اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930321220001

به دنبال یک تفاهم نامه همکاری بین دو طرف

فودنا همکار اخبار رسمی شد

کد: 13930321220001

http://bit.ly/1Bccjfe

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس تفاهم نامه ای که بین مدیران دو موسسه منعقد شد، خبرگزاری غذایی ایران، (فودنا) به عنوان رسانه همکار آژانس رسانه «اخبار رسمی» برگزیده شد.

فودنا همکار اخبار رسمی شد

سایت خبری فودنا به نشانی www.foodna.ir نخستین شبکه خبری صنایع غذایی ایران است که فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی متمرکز کرده و از سال 1384تاکنون بخش عمده توان و نیروی خود را در زمینه اطلاع رسانی صنایع غذایی به کار گرفته است.

بر اساس این تفاهم نامه، دو موسسه خبری، در زمینه تولید، انتشار، توزیع و مدیریت محتوا و سایر زمینه های مشترک تعامل و همکاری خواهند داشت.

سایت خبری فودنا به نشانی www.foodna.ir نخستین شبکه خبری صنایع غذایی ایران است که فعالیت خود را در زمینه­ اطلاع­ رسانی متمرکز کرده و از سال 1384تاکنون بخش عمده توان و نیروی خود را در زمینه­ اطلاع ­رسانی صنایع غذایی به کار گرفته است.

آژانس رسانه «اخبار رسمی»، نیز نخستین موسسه تولید و توزیع «محتوای موثر» و «استاندارد» در ایران است که بعد از یک سال مطالعات مقدماتی و ایجاد زیرساخت های لازم با استفاده از یک تیم حرفه ای از روزنامه نگاران زبده، فعالیت خود را آغاز کرده است.

آژانس رسانه «اخبار رسمی» با بهره مندی از استانداردهای روزآمد بین المللی تولید محتوا به شرکت ها و کسب وکارهای ایرانی کمک می کند پتانسیل های پنهان کسب وکار خود را شناسایی کرده و با ایجاد یک جریان موثر خبری، از قابلیت ها و ابزارهای انحصاری اخبار رسمی در جهت ترویج ایده های خود، ا زجمله «هویت افزایی برند» و ترویج محصول و خدمات خود بهره برداری کنند.

از سوی دیگر، آشنایی دست اندرکاران صنایع غذایی با آخرین رویدادهای ایران و جهان، شناسایی نیازها و کمک به برطرف نمودن آن­ها، کمک به تقویت هویت صنفی در میان دست­اندرکاران این حوزه، تلاش برای گسترش بخش خصوصی و دولتی و انتقال دیدگاه­های هر بخش به بخش دیگر، پشتیبانی و حمایت از شرکت های خصوصی از جمله اهداف تعیین شده فودناست که در بسیاری از زمینه های عمومی تر با اخبار رسمی همسویی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه خبری صنایع غذایی ایران فودنا

فودنا نخستین شبکه خبری صنایع غذایی ایران است که فعالیت خود را در زمینه­ ی اطلاع­ رسانی متمرکز کرده است و از سال 1384تاکنون بخش عمده توان و نیروی خود را در زمینه­ ی اطلاع ­رسانی صنایع غذایی به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.foodna.ir/fa/home
سایت خبری فودنا
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی