اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208207678823715
در دسترس نیست

امیرحسین هشترودی؛ ستاره امید بیماران جوانرود با تجهیز اتاق عمل

کد: 140208207678823715

، (اخبار رسمی): امیرحسین هشترودی و سایر اعضای صنف موبایل ایران امید بخش و یاری رسان بیماران در صدد جستجوی بیمارستانهایی که به حمایت مالی نیاز دارند در مناطق محروم برای کمک و تجهیز هستند

امیرحسین هشترودی؛ ستاره امید بیماران جوانرود با تجهیز اتاق عمل
امیرحسین هشترودی؛ ستاره امید بیماران جوانرود با تجهیز اتاق عمل

امیرحسین هشترودی و سایر اعضای صنف موبایل ایران امید بخش و یاری رسان بیماران در صدد جستجوی بیمارستانهایی که به حمایت مالی نیاز دارند در مناطق محروم برای کمک و تجهیز هستند تا بیماران بتوانند با خیال راحت به درمان در اینگونه بیمارستانها اطمینان کنند بیمارستان حضرت رسول جوانرود که در منطقه اورامانات قرار دارد، از نظر تجهیزات پزشکی نیازهای مختلفی داشت. بر همین اساس در آذر 1401باز هم جناب امیرحسین هشترودی و سایر همکاران وارد عمل شدند و تجهیز کامل اتاق عمل این بیمارستان را با همراهی خیرین خود بیمارستان صورت دادند.

با توجه به اینکه نیاز شدیدی در شهرستان جوانرود به امکانات ارتوپدی وجود داشت، یک دستگاه تخت ارتوپدی فول اتوماتیک هم برای بیمارستان تهیه گردید. آقای امیرحسین هشترودی در زمینه فعالیت‌های خیریه با همکاران خود در انجمن موبایل ایران سابقه زیادی دارد که نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری اجتماعی ایشان و همکاران در این حوزه است.

انجمن و کسبه موبایل ایران همسفر امیرحسین هشترودی در راه انسان‌دوستی است

انجمن موبایل و کسبه این صنف، همیشه به عنوان یاران وفادار آقای امیرحسین هشترودی در امور خیر شناخته می‌شوند. آقای امیرحسین هشترودی که خود از بزرگان صنف موبایل به شمار می‌رود، همواره در کنار فعالیت‌های اقتصادی، به امور خیریه و کمک به نیازمندان علاقه‌مند بوده است. ایشان در اکثر اقدامات خیرخواهانه‌ای که انجام داده، موفق شده انجمن موبایل و دیگر فعالان این حوزه را نیز به عنوان همراهان خود در این راه داشته باشد.حضور کسبه موبایل ایران در کنار آقای هشترودی، نشان از روحیه بشردوستی و نوع‌دوستی اعضای این صنف دارد. امید است الگوی ایشان، سایر اصناف و گروه‌ها را نیز به فعالیت بیشتر در حوزه‌های خیریه ترغیب کند.

دست امیرحسین هشترودی هرگز از دست نیازمندان کوتاه نمی‌شود

شنیدن داستان زندگی آقای امیرحسین هشترودی و فعالیت‌های خیرخواهانه ایشان انسان را به وجد می‌آورد. ایشان که در اوج جوانی با کار و تلاش زیاد، فعالیت موفقی در زمینه موبایل بنیان نهاده‌اند، اکنون همچنان به فکر کمک به نیازمندان و بهبود جامعه هستند. شعار "رفاقت از نو" ایشان، بسیار الهام‌بخش است و نوید یک زندگی بهتر را برای همه افراد می‌دهد. امیدوارم با الگو گرفتن از این خیّر بزرگ، ما هم بتوانیم دست‌هایمان را به سوی نیازمندان دراز کنیم و با رفاقت و مهربانی، جامعه‌ای بهتر بسازیم.

آقای هشترودی  مدیر هشتگ کالا با وجود موفقیت‌های بزرگ در عرصه کسب و کار، همچنان فروتن و متواضع باقی مانده‌اند. شعار "رفاقت از نو" نشان می‌دهد که آقای هشترودی به دنبال ایجاد تحولی اساسی در روابط انسانی و احیای فرهنگ رفاقت و مهربانی در جامعه هستند. امیدوارم الگوی ایشان بتواند جوانان ما را به سمت خدمت به مردم و فعالیت‌های خیرخواهانه سوق دهد تا در کنار پیشرفت شخصی، به پیشرفت و آبادانی جامعه نیز کمک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان