اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139402235180438

پرستاری از زیبایی تحت بستر اندروید

کد: 139402235180438

http://j.mp/1HdvTtM

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار دستیار زیبایی سینره تحت بستر اندروید با توجه به مشخصات شخصی کاربر و محل زندگی فرد، به وی در حفظ و نگهداری بهتر پوست و مو کمک می‌کند.

نرم افزار دستیار زیبایی سینره

دستیار زیبایی با توجه به وضعیت آب و هوای شهر کاربر، پیشنهادات مفیدی به وی ارائه می دهد

به گزارش روابط عمومی برند سینره، نرم افزار دستیار زیبایی سینره به کاربر کمک می کند تا برنامه ریزی بهتری برای سلامت پوست و موی خود انجام دهد.

کاربر بعد از نصب برنامه، در قدم اول فرم مشخصات شخصی را پر کرده و نوع پوست و موی خود را انتخاب می کند و سپس برنامه با توجه به اطلاعات شخصی وی، نکات و ترفند های زیبایی و سلامت پوست و مو را نمایش می دهد.

دستیار زیبایی با توجه به وضعیت آب و هوای شهر کاربر، پیشنهادات مفیدی به وی ارائه می دهد. مثلا اگر آب و هوا محل زندگی شما خشک و سرد باشد، نکات نگهداری پوست در این آب و هوا را نمایش می دهد (توجه داشته باشید که در نسخه اول، فقط مراکز استان ها پوشش داده می شود )

همچنین می‌توانید کارهایی که به صورت روزمره انجام می دهید را در تقویم زیبایی وارد کنید تا بتوانید برنامه ریزی خود را با کمک آن بهتر و دقیق‌تر انجام دهید. 

علاقه مندان میتوانند این نرم افزار از طریق سایت کافه بازار دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سینره

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال 1376 با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. شرکت طبیعت زنده محصولات خود را تحت نام تجاری "سینره" به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال 1388 موفق به کسب عنوان برند برتر شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://cafebazaar.ir/app/com.cinere.beautyAssistant/?l=fa
لینک دانلود نرم افزار از کافه بازار