اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308041930025

در راستای ترویج بانکداری الکترونیک

استقبال شرکت ها از سامانه واریز جمعی وجوه بانک صادرات ایران

کد: 139308041930025

http://bit.ly/1FNZSbH

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک با هدف جلب رضایت جامعه و در راستای ترویج بانکداری الکترونیک در بین مدیران و صاحبان شرکت‌ها و سازمان‌ها، اقدام به راه‌اندازی سامانه واریز جمعی نموده است وتا پایان شهریور امسال بیش از 1600 شرکت تولیدی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی عضو سیستم واریز وجوه بانک صادرات ایران شده و از این خدمت نوین بانکی بهره مند شدند.

استقبال شرکت ها از سامانه واریز جمعی وجوه بانک صادرات ایران

با استفاده از این سامانه کلیه شرکت‌ها و سازمان‌های عضو قادر خواهند بود حقوق، پاداش و وجوه دیگر کلیه کارکنان زیر مجموعه خود را (بدون محدودیت در تعداد ) به حساب‌های ایشان واریز نمایند.

براساس این گزارش تعداد شرکت‌‌های عضو این سیستم حاکی از رشد 91 درصدی نسبت به شهریور سال 92 می‌باشد. با استفاده از این سامانه کلیه شرکت‌ها و سازمان‌های عضو قادر خواهند بود حقوق، پاداش و وجوه دیگر کلیه کارکنان زیر مجموعه خود را (بدون محدودیت در تعداد ) به حساب‌های ایشان واریز نمایند. همچنین با استفاده از این سامانه، شرکت‌ها (به طور مثال شرکت‌های بیمه) می‌توانند انواع واریزهای جمعی را به حساب مشتریان خود به صورت Offline  واریز نمایند. 
 بارگذاری مستقیم فایل توسط خود شرکت از طریق اینترنت، عدم نیاز مراجعه شرکت‌ها به شعب بانک جهت تحویل چک واریز جمعی، رویت گزارش صحت یا عدم صحت فایل بارگذاری شده، امکان دریافت فایل نتیجه پرداخت جمعی از طریق اینترنت و .. از جمله مزایای این خدمت نوین می‌باشد.
هموطنان محترم تنها با یک بار مراجعه به یکی از شعب بانک صادرات ایران جهت افتتاح حساب واریز جمعی و تکمیل فرم عضویت، میتوانند عضو این سامانه شده و پس از دریافت دستگاه رمزیاب (Token) قادر به انجام عملیات مورد نظر خواهد بود.
همچنین این بانک در راستای افزایش رضایت و سطح دسترسی مشتریان به خدمات نوین بانکی به تازگی سامانه همبانک را روانه بازارنموده که با استفاده از آن مشتریانی که دارای سیم کارت همراه اول هستند می توانند با شماره گیری کد #719* از خدماتی نظیر مانده کارت، خرید شارژ سیم کارت های اعتباری، پرداخت قبوض و ... برخودار گردند​.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]