اطلاعات تماس
  • 090535*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207237633022306
در دسترس نیست

بهترین بازی‌های ژانر مافیا: وارد دنیای جرم و جنایت شوید.

کد: 140207237633022306

، (اخبار رسمی): "من پشت دست آقای ایکس بازی می کنم." این جمله ای است که این روزها اگر در گروه جوانان باشید می شنوید. انواع بازی های فکری مافیایی خیلی زود توانستند جای خود را در بازار پیدا کنند.

بهترین بازی‌های ژانر مافیا: وارد دنیای جرم و جنایت شوید.
بهترین بازی مشابه مافیا

"من پشت دست آقای ایکس بازی می کنم." این جمله ای است که این روزها اگر در گروه جوانان باشید می شنوید. انواع بازی های فکری مافیایی خیلی زود توانستند جای خود را در بازار پیدا کنند. بازی هایی که در آن هر فرد شرلوک هلمز بود و می بایست با اسلحه خود شهروندان را پیدا کند که البته چیزی جز قدرت استدلال نبود و یا اگر مافیایی بود مورد توجه سایر رقبا مانند یک اصیل قرار می گرفت. پدرخوانده سیسیلی.

اما انواع بازی های مشابه مافیا واقعا تاثیر مثبتی دارند یا فقط یک بازی ساده گروهی هستند؟ به نظر شما بهترین بازی های فکری ژانر مافیا کدام بازی ها هستند؟

خوب! الان شبه! چشمان خود را ببندید، وقت آن است که نقش را به اشتراک بگذارید و پاسخ ها را بیابید.

چرا باید به انواع بازی های فکری مشابه مافیا لطف کنیم؟
سرگرمی:
   این ساده ترین پاسخ به این سوال است. در واقع، سرگرمی های سالم بسیار کمی وجود دارد، سرگرمی هایی که به همه اعضای خانواده و دوستان اجازه می دهد بدون صرف نیم ساعت روی تلفن همراه، یک ساعت دور هم بنشینند و صحبت کنند. در این میان به نظر می رسد بهترین بازی های ژانر مافیایی حلقه مفقوده ای هستند که می توانند این خلاء را پر کنند و آتش دورهمی را داغتر کنند.

افزایش روحیه کار تیمی:

   انجام یک بازی ذهنی مافیایی در محیط کار به کارکنان کمک می کند تا هیجان خود را در یک محیط معمولی تخلیه کنند. با هم گپ بزنید و با حال و هوای همدیگر بهتر آشنا شوید و مهمتر از آن فرصتی برای نفس کشیدن و استراحت و دور شدن از استرس کاری داشته باشید.

از سوی دیگر، هیچ یک از ما دوست نداریم مانند یک ربات صرف کار کنیم. کمک گرفتن از انواع بازی های دسته جمعی مانند مافیا یا بازی مشابه مافیا از یک طرف به افزایش خلاقیت کارکنان کمک می کند و از طرف دیگر آنها را برای دقایقی از میز دور می کند. و چه کسی نداند که چگونه این حرکت ساده می تواند موتور خلاقیت و مهارت های حل مسئله افراد را روشن کند؟

بهبود خصوصیات فردی و گروهی:

کار گروهی از آن صفاتی است که با هیچ قرص و دارویی نمی توان آن را تقویت کرد. اما برای بهتر شدن آن، هر چقدر که بخواهید تمرین وجود دارد. یکی از بهترین تمرین ها استفاده از بازی های گروهی است. باور نمی کنید امروز در محل کار بازی مافیا را انجام دهید تا ببینید چگونه شهروندان متحد می شوند و چنان کار تیمی تمیزی ارائه می دهند که هیچ مافیایی جرأت نفس کشیدن ندارد.

از سوی دیگر، بازی گروهی توانایی استدلال و گفتار افراد را بهبود می بخشد. بچه ها و دوستان کم کم می توانند با اطمینان بیشتری صحبت کنند و حتی نظرات مخالف خود را بیان کنند. و در نهایت مدار دروغ یابی باید خیلی زود و بهتر فعالیت خود را آغاز کند.

معرفی بهترین بازی های سبک مافیایی
ژانر مافیا در دنیای بازی های فکری یکی از ژانرهای پرطرفدار و هیجان انگیز است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این بازی ها به شما این فرصت را می دهد که به دنیای پر از توطئه ها، جنگ های گروهی و امپراتوری های مافیایی بپیوندید. در این بازی ها شما در نقش یک کارآگاه حرفه ای، یک جنایتکار ماهر و یا حتی یک رهبر باند مافیایی خواهید بود.

بازی های فکری ژانر مافیا داستان های پیچیده و شخصیت های جذابی دارند. شما باید اسرار را پیدا کنید، تحقیق کنید و استراتژی های خود را برای زنده ماندن و پیشرفت در دنیای خطرناک مافیا ایجاد کنید. در این بازی ها تصمیمات شما بر روند داستان و نتیجه آن تاثیر مستقیم دارد، بنابراین باید با دقت و هوشیاری تصمیمات خود را بگیرید.

کودتا بازی مشابه مافیاست
دنیایی آخرالزمانی را تصور کنید که در آن اقلیتی کوچک با تکیه بر پول و ثروت به شهرت رسیدند. در این دنیا طبیعتاً عده ای هستند که عصیان می کنند و دولت مجبور می شود آنها را تبعید کند.

آره! این خلاصه ای از آخرین فیلم اسپیلبرگ نیست، بلکه خلاصه ای از فیلم کودتا است که به عنوان یک بازی مافیایی شناخته می شود.

در این بازی هر بازیکن دو کارت دارد که نقش آنها را مشخص می کند. همچنین دارای دو سکه است که برای سایر بازیکنان به عنوان خزانه قابل مشاهده است. حالا بازیکن باید بتواند با توجه به نقش خود و البته قوانین بازی، موقعیت بهتری را به دست آورد.

بازی به نوبت انجام می شود. هر بازیکن می تواند در زمان خود واکنش نشان دهد و در نهایت به حذف کامل رقبا اقدام کند.

به نظر شما کدام گروه برنده خواهد شد؟

اسم رمز و راز نام ها
ما دو گروه جاسوسی داریم که طبیعتاً دوست ندارند نامشان به دست رقبا بیفتد. مشکل این است که اعضای هر دو گروه از یکدیگر اطلاعی ندارند. بنابراین اعضای گروه باید سعی کنند با کمک کدهای مختلف دوستان خود را پیدا کنند و از رسیدن تیم دیگر به آنها جلوگیری کنند.

اسم رمز را می توان در گروه های دو تا هشت نفره پخش کرد. و از دو بازی صفر هفت لذت ببرید.

ابتدا یک بازی گروهی به سبک شاه آرتور

آیا شاه آرتور و آن شوالیه های میز گرد را به خاطر دارید؟ همان شوالیه شجاعی که رفت و ایکس کالیبر را از وسط صخره بیرون کشید؟ خب ظاهرا شاه آرتور در بازی اولون تا حدودی موفق بوده اما جادوگر داستان چندان از این داستان راضی نیست. حالا بازیکنان، که احتمالاً شما و دوستانتان هستید، باید با استفاده از کارت های شخصیت، به آرتور کمک کنند تا برنده شود.

این بازی شخصیت محور است. و شخصیت ها از طریق اولین کارت های بازی بین بازیکنان توزیع می شوند. بازی دارای 27 کارت شخصیت می باشد که شامل همراهان جادوگر، همراهان آرتور، دوک ها و ... می باشد.بازیکنان باید در سه ماموریت به اضافه ماموریت نهایی بتوانند نیروهای شیطانی را شکست دهند.

نکته مهم این است که این بازی برای چهار تا ده بازیکن طراحی شده است و از نوجوان تا بزرگسال می توانند از سفر و ماجراجویی در آن حساب لذت ببرند.

یک بازی نقش آفرینی اسرارآمیز و مخفیانه را دنبال کنید.
یک بازی ایرانی جالب که در آن قرار است با کمک کارت های مختلف حکومت های خودمختار را نجات دهید. در این بازی 110 کارت بازی، سی ژتون بازیکن و یک کارت جنگ، کارت صلح وجود دارد. و بازیکنان باید ضمن برقراری صلح و یا برافروختن آتش جنگ در جبهه مقابل بدون افشای کارت ها و نقش خود، با کمک کارت ها بازی را پیش ببرند.

ترفندهای مافیایی برای ذهن های آماده
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به محض گفتن یک دروغ، اطرافیان شما حقیقت را از چشمان خود متوجه می شوند، پس این ترفند بازی نمی تواند بازی مورد علاقه شما باشد. در این بازی هر کس بهتر می تواند دروغ بگوید برنده است. مانند انواع دیگر بازی های مشابه مافیا.

داستان ما در مورد یک تاجر فریبکار است که تاج و تختش با یک تصادف به پایان می رسد. اکنون چند بازیکن اصلی داریم که می خواهند وصیت نامه او و ثروت آن مرحوم را به خوبی پیدا کنند! 

شما تعدادی توکن برای شکست دادن سایر رقبا دارید. و یک دفترچه راهنما

این بازی حدود پانزده تا سی دقیقه است و برای بازیکنان بالای چهارده سال مناسب است.

یک بازی فکری شبیه به مافیا در گیم افزار
اگر دوست دارید جاسوس بازی کنید، به چشمان دوستانتان نگاه کنید و بگویید که حتی از نقشه مافیا خبر ندارید و در دل خود لبخند بزنید، پس چه جایی بهتر از گیم افزار؟

گیم افزار یک فروشگاه مجازی است که در آن می توانید انواع بازی های فکری مافیایی را پیدا کنید و از خرید و بازی با بهترین بازی های سبک مافیایی لذت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090535*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح