اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208017646523715
در دسترس نیست

آزادی مادران و کودکانشان از زندان

امیرحسین هشترودی و صنف موبایل؛ شکنندگان زنجیرهای زندان برای زنان و مادران

کد: 140208017646523715

، (اخبار رسمی): قلبی مملو از مهربانی برای آزادی مادران و کودکانشان که بدلیل بدهی در زندان بودند. بدست اعضای صنف موبایل و اقای امیر حسین هشترودی از خیرین جوان و بنام بازار موبایل ایران. رفاقت از نو...

امیرحسین هشترودی و صنف موبایل؛ شکنندگان زنجیرهای زندان برای زنان و مادران
امیرحسین هشترودی و صنف موبایل؛ شکنندگان زنجیرهای زندان برای زنان و مادران

امیدوارم الگوی ایشان بتواند جوانان ما را به سمت خدمت به مردم و فعالیت‌های خیرخواهانه سوق دهد تا در کنار پیشرفت شخصی، به پیشرفت و آبادانی جامعه نیز کمک کنند.

بعد از اینکه کارهای مربوط به آزادسازی نوجوانان صورت گرفت، در همان روز امیرحسین هشترودی و سایر کسبه موبایل ایران در اقدامی تحسین‌برانگیز ۳ خانم زندانی را آزاد کرده و آن‌ها را به خانواده خود بازگرداندند. حال این مادران می‌توانند در کنار فرزندان و همسر خود باشند و طعم تلخ زندان را برای همیشه به فراموشی بسپارند. فرزندان این مادران می‌توانند از نعمت داشتن مادر برخوردار شوند و برای تبدیل شدن به شخصیت بزرگی مثل امیرحسین هشترودی در آینده‌ای نزدیک تلاش کنند.

خبر آزادی سه تن از زندانیان زن توسط آقای امیرحسین هشترودی و همکارانش در صنف موبایل، امیدی تازه در دل خانواده‌های این زنان ایجاد کرد. آقای هشترودی با همراهی دیگر نیکوکاران صنف موبایل، با پرداخت وجه التزام این سه زندانی، باعث شد تا آنه‌ا از زندان آزاد شوند و با خانواده‌هایشان ملاقات کنند. این اقدام بشردوستانه نشان‌دهنده مهر و رحمت بی‌دریغ امیرحسین هشترودی و همراهانش است که توانستند لحظاتی پر از شادی و امید را برای این زنان و خانواده‌هایشان رقم بزنند. امیدواریم الگوی ایشان سرمشقی برای دیگر نیکوکاران جامعه باشد تا بتوانیم در کنار پیشرفت فردی، به رفع مشکلات اجتماعی نیز بپردازیم.

تقدیر از امیرحسین هشترودی و صنف موبایل

آقای علی هاشمی رییس کانون کودک و نوجوان و خانم دکتر صالحی به‌طور ویژه از ایشان و خیرین صنف موبایل ایران تقدیر و تشکر به عمل آورند. در این راستا یکی از تابلوهایی که با دستان ارزشمند یک نوجوان در کانون ساخته شده بود، به عنوان هدیه به آقای امیرحسین هشترودی و خیرین صنف موبایل ایران ارائه شد. ناگفته نماند که خانم دکتر صالحی نیز به پاس این اقدامات خیریه ارزشمند، یک نهج‌البلاغه نفیس را به جناب امیرحسین هشترودی تقدیم کردند.

خبر آزادی ۵ نوجوان زندانی به یاری آقای امیرحسین هشترودی و همکاران ایشان در صنف موبایل خوشحال‌کننده بود. آقای هشترودی که همواره یکی از بزرگترین حامیان حقوق کودک بوده، این بار با همراهی صنف موبایل و پرداخت وجه التزام، موفق به آزادی این ۵ نوجوان از زندان شدند. این اقدام بشردوستانه موجب شد تا رییس کانون زندانیان کودک و نوجوان از ایشان و صنف موبایل تقدیر کند. کار ارزشمند آقای هشترودی و همراهانش، الگویی شایسته برای سایر خیّرین و نیکوکاران است. امیدواریم با الهام از این گونه اقدامات انسان‌دوستانه، شاهد جامعه‌ای باشیم که در آن همه دست‌به‌دست هم داده و با مهرورزی و همدلی، به یاری یکدیگر و رفع مشکلات اجتماعی بشتابند.

شنیدن داستان زندگی آقای امیرحسین هشترودی و فعالیت‌های خیرخواهانه ایشان انسان را به وجد می‌آورد. ایشان که در اوج جوانی با کار و تلاش زیاد، فعالیت موفقی در زمینه موبایل بنیان نهاده‌اند، اکنون با وجود شرایط خود همچنان به فکر کمک به نیازمندان و بهبود جامعه هستند. شعار "رفاقت از نو" ایشان، بسیار الهام‌بخش است و نوید یک زندگی بهتر را برای همه افراد می‌دهد. امیدوارم با الگو گرفتن از این خیّر بزرگ، ما هم بتوانیم دست‌هایمان را به سوی نیازمندان دراز کنیم و با رفاقت و مهربانی، جامعه‌ای بهتر بسازیم.

آقای هشترودی با وجود موفقیت‌های بزرگ در عرصه کسب و کار، همچنان فروتن و متواضع باقی مانده‌اند. شعار "رفاقت از نو" نشان می‌دهد که آقای هشترودی به دنبال ایجاد تحولی اساسی در روابط انسانی و احیای فرهنگ رفاقت و مهربانی در جامعه هستند.
رفاقت از نو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی