اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401104650306

نرم افزار آندروید تشخیص بیماری‌های اطفال برای اولین بار در ایران طراحی شد

کد: 139401104650306

http://bit.ly/1FsOlOn

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار "تشخیص بیماری با سه کلیک" اولین نرم افزار اندرویدی است که به کاربران خود در تشخیص صحیح و به موقع بیماری های اطفال کمک می‌کند.

مخاطبین اصلی این نرم افزار دانشجویان پزشکی، انترن ها، پزشکان عمومی، متخصصین اطفال و داخلی و سایر رشته های غیر جراحی است.

برای اولین بار در تاریخ پزشکی کشور یک متخصص اطفال ایرانی موفق به طراحی و کدنویسی یک اپلیکیشن اندروید برای تشخیص دقیق تر و صحیح تر بیماری های اطفال شده است.

عادل حیدری نژاد برنامه نویس نرم افزار "تشخیص بیماری با سه کلیک" و دارای بورد تخصصی کودکان از دانشگاه تهران، هدف از طراحی این نرم افزار را کاهش عوارض تشخیص دیر هنگام بیماری های کودکان در مناطق دور افتاده اعلام کرد و گفت: آرزو دارم روزی برسد که تشخیص دیرهنگام و اشتباه جزو مشکلات بیماران مخصوصا کودکان نباشد.

وی ادامه داد: مخاطبین اصلی این نرم افزار دانشجویان پزشکی، انترن ها، پزشکان عمومی، متخصصین اطفال، داخلی و سایر رشته های غیر جراحی هستند. با این برنامه حتی دانشجویان پزشکی هم می توانند به راحتی با شناسایی علائم، پیچیده‌ترین بیماری های اطفال را تشخیص دهند.

لازم به ذکر است بانک اطلاعاتی این نرم افزار پیش از این به صورت محدود تحت پلت فرم ویندوز در انجمن تخصصی کودکان ایران عرضه شده است.  

علاقمندان می توانند این نرم افزار را با نام  "تشخیص بیماری با سه کلیک"  به قیمت ده هزار تومان از کافه بازار دانلود کنند.

همچنین نسخه زبان انگلیسی این نرم افزار در حال حاضر در گوگل پلی در حال فروش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سافت گسر

طراحی و تولید اپلیکیشن های اندروید در زمینه پزشکی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://cafebazaar.ir/app/com.diagnosis.secondapp/?l=fa
لینک دانلود از کافه بازار