اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394101351390438

تلاش برند لوازم آرایشی ایرانی «این لِی» در احیای سلامت پوست

کد: 1394101351390438

http://j.mp/1ZNcR6w

، تهران , (اخبار رسمی): ورود لوازم آرایش بی‌کیفیت به بازار ایران از جمله مسائلی است که بازار لوازم آرایشی و بهداشتی با آن روبه‌رو بوده است. در بسیاری موارد شاهد تلاش برندهای ایرانی برای حل این مسأله نیز بوده‌ایم. به همین منظور، چندی پیش نشستی خبری با حضور خبرنگاران و مسئولان شرکت طبیعت زنده (سینره) برای معرفی و رونمایی از برند جدید لوازم آرایش ایرانی «این لِی» که به معنای خاتم کاری است، برگزار شد.

رونمایی از برند "این لِی"، بزرگترین تولید کننده محصولات آرایشی در ایران

ایران به عنوان دومین کشور مصرف‌کننده لوازم آرایش در خاورمیانه شناخته می‌شود، به طوری که سن استفاده از لوازم آرایش به 14 سال رسیده است و به نظر می‌رسد وجود برندهای ایرانی برای در دست گرفتن این بازار مصرفی ضرورت و اهمیت بسیاری دارد. در این راستا، برندی ایرانی در حوزه لوازم آرایش چندی پیش محصولاتی با پایه گیاهی رونمایی کرد تا سازگاری بهتر و بیشتری برای پوست بانوان ایرانی به همراه داشته باشد.

مریم دیباجی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان طبیعت زنده، در این مراسم با بیان اینکه دو شاخصه مهم ایران به‌عنوان دومین کشور مصرف‌کننده لوازم آرایش در خاورمیانه و سن پایین مصرف لوازم آرایش، اهمیت وجود برندهای ایرانی برای در دست گرفتن این بازار مصرفی دوچندان کرده است، اعلام کرد: «ورود بی‌رویه لوازم‌آرایش تقلبی بی‌کیفیت از کشورهایی که ما آن را «خارج» می‌نامیم، ما را بر آن داشت محصولاتی تولید کنیم که سازگار با پوست و آب‌وهوای ایرانی باشد.»

وی اظهار داشت: «محققان و متخصصان روزها و ماه‌ها در شرکت دانش‌بنیان طبیعت زنده مشغول آزمایش شدند و در نهایت محصولاتی تولید کردند که ما می‌توانیم آن را با برترین محصولات آرایشی دنیا مقایسه کنیم.»

در ادامه این مراسم، دکتر رزیتا آیتی، مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان طبیعت زنده، در سخنانی اعلام کرد: «از آنجا که زیبایی و سلامت بانوی ایرانی دغدغه همیشگی ماست، ورود انبوه لوازم‌آرایش بی‌هویت به بازار، ما را بر آن داشت که برای تولید محصول آرایشی بااصالت و قابل‌اعتماد ایرانی تلاش کنیم و به‌دنبال تجربه موفقیت‌آمیز «سینره» و پس از تحقیقات گسترده و تلاش‌های مستمر این تیم «این لِی» متولد شد.»

وی تصریح کرد: «به صراحت می‌توانم بگویم اینگونه محصولات باکیفیت ایرانی می‌تواند از واردات بی‌رویه محصولات بی‌کیفیت خارجی جلوگیری کرده و به کاهش خروج ارز از ایران کمک کند.»

این محصولات از بهمن‌ماه 1394 در تمامی داروخانه‌های معتبر و فروشگاه‌های سطح کشور توزیع می‌شود و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سینره

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال 1376 با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. شرکت طبیعت زنده محصولات خود را تحت نام تجاری "سینره" به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال 1388 موفق به کسب عنوان برند برتر شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان