اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204317399519500
در دسترس نیست

بهترین جایگزین‌های صرافی کوکوین برای ایرانیان

کد: 140204317399519500

، (اخبار رسمی): صرافی کوکوین یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی بود که پس از تحریم ایرانیان توسط صرافی بایننس به عنوان جایگزین مناسبی برای آن معرفی گردید و مورد اقبال عمومی قرار گرفت. این صرافی به لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار داشته و کاربران آن قادر خواهند بود بیش از ۷۰۰ نماد معاملاتی را در آن مبادله کنند.

بهترین جایگزین‌های صرافی کوکوین برای ایرانیان
بهترین جایگزین‌های صرافی کوکوین برای ایرانیان
بهترین جایگزین‌های صرافی کوکوین برای ایرانیان
بهترین جایگزین‌های صرافی کوکوین برای ایرانیان

در حال حاضر صرافی کوکوین با حجم معاملاتی روزانه بیش از ۱.۳ میلیارد دلار به عنوان چهارمین صرافی در لیست کوین مارکت کپ قرار داشته که بیانگر اعتبار بالای این صرافی است. از طرف دیگر کوکوین کاربران خود را ۲۴ساعته و از طریق ثبت تیکت، چت آنلاین و کانال تلگرام حمایت کرده میانگین کارمزد معاملاتی آن ۰.۲ درصد است. 
تمامی ویژگی‌های ذکر شده به علاوه آنکه این صرافی دارای توکن، کیف پول و اپلیکیشن اختصاصی خود است باعث گردیده که بتوان آن را بهترین صرافی ارز دیجیتال بعد از بایننس برای ایرانیان برشمرد. هرچند اخیرا و با توجه به اجباری شدن احراز هویت در کوکوین، کاربران ایرانی بهتر است به دنبال جایگزین مناسبی برای این صرافی باشند. 
 
اجباری شدن احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال کوکوین
در گذشته احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری نبود اما طی اطلاعیه‌ای که این صرافی منتشر کرده است به زودی و از ۱۵ جولای ۲۰۲۳ تمامی کاربران این صرافی می‌بایست احراز هویت را انجام دهند. البته کاربران قدیمی که عمل KYC را انجام نداده‌اند همچنان می‌توانند از خدماتی مانند بازار اسپات، کاهش اهرم در معاملات قرارداد آتی، دریافت وام و بازخرید در اسیتیکینگ بهره برده ولی بخشی از امکانات و خدمات معاملاتی برای آن‌ها غیر فعال خواهد شد. 
نکته‌ی قابل توجه آن است که با توجه به تغییر سیاست‌های داخلی کوکوین بهتر است ایرانیان جانب احتیاط را رعایت کرده و دارایی‌های خود درون آن نگهداری نکنند. این نکته‌ای است که شاید دیگر نتوان عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان را به کوکوین نسبت داد. 
امکانات و خدمات صرافی کوکوین
صرافی kucoin امکانات بسیاری دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین موارد اشاره می‌کنیم و در انتها نیز بهترین جایگزین‌های کوکوین را به شما معرفی می‌کنیم.
معاملات اسپات
صرافی کوکوین مانند بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی دیگر امکان انجام معاملات اسپات را برای کاربران خود فراهم ساخته و افراد می‌توانند بیش از ۷۰۰ توکن را درون آن خرید و فروش کنند. 
معاملات فیوچرز
امکان معامله در هر دو جهت بازار یکی دیگر از امکاناتی است که کوکوین از آن بهره برده و معامله گران می‌توانند به وسیله آن و با استفاده از اهرم از هر دو جهت بازار به صورت چندین برابری کسب سود کنند. 
کیف پول اختصاصی 
کیف پول اختصاصی کوکوین این امکان را به مشتریان می‌دهد که دارایی‌های خریداری کرده را بتوانند درون این کیف پول نگهداری و ذخیره سازی کنند. 
سفارش گذاری
باز کردن معاملات به صورت سفارش‌گذاری یکی دیگر از امکانات معاملاتی کوکوین است که طی آن کاربران در قیمت‌های مورد نظر خود سفارش گذاشته و به محض رسیدن قیمت به آن نقطه معامله به صورت خودکار انجام می‌شود. 
خرید و فروش NFT
توکن‌های غیر مثلی یا NFT از دیگر رمز ارزهایی هستند که غیر قابل تعویض بوده و در صرافی کوکوین قابل خرید و فروش هستند. منحصر به فرد بودن این توکن‌ها از ویژگی‌های بارز آن‌ها به حساب آمده و می‌تواند کاربردهای فراوانی را داشته باشد. این یکی از ویژگی‌هایی است که به دلیل آن می‌توان عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال را به کوکوین اطلاق کرد. 
امکان ارائه API
API یا رابط کاربردی برنامه‌نویسی یکی دیگر از ویژگی‌های دیگر صرافی کوکوین است که در اصل کاربر می‌تواند درخواست خود را از طریق آن به سیستم‌ها و نرم‌افزار‌ها انتقال داده و پاسخ را دریافت کند. با این ویژگی کاربران قادر خواهند بود که با یک حساب وارد پلتفرم‌های گوناگون شده و از امکانات آن‌ها بهره ببرند. 
استیک کردن
استیک کردن دارایی‌ها یا استیکینگ نیز از دیگر امکانات معاملاتی است که کوکوین در اختیار کاربران خود قرار داده است که به وسیله‌ی آن دارایی‌های دیجیتال خود را وثیقه کرده و در ازای آن پاداش دریافت کنند. 
توکن‌های لوریج دار
توکن‌های اهرم دار در واقع توکن‌هایی هستند که به صورت خودکار دارای یک اهرم مشخص بوده و کاربران با خرید آن وارد یک معامله با حجم چندین برابری می‌شوند. بنابراین در صورت موفقیت در این معاملات سود‌ها نیز چندین برابر خواهد بود و بالعکس. 
بهترین صرافی ارز دیجیتال جایگزین کوکوین
با توجه به تغییر سیاست کوکوین و اجباری کردن احراز هویت چاره‌ای جز کوچ برای ایرانیان باقی نخواهد ماند. اما انتخاب جایگزینی مناسب کار چندان ساده‌ای نیست و در ادامه با معرفی چند صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی به نقد بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. 
 
بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای جایگزینی کوکوین
صرافی‌های ایرانی بسیار زیادی وجود دارند که در حال حاضر مشغول به ارائه‌ی خدمات معاملاتی به کاربران بازار‌های ارز دیجیتال هستند. با این وجود از بین تمامی این صرافی‌ها دو صرافی نوبیتکس و والکس را به عنوان جایگزین‌های کوکوین معرفی خواهیم کرد. 
صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس (Nobitex) 
صرافی نوبیتکس را می‌توان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی دانست زیرا این صرافی یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های داخلی بوده و طی سالهای فعالیت خود بسیار با بازار‌های جهانی همسو و منطبق گردیده و امکانات معاملاتی مناسبی را برای کاربران خود فراهم کرده است. 
از سوی دیگر داشتن بیشترین حجم معاملاتی در بین تمام صرافی‌های داخلی نیز در کنار امنیت بالای این پلتفرم خود دلایل دیگری برای مناسب بودن این صرافی به شمار می‌آیند. کاربران نوبیتکس امکان انجام معامله بدون احراز هویت در صرافی را داشته اما حداکثر سقف واریز روزانه ۵۰۰ هزار تومان است. 
پشتیبانی بسیار قوی نوبیتکس که از طریق ثبت تیکت، چت آنلاین و تماس تلفنی و به صورت ۲۴ساعته امکان‌پذیر است از دیگر نقاط قوت این صرافی محسوب می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فغرد نوبیتکس نیز اضافه شدن قابلیت فروش تعهدی و استیکینگ به برنامه معاملاتی خود است. 
صرافی ارز دیجیتال والکس (Wallex) 
والکس نیز یکی از قدیمی‌های بازار کریپتو کارنسی در ایران به شمار می‌آید که بیش از ۶۰۰ هزار کاربر ایرانی داشته و سطح امنیتی بالایی را برای آن‌ها فراهم کرده است. امکانات معاملاتی این صرافی بسیار شبیه به نوبیتکس بوده اما تفاوت عمده آن با نوبیتکس در ارائه بات واکس است که کاربران می‌توانند به وسیله آن و بدون نیاز به دانش خاصی و همچنین‌عدم نیاز به رصد لحظه‌ای بازار درآمد غیر فعال داشته و از بازار ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوند. این قابلیت مسئله‌ای است که می‌تواند والکس را به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معرفی کند. 
بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی به عنوان جایگزین کوکوین
همانطور که می‌دانید در حال حاضر تعداد بسیار زیادی صرافی ارز دیجیتال خارجی در حال ارائه‌ی خدمات معاملاتی به کاربران خود هستند. از بین تمامی این صرافی قصد دارین به معرفی دو صرافی به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان بپردازیم.
صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس (BingX) 
بینگ ایکس در گذشته Bingbon نام داشت که در سال ۲۰۲۱ با تغییر نام خود به BingX فعالیت خود را ادامه داد. بینگ ایکس را می‌توان مشهورترین صرافی در زمینه سوشیال تریدینگ معرفی کرد که خدمات معاملاتی گسترده‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. 
قابلیت کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس یکی از ویژگی‌هایی است که کمتر صرافی‌ای از آن برخوردار بوده و از این لحاظ BingX را از بسیاری از صرافی‌ها متمایز می‌سازد. در حال حاضر برای ورود به این صرافی می‌بایست آدرس IP ایران را به وسیله یک فیلترشکن مناسب و ثابت تغییر داد. 
امنیت این صرافی بالا بوده و بیش از ۳۸۰ توکن را در آن می‌توان مبادله کرد. کارمزد معاملاتی نسبتا پایین بینگ ایکس که در حدود ۰.۰۴۵ درصد محاسبه می‌شود در کنار پشتیبانی ۲۴ساعته از کاربران به وسیله روش‌هایی چون تیکت، چت آنلاین و کانال تلگرام همگی عواملی هستند که می‌توان به وسیله آن‌ها این صرافی را به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال معرفی کرد. 
صرافی ارز دیجیتال کوینکس (Coinex) 
صرافی ارز دیجیتال کوینکس دراای خدمات معاملاتی متفاوتی است که شاید بتوان به دلیل آن‌ها این صرافی را به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان معرفی کرد. کوینکس یکی از معدود صرافی‌هایی است که از زبان فارسی پشتیبانی کرده و امکان احراز هویت برای ایرانیان وجود دارد. 
این صرافی دارای توکن اختصاصی خود با نام CoinEx Token بوده و علاوه بر آان از ۵۳۸ توکن دیگ نیز پشتیبانی می‌کند. نقطه ضعف کوینکس پشتیبانی کاربران فقط از طریق ثبت تیکت است اما ایرانیان برای ورود به سایت نیازی به تغییر IP ندارند. رتیه‌ی کوینکس در سایت کوین مارکت کپ در جایگاه ۶۶ قرار داشته که از این لحاظ اعتبار نسبتا مناسبی دارد. 
سخن آخر
در این نوشته شما عزیزان را با صرافی کوکوین و جایگزین‌های ایرانی و خارجی آن آشنا ساختیم. با توجه به مطالب گفته شده شاید بتوان بهترین جایگزین‌های کوکوین را در بین صرافی‌های ایرانی صرافی نوبیتکس و در بین صرافی‌های خارجی کوینکس را به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال معرفی کرد. هر چند با توجه به نیاز‌های معاملاتی هر فرد ممکن است صرافی‌ای دیگری کارایی بیشتر داشته و مناسب‌تر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]