اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144460025

اعلام جدول زمانبندی حضور مدیران در صدای سپهر

مدیرعامل به مشتریان پاسخگو می شود

کد: 13950710144460025

https://goo.gl/cJVEhI

، تهران , (اخبار رسمی): مدیران بانک صادرات ایران در جهت رعایت حقوق مشتریان از دهم مهرماه جاری تا پایان سال 95 از طریق سامانه صدای سپهر آماده پاسخگویی به پرسش هموطنان هستند.

سپهر صادرات

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، توسعه کمی وکیفی خدمات و محصولات با رویکرد افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله برنامه هایی است که از سوی زراعتی مدیر عامل این بانک هدف گذاری شده است، بر این اساس به منظور پاسخگویی بهتر و مطلوبتر به مخاطبان، مدیران بخش ها و واحد های مختلف بانک مطابق با برنامه زمانبندی شده با حضور در "مرکز صدای سپهر" که با کد 09602 از سراسر کشور قابل دسترسی است ضمن پاسخگویی به پرسش های هموطنان، آماده ارایه مشاوره های بانکی به آنان هستند.

بر اساس این گزارش، مرکز صدای سپهر بانک صادرات ایران باهدف پاسخگویی به سوالات مشتریان، تکریم مقام و حفظ شان مخاطبان ایجاد شده است، هموطنان از سراسر کشور در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند؛ ضمن تماس با شماره  09602 علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نیز بهره مند شده و انتقادات، سوالات و پیشنهادهای خود را با پاسخگویان این مرکز در میان گذارند که در طرح جدید، طبق جدول تنظیمی، این مهم با حضور مدیران ستادی در مرکز صدای سپهر محقق می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه