اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308142080025

از سوی سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی انجام شد:

برتری روابط عمومی بانک صادرات ایران برای سومین سال متوالی

کد: 139308142080025

http://bit.ly/1y2LcQ9

، تهران , (اخبار رسمی): روابط عمومی بانک صادرات ایران از سوی دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به عنوان برترین روابط عمومی در رشته ارتباطات رسانه ای برای سومین سال متوالی انتخاب و معرفی شد.

برتری روابط عمومی بانک صادرات ایران برای سومین سال متوالی

امیر صفری رئیس روابط عمومی بانک صادرات ایران و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی بانکها طی پیامی این افتخار را ثمره تعامل مناسب با رسانه ها دانست.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران در دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با پیام آیت ا... رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و با حضور استادان ،متخصصان ،مدیران و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزارشد لوح و تندیس برترین مدیریت روابط عمومی به این بانک اعطا گردید.
این گزارش می افزاید، امیر صفری رئیس روابط عمومی بانک صادرات ایران و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی  بانکها طی پیامی این افتخار را ثمره تعامل مناسب با رسانه ها دانست.
گفتنی است روابط عمومی بانک صادرات ایران به منظور اطلاع رسانی به موقع طی ارتباط و تعامل سازنده با اصحاب رسانه همواره آخرین اطلاعات ،آمار و اخبار این بانک را برروی سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir منتشر نموده که این اخبار بازتاب مناسبی در سایت ها و جراید داشته است.​

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]