغ بر پایه بن تخفیف، به فروشگاه‌ها در رقابت با سایر همتایانشان کمک می‌کند تا بازدید و آمار فروش خود را افزایش دهند. چنین کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی، علاوه بر جذب مشتریان جدید، باعث ترغیب کاربر به خرید مجدد شده و رونق کسب و کار در فضای آنلاین را در پی دارد. به این ترتیب، کاهش هزینه و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش از خرید ارزان‌تر در ذهن مشتریان، بهبود وضعیت فروش و رونق کسب‌وکارهای آنلاین را تضمین می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی