اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139402105070415

بازاریابی محتوا بستر ارتباط طولانی با مخاطب

کد: 139402105070415

https://goo.gl/fCGhpg

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی محتوا تکنیکی از بازاریابی است که با در اختیار قرار دادن یک محتوای ارزشمند، منسجم و مرتبط با کسب و کار و محصول، مخاطبان را جذب و ترغیب به انجام عملی می‌کند. این عمل می‌تواند خرید محصول یا خدمات، ثبت اطلاعات تماس در وب سایت، عضویت در خبرنامه یا هر عمل دیگری باشد.

بازاریابی محتوا بستر ارتباط طولانی با مخاطب

مراحل تعیین شده برای مخاطبان منحصر به زمان قبل از خرید نیست و بازاریابی محتوا پس از انجام عمل خرید هم مشتریان را تنها نمی گذارد

به گزارش روابط عمومی شرکت کارما، اگر حقیقت های جاری در کسب و کارهای کنونی را رصد کنید، خواهید دید که توجه افراد به تبلیغات در شیبی پیوسته در حال کاهش است. لذا تبلیغات به روش‌های مرسوم به تدریج کم اثر شده‌اند و افراد بیشتر از قبل به دنبال اطلاعات مفید هستند.

مشتریان محتوای کاربردی را دوست دارند و آن را در اینترنت جستجو می کنند. محتوای جذاب از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و پخش می شود. کاربران نظرات همدیگر را درباره محصول یا خدمت با هم درمیان می گذارند. بازاریابی محتوا این تغییر را به عنوان فرصت قلمداد می کند و به دنبال آن است که بیشترین انطباق را با شرایط جدید کسب و کار پیدا کند.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا تکنیکی از بازاریابی است که با در اختیار قرار دادن یک محتوای ارزشمند، منسجم و مرتبط با کسب و کار و محصول، مخاطبان را جذب و ترغیب به انجام عملی می‌کند. این عمل می‌تواند خرید محصول یا خدمات، ثبت اطلاعات تماس در وب سایت، عضویت در خبرنامه یا هر عمل دیگری باشد.

در بازاریابی محتوا مخاطبان به طور دقیق تعریف شده و برای آنها در هر مرحله استراتژی و برنامه‌ای معین ترتیب داده می شود. مراحل تعیین شده برای مخاطبان منحصر به زمان قبل از خرید نیست و بازاریابی محتوا پس از انجام عمل خرید هم مشتریان را تنها نمی گذارد.

بازاریابی محتوا دنبال آن نیست که روش‌های مرسوم بازاریابی و تبلیغ را کنار بگذارد، بلکه به دنبال اثربخشی بیشتر آن با یک چینش و استراتژی جدید است. اگرچه بازاریابی محتوا با توجه به پدیده ای به نام اینترنت و شبکه های اجتماعی توسعه داده شد اما استراتژی های محتوا قابل تسری و تعمیم به همه ابزارهای بازاریابی است.

در کشور ما اهمیت محتوای باکیفیت و به دنبال آن ضرورت بازاریابی محتوا هنوز در گام های اولیه خود قرار دارد. لذا فرصتی برای شرکت ها و کسب و کارها فراهم می آورد که از این مزیت استفاده کنند و خود را به عنوان اولین های صنعت و رشته خود در زمینه بازاریابی محتوا به بازارهای هدفشان معرفی کنند.

راز بازاریابی محتوا انتقال ارزش به مخاطب است. مخاطب امروزه یاد گرفته تا از کنار تبلیغات بی ارزش عبور کرده و آن را نادیده بگیرد.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کارما مراجعه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارما

ما در کارما فقط ارائه دهنده خدمات به دیگران نیستیم. پیش از همه ، ما خود بازاریابی محتوا را به کار بستیم. تعهد اخلاقی ما از ابتدا بر این پایه استوار شد که چیزی را نگوییم و خدماتی را ارائه ندهیم که خود به آن اعتقادی نداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی