اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311183540100

موفقیت کمپین عاشقلو در نخستین گام

بودجه حمایتی مورد نیاز کمپین مدرسه عاشقلو جمع آوری شد

کد: 139311183540100

https://goo.gl/A1JTy5

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین کمک به تجهیز مدرسه روستای عاشقلو که مدتی پیش در وبسایت دونیت راه اندازی شد، 6 روز مانده به پایان مهلت مورد نظر، با تلاش و همت باورنکردنی از سوی ایرانیان مقیم داخل و خارج از کشور و اصحاب رسانه های سایبری و فعالان شبکه های اجتماعی مبلغ تعیین شده برای حمایت از این کمپین جمع آوری شد.

بودجه حمایتی مورد نیاز کمپین مدرسه عاشقلو جمع آوری شد

با توجه به تامین صد و شش درصدی بودجه مورد نیاز کمپین،بر آن شدیم تا علاوه بر تجهیزات مورد نیاز (8 دستگاه کامپیوتر)، تجهیزات دیگری مانند ویدئو پرژکتور و پرده و … نیز برای این مدرسه خریداری شود.

به گزارش روابط عمومی دونیت (اولین پلتفرم جذب حمایت مالی)، خبر راه‌اندازی کمپین کمک به تجهیز مدرسه روستای عاشقلو مدتی پیش در رسانه ها منتشر شد که بازتاب بسیار خوبی داشت. به طوری که بسیاری از ایرانیان داخل و خارج از کشور به کمک نقدی و انتشار خبر مربوط به این کمپین پرداخته و  کمک ها به سمت هدف حمایت از مدرسه روستای عاشقلو سرازیر شد و 6 روز مانده به پایان مهلت مورد نظر، مبلغ کمک ها  به 100% رسید. 

با توجه به تامین صد و شش درصدی بودجه مورد نیاز کمپین، بر آن شدیم تا علاوه بر تجهیزات مورد نیاز (8 دستگاه کامپیوتر)، تجهیزات دیگری مانند کامپیوتر برای دفتر مدیریت، ویدئو پرژکتور، پرده و … نیز برای این مدرسه خریداری شده و باقیمانده مبلغ نیز با هدف آموزش اولیه کامپیوتر به دختران دبیرستانی هزینه شود. همچنین تا روز شنبه 25 بهمن ماه کلیه تجهیزات، خریداری و نصب نرم افزارها بر روی آن انجام  و روز سه شنبه 28 بهمن ماه  به روستای عاشقلو ارسال خواهند شد.

جواد یزدانی یکی از بنیانگذاران وبسایت دونیت، ضمن تشکر از 219 نفری که در تامین هزینه مورد نیاز کمپین مدرسه روستای عاشقلو مشارکت کردند، افزود: « حتی بسیاری از افراد با نوشتن در مورد جزئیات این کمپین در رسانه ها، وبلاگ ها  و شبکه های اجتماعی به آگاهی، جذب بالا و سریعتر کمپین تجهیز مدرسه روستای عاشقلو همت گماردند که کمک آن ها نیز کم ارزش تر از کمک های نقدی نیست.»

وی ادامه داد: «به زودی گزارشی تصویری و کامل از تجهیزات خریداری و نصب شده در مدرسه یاران البرز منتشر خواهد شد. علاقمندان و حامیان برای آگاهی از این اخبار میتوانند در خبرنامه وبسایت دونیت به آدرس 2nate.com عضو شده و لحظه به لحظه در جریان اخبار مربوط به این کمپین قرار بگیرند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://2nate.com
وبسایت رسمی دونیت
رویدادمرتبط های:

| خریداری تجهیزات و نصب نرم افزارهای کامپیوترهای مدرسه روستای عاشقلو | ارسال تجهیزات خریداری شده به روستای عاشقلو