اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312054080306

در یک کتاب الکترونیک و توسط دکتر عادل حیدری نژاد عرضه شد:

هر آنچه که باید در کاهش عوارض و هزینه های درمان اطفال با طب ھومیوپاتی دانست

کد: 139312054080306

http://bit.ly/1CdoR8W

، تهران , (اخبار رسمی): طب ھومیوپاتی روش درمانی خاصی است که در آن با تحریک دقیق سیستم ایمنی و حیاتی بیمار توسط داروھای خاص ھومیوپاتی، می تواند به سلامت بیماران کمک کند. بر اساس اصول اولیه ھومیوپاتی ھر ماده ای ( یا عاملی) که بتواند در بدن سالم ایجاد یک سری علائم بیماری کند می تواند در صورت تجویز به فردی بیمار با ھمان علائم، بیماری وی را درمان نماید به شرط آنکه علائم موجود در بیمار و علائمی که آن ماده دارویی می تواند ایجاد کند تا حد ممکن مشابه باشند.

در این آموزش ها وی قصد ندارد از فرد یک هومیوپات حرفه ای و آکادمیک بسازد که توانایی درمان انواع بیماری های مزمن را داشته باشد

به هین دلیل دکتر عادل حیدری نژاد تنها هومیوپات اطفال کشور و دارای بوردتخصصی اطفال-هومیوپاتی و عضو انجمن هومیوپاتی اروپا (LMHI)، دست به ابتکار تازه ای زده است. وی با ابداع آموزش های کپسولی طب هومیوپاتی در یک کتاب الکترونیک 15 صفحه ای مربوط به شناخت و آشنایی با طب نوین هومیوپاتی، کمک کرده است تا فرد بتواند با هزینه ای بسیار اندک و به سهولت بلعیدن یک عدد کپسول آنتی بیوتیک، از تاثیر آن بهره مند شود.

در این آموزش ها وی قصد ندارد از فرد یک هومیوپات حرفه ای و آکادمیک بسازد که توانایی درمان انواع بیماری های مزمن را داشته باشد چرا که این امر مستلزم آموزش های وقت گیر و زمان طولانی است بلکه هدف این است که به دلیل بالا بودن هزینه های درمانی فرد قادر باشد به راحتی با داروهای بی خطر هومیوپاتی، بیماری های حاد و شایع فرزندان خود را درمان کند.

علاقه مندان طب هومیوپاتی می توانند برای دانلود این کتاب آموزشی به سایت دکتر عادل حیدری نژاد به آدرس http://softgosar.com/ مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سافت گسر

طراحی و تولید اپلیکیشن های اندروید در زمینه پزشکی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://softgosar.com/
سایت دکتر عادل حیدری نژاد و دانلود کتاب الکترونیک آموزش هومیوپاتی
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان