اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401094630100

"پشتوانه مالی جمعی" بهترین بستر برای مشارکت عمومی مردم در تولید ملی

کد: 139401094630100

https://goo.gl/ZqUQwo

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر ارشد روابط عمومی وبسایت دونیت اظهار داشت: "پشتوانه مالی جمعی" ترجمه عبارت "crowdfunding" بستری مناسب برای مشارکت تعداد زیادی از افراد با مبالغ کم در ارتقاء سطح تولید ملی و مشارکت در امور خیر است.

"پشتوانه مالی جمعی" بهترین بستر برای مشارکت عمومی مردم در تولید ملی

تا امروز نزدیک به 2 میلیارد دلار از طریق "پشتوانه مالی جمعی" در سراسر جهان برای پروژه های مختلف سرمایه جمع شده است

به گزارش روابط عمومی دونیت، جواد یزدانی مدیر ارشد روابط عمومی و یکی از موسسین این پلتفرم، با بیان اینکه "پشتوانه مالی جمعی" ترجمه عبارت "crowdfunding" است، اظهار داشت: روال معمول تامین سرمایه برای پروژه ها و فعالیت های خیرخواهانه، تولید، نوآوری و ....، مراجعه به سرمایه گذاران و خیرین برای جذب مبلغ سرمایه از تعداد محدودی از افراد با مبالغ بالا است.

یزدانی این پروسه معمول را در حال اشباع شدن دانست و ادامه داد: با استفاده از شبهه شبکه های اجتماعی از قبیل وبسایت دونیت، کانال جدیدی به نام "پشتوانه مالی جمعی" به وجود آمده که در آن میتوان از تعداد زیادی از افراد، مبالغ خرد برای پروژه ها جمع آوری کرد.

وی امکان مشارکت در پروژه ها با کمترین مبالغ را از مهمترین خصوصیات این مسیر جدید جذب سرمایه اعلام و تصریح کرد: تا امروز نزدیک به 2 میلیارد دلار از طریق "پشتوانه مالی جمعی" در سراسر جهان برای پروژه های مختلف سرمایه جمع شده است. خاصیت این روش است که با مبالغ خرد حجم قابل توجهی سرمایه از افراد متعدد جمع آوری می‌شود.

مدیر روابط عمومی دونیت جذب سرمایه نقدی را کمترین فایده "پشتوانه مالی جمعی" دانست و تشریح کرد: خدمت دیگر این روش انجام یک اعتبار سنجی به عنوان یکی از مراحل بازاریابی است و حامیان، خودشان از اولین مشتریان پروژه خواهند بود.

 یزدانی ادامه داد: صاحبان پروژه ها می‌توانند از همین مسیر برای جذب نیروی انسانی از میان علاقه مندان به پروژه اقدام کنند.

وی به رکورد عجیب  تامین 500 هزار دلار سرمایه در 17 دقیقه اشاره کرد و افزود: کل سرمایه 500 هزار دلاری یکی از پروژه های سایت kickstarter در عرض 17 دقیقه تامین شد و این روند تا 30 دقیقه به یک میلیون دلار و تا پایان مدت کمپین با شرکت 78000 نفر به بیش از 20 میلیون دلار رسید.

مدیر روابط عمومی دونیت با بیان اینکه مردم ما اهل کمک کردن هستند، تاکید کرد: کمک به تولید ملی و هم نوع گامی است که بسترهای نوینش در "پشتوانه مالی جمعی" به وجود می‌آید.

یزدانی در پایان خبر داد: به مناسبت سال جدید فراخوان ایده ای برای تامین سرمایه در سایت دونیت منتشر شده است.

علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دونیت مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://2nate.com
آدرس وبسایت