اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308112040025

در 7 استان اتفاق افتاد:

کارگزاری بانک مرکزی به بانک صادرات ایران واگذار شد

کد: 139308112040025

http://bit.ly/1wTZvGE

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به لزوم مدیریت وجوه نقد از 15 اردیبهشت ماه سال 1392 و اجرای دستور مدیرعامل این بانک مبنی بر توسعه تعامل با بانک مرکزی ج.ا.ا، کارگزاری بانک مرکزی در توزیع نیکل و جمع آوری وجوه فرسوده در سطح شبکه بانکی (کل کشور) از سال قبل به بانک صادرات ایران واگذار و خزانه زیر کلید در 6 استان ایجاد گردید و حال به 7 استان دیگر نیز افزایش یافت.

کارگزاری بانک مرکزی به بانک صادرات ایران واگذار شد

کارگزاری بانک مرکزی ج.ا.ا موجب افزایش اعتبار و شأن بانک ها در بین مشتریان و سایر بانک ها خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای توسعه تعامل فی مابین، با فراهم سازی مقدمات و امکانات مورد نظر ناظر پولی توسعه آن به سایر استانها در حال انجام است. در حال حاضر با توجه به اقدامات انجام شده، مدیریت شعب بانک صادرات استان هرمزگان به جمع خزانه های زیر کلید پیوست و تعداد خزانه های زیر کلید در بانک صادرات ایران را به 7 استان افزایش داد .
بر اساس این گزارش فرآیند پذیرش خزانه به عنوان زیر کلید بانک مرکزی ج.ا.ا بسیار زمان بر بوده و مراحل دشواری دارد که طی آن توجیهات لازم برای استقرار ناظر پولی در بانک و ایجاد خزانه زیر کلید ارایه می گردد که در خصوص استان هرمزگان در بازدیدی که به اتفاق مدیر اداره کل نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی ج.ا.ا انجام شد از طراحی، ظرفیت و مکان خزانه بانک صادرات استان هرمزگان اظهار رضایت شد و مقدمات ایجاد خزانه زیر کلید فراهم گردید .
این گزارش می افزاید استان های 7 گانه که عبارتند از خراسان رضوی ، مازندران، سمنان ،اردبیل، ایلام، کردستان و هرمزگان علاوه بر عملیات انتقال نیکل و جمع آوری وجوه فرسوده، کارگزار کامل بانک مرکزی نیز هستند. گفتنی است کارگزاری بانک مرکزی ج.ا.ا موجب افزایش اعتبار و شأن بانک ها در بین مشتریان و سایر بانک ها خواهد شد. از طرفی استفاده از ظرفیت ها و توانایی بانک صادرات ایران (به ویژه در نقاط حساس) بانک مرکزی ج.ا.ا را در انجام امور محوله و مدیریت وجوه نقد یاری رسانده و بانک ها نیز از خدمات با کیفیت بالاتر و مطلوبتر برخوردار خواهند شد و با برنامه ریزی های انجام شده و ظرفیت سازی های به عمل آمده به زودی خزانه زیر کلید در بانک صادرات استان های کرمانشاه و کرمان نیز خواهد شد .​

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]