اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394033015630100

کمپین چشمان مهربان موفق به جمع آوری بودجه موردنیاز خود برای کمک به کودکان کم‌بضاعت شد

کد: 1394033015630100

http://bit.ly/1IWJpmC

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین چشمان مهربان که توسط فروشگاه «دیدیار» در وبسایت «دونیت» آغاز شده بود، توانست چهار روز مانده به تاریخ اتمام، مبلغ مورد نیاز خود برای تهیه و توزیع عینک میان افراد مستمند، سالخوردگان و کودکان بی‌سرپرست را جذب کند.

اتمام موفقیت آمیز کمپین چشمان مهربان در وب‌سایت دونیت

با جمع‌آوری مبلغ نهایی 5،779،000 تومان که 116% از مبلغ مورد نیاز است و با توجه به مبلغ 779،000 تومان مازاد بر هدف کمپین، انتظار می‌ رود تعداد بیشتری از متقاضیان از این کمک ها بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی وبسایت دونیت، کمپین چشمان مهربان که توسط دیدیار با هدف حمایت و کمک رسانی به افراد مستحق و کودکان بی سرپرستِ نیازمند عینک راه اندازی شده بود، به یاری 162 حامی و جمع‌آوری 5 میلیون 779 هزار تومان تومان، با موفقیت به اتمام رسید.

هدف اصلی این کمپین جذب 5 میلیون تومان کمک بود که این مبلغ 4 روز قبل از تاریخ اتمام کمپین و با همت 140 نفر حامی جمع‌آوری شد.

هزینه 5 میلیون تومان برای تهیه فریم، عدسی و تولید و ارسال عینک برای حداقل 75 نفر از هموطنان نیازمند برآورد شده است اما با جمع‌آوری مبلغ نهایی که 116% از مبلغ مورد نیاز است، انتظار می‌ رود تعداد بیشتری از متقاضیان از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

به طور میانگین در هر روز 126،000 تومان از این کمپین حمایت شد و بیشترین میزان کمک نیز مربوط به روز 15 خرداد است که 585،000 تومان توسط 24 نفر کمک انجام گرفت. همچنین میانگین حمایت‌های مالی از این کمپین برای هر نفر از شرکت کنندگان حدود 35،700 تومان بود.

محی سنیسل، مدیر عامل  و بنیانگذار دونیت ضمن تجلیل از حمایت‌های مالی انجام شده، اظهار داشت: استفاده بهینه‌ مردم از فضای مجازی و به اشتراک گذاری این کمپین در شبکه های اجتماعی باعث موفقیت آن شد تا به واسطه آن عده ای از هموطنان بتوانند بهتر ببینند.

وی به 50 نیازمندی که وبسایت دیدیار به آن‌ها کمک کرده بود و اکثرا کودکان بی سرپرست بودند اشاره و تصریح کرد: به دلیل تعداد زیاد متقاضیان، این مجموعه لازم دید این کمپین را در وب‌سایت دونیت راه اندازی کند تا بتواند تعداد بیشتری را مورد حمایت خود قرار دهد.

مدیر عامل  در پایان تاکید کرد: دیدیار گزارش دقیقی درباره‌ هزینه‌ها و تعداد نهایی افراد دریافت کننده‌ عینک منتشر خواهد کرد. همچنین یک اینفوگرافی در رابطه با این کمپین در وبلاگ دونیت منتشر شده است.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دونیت به نشانی www.2nate.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
https://goo.gl/gR4DsB
اینفوگرافی کمپین چشمان مهربان
http://2nate.com
وبسایت دونیت
http://didyar.com/
وبسایت دیدیار
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان

رویدادمرتبط:

| پایان کمپین چشمان مهربان