اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307221690025

در راستای ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک

نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران معرفی شد

کد: 139307221690025

https://goo.gl/UFzoWK

، تهران , (اخبار رسمی): با معرفی نسخه 2/4 همراه بانک صادرات ایران علاوه بر تسهیل در خدمات بانکی‏، سقف مجموع برداشت های روزانه بدون استفاده از دستگاه رمز ساز به ازای هر حساب به مبلغ100 میلیون ریال و با استفاده از دستگاه رمز ساز، به مبلغ250میلیون ریال افزایش یافت.

نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران معرفی شد

بر این اساس نسخه 2/4 همراه بانک را جهت استفاده مشتریان روانه بازار ساخته و مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir به برنامه مذکور دسترسی و اقدام به نصب آن بر روی گوشی های تلفن همراه نمایند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این  سرویس، برای کاهش حضور مشتریان در شعب و افزایش سطح دسترسی آنها به خدمات نوین بانکی از طریق ابزارهای الکترونیکی و ارایه خدمات از طریق همراه بانک (که از سال 1387 آغاز شده) برای توسعه بیشتر در دستور این بانک قرار گرفته است. 

بر این اساس نسخه 2/4 همراه بانک را جهت استفاده مشتریان روانه بازار ساخته و مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir به برنامه مذکور دسترسی و اقدام به نصب آن بر روی گوشی های تلفن همراه نمایند.

همچنین خدماتی از قبیل اطلاع از مانده حساب، صورتحساب (سه گردش آخر) انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری، انتقال وجه به حساب سپهری دیگران با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعیین مبلغ چک، پرداخت قبض از طریق حساب و کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری از طریق حساب و کارت، دریافت اطلاعات سه گردش شارژ آخر خریداری شده و اعلام نرخ ارز،اعلام مفقودی کارت، دریافت و تغییر رمز حساب، اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و از جمله فعالیت هایی است که دارندگان حساب می توانند انجام دهند. 

خدمت همبانک  نیز به تازگی از سوی این بانک معرفی شده  که طی آن دارندگان سپهر کارت می توانند به آسانی با شماره گیری #719*از طریق اپراتور همراه اول از خدماتی همچون: مانده کارت، خرید شارژسیمکارت ها، پرداخت قبوض و ... برخوردار هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه