اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307161620025

در 6 ماهه اول امسال صورت گرفت

پرداخت 170 هزار وام قرض الحسنه ازدواج توسط بانک صادرات ایران

کد: 139307161620025

http://bit.ly/10OMcNF

، تهران , (اخبار رسمی): بانک صادرات ایران از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه 177 هزار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.

پرداخت 170 هزار وام قرض الحسنه ازدواج توسط بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران امسال 177 هزار فقره تسهیلات در قالب قرض الحسنه ازدواج و تامین جهیزیه به زوج های جوان پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، آمارهای عملکردی درخصوص وام‌های قرض الحسنه طی امسال نشان می‌دهد که این بانک 177 هزار فقره تسهیلات در قالب قرض الحسنه ازدواج و تامین جهیزیه به زوج های جوان پرداخت کرده است. همچنین بر اساس اعلام آمادگی قبلی مقرر بود طی مرداد و شهریور ماه امسال بانک صادرات ایران تعداد 50 هزار فقره وام ازدواج بیشتر از سهمیه پرداخت نماید که بر اساس آمارهای موجود، این بانک طی دو ماه مذکور 72 هزار فقره تسهیلات ازدواج و تأمین جهیزیه زوج های جوان پرداخت نموده است.
گفتنی است این بانک در راستای انجام رسالت‌ها و تعهدات اجتماعی، پرداخت وام‌های قرض الحسنه نظیر: ازدواج و تهیه جهیزیه , درمان بیماری و خود اشتغالی و مشاغل خانگی را به منظور حمایت و کمک به اقشار کم درآمد در دستور کار قرار داده است .
شایان ذکر است منابع مالی برای پرداخت وام های قرض الحسنه حساب های پس انداز قرض الحسنه می باشد که هموطنان با افتتاح و افزایش مبلغ موجودی حسابهای مذکور می توانند بانک صادرات ایران را در پرداخت وام های قرض الحسنه یاری نمایند​

این تهسیلات هم سو با سیاست های  دولت یازدهم  و در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، رفع گرفتاریهای نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی پرداخت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه