اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212107838425444
در دسترس نیست

هتل بزرگ شیراز

معرفی هتل بزرگ شیراز

کد: 140212107838425444

، (اخبار رسمی): هتل بزرگ شیراز، که به عنوان "هتل دروازه قرآن" نیز شناخته می‌شود، یکی از مشهورترین هتل‌های شیراز است. این هتل دارای ۵ ستاره است و از جمله مقصدهای محبوب گردشگران در این شهر می‌باشد. هتل بزرگ با ساختمان باشکوه و امکانات بی‌نظیری که دارد، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز شناخته می‌شود.

معرفی هتل بزرگ شیراز
معرفی هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، که به عنوان "هتل دروازه قرآن" نیز شناخته می‌شود، یکی از مشهورترین هتل‌های شیراز است. این هتل دارای ۵ ستاره است و از جمله مقصدهای محبوب گردشگران در این شهر می‌باشد. هتل بزرگ با ساختمان باشکوه و امکانات بی‌نظیری که دارد، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز شناخته می‌شود. این هتل در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ افتتاح شد و این مکان می‌توان چشم‌اندازی زیبایی به شهر شیراز دارد. تنها ۱۰ دقیقه با ماشین تا جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند بازار وکیل و باغ جهان نما فاصله دارد. وجود رستوران ایتالیایی، رستوران ایرانی، کافه لوکس و همچنین بزرگترین رستوران گردان ایرانی، از ویژگی‌هایی هستند که می‌توان برای این هتل لوکس در نظر گرفت. اتاق‌های این هتل جادار و راحت هستند و منظره‌ای چشم‌نواز از شهر ارائه می‌دهند. این هتل امکانات رفاهی زیادی از جمله مجموعه ورزشی مخصوص بانوان با استخر و اسپا را دارد. آدرس هتل بزرگ شیراز: شیراز، بلوار چمران، واقع شده در کنار دروازه قرآن.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ شیراز  در این هتل، ۱۵۸ اتاق اقامتی وجود دارد که در طبقات مختلف قرار گرفته‌اند. اتاق‌ها نیز با امکاناتی مانند صبحانه، خدمات روزانه خانه‌داری، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلفن، تلویزیون، یخچال، میزکار، چای‌ساز دارند.

  • اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ شیراز دارای امکانات متنوعی هستند: اتاق دو تخته دبل: این اتاق‌ها دارای دو تخت دو نفره هستند. اتاق دو تخته توئین: این اتاق‌ها دارای دو تخت دو نفره نیز هستند. اتاق کانکت چهار تخته: این اتاق‌ها دارای چهار تخت دو نفره و یک بالکن برای لذت بردن از منظره و صرف صبحانه می‌باشند.

همچنین، هر اتاق دارای یک سوئیت سرویس حمام مجزا است. اتاق‌ها در هتل بزرگ شیراز دل‌باز، روشن و راحت هستند و از پنجره‌ها، منظره‌ای زیبا از شهر شیراز و کوه‌های اطراف به چشم می‌آید.

رستوران های هتل بزرگ شیراز این هتل دارای چندین رستوران و کافی‌شاپ با انواع غذاهای متنوع است. بیایید به هر یک از این مکان‌ها نگاهی بیندازیم:

رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز:

  • این رستوران در طبقه چهارم هتل قرار دارد. ظرفیت حداکثر تا 130 نفر را دارد. منوی ایتالیایی شامل پیتزا، پاستا، استیک و دیگر غذاهای ایتالیایی است. موسیقی زنده نیز در این رستوران اجرا می‌شود.

رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز:

  • نیز در طبقه چهارم هتل قرار دارد. ظرفیت حداکثر تا 350 نفر را دارد. منوی ایرانی شامل کباب شیشلیک، باقالاپلو با گردن، ماهی شیر، لایی پلو با گوشت گوسفندی و دم‌پخت شیرازی با گوشت گوسفندی است. همینطور بهترین صبحانه هتل شیراز را می توانید در این رستوران های این هتل نوش جان کنید. موسیقی زنده نیز در این رستوران اجرا می‌شود.

کافی‌شاپ لوکس هتل بزرگ شیراز:

  • در لابی طبقه ششم هتل قرار دارد. فضای شیک و دل‌نشین با نوای دل‌نشین پیانو را ارائه می‌دهد. چشم‌انداز زیبایی از شهر شیراز را از این کافی‌شاپ می‌توان دید.

بزرگترین رستوران گردان ایرانی:

  • در هتل بزرگ شیراز واقع شده است.

صبحانه در هتل بزرگ شیراز همه‌روزه از ساعت 7:00 تا 10:30 صبح سرو می‌شود. اگر به دنبال صبحانه‌ای خوشمزه هستید، می‌توانید در این هتل لذت ببرید. با انتخاب هر یک از این مکان‌ها، لذت خوردن از غذاهای خوشمزه و لحظات خوشی را در هتل بزرگ شیراز تجربه کنید.

مجموعه ورزشی هتل بزرگ شیراز مجموعه‌های ورزشی هتل بزرگ شیراز با زیربنایی بالغ بر 5000 مترمربع در دو مجموعه مجزا جهت بانوان و آقایان قرار دارند. این مجموعه‌ها به تمامی امکانات و تجهیزات استاندارد مجهز هستند.

مجموعه ورزشی بانوان شامل امکانات زیر است:

  • استخر سرپوشیده سونای خشک و بخار جکوزی سالن بدنسازی اتاق‌های مخصوص انواع ماساژمانند ماساژ ورزشی، ماساژ لاغری، ماساژ سنگ داغ، ماساژ پا و ماساژ رویال کافی‌شاپ با انواع نوشیدنی‌ها و عرقیجات اصیل شیرازی

همه این امکانات با هم همکاری می‌کنند تا محیطی سالم و شاد جهت تندرستی و سلامت هر چه بالاتر شما عزیزان را فراهم کنند.

مجموعه ورزشی آقایان نیز دارای امکانات زیر است:

  • استخر سونای خشک و بخار جکوزی باشگاه بدنسازی اتاق‌های مخصوص انواع ماساژ مانند ماساژ ورزشی، ماساژ لاغری، ماساژ سنگ داغ، ماساژ پا و ماساژ رویال صخره‌نوردی حوضچه آب سرد

مجموعه ورزشی آقایان در دو ساعت 8 الی 14 و 15 الی 22 آماده ارائه خدمات به شما میهمانان عزیز می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی