اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394050546260100

کمپین حمایت مالی از کنفرانس نرم‌افزار متن‌باز زنجان zConf در وبسایت دونیت راه اندازی شد

کد: 1394050546260100

https://goo.gl/aem4qq

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین حمایت مالی از کنفرانس نرم‌افزار های متن باز زنجان (zConf) در وبسایت دونیت راه اندازی شد. این کنفرانس که تاکنون 5 بار برگزار شده، برای برگزاری هر چه بهتر ششمین دوره خود در 19 و 20 شهریور امسال، به دنبال جذب سرمایه از طریق پلتفرم دونیت است.

کمپین حمایت مالی از کنفرانس نرم‌افزار متن باز زنجان zConf در وبسایت دونیت راه اندازی شد

نرم افزارهای آزاد/متن باز فقط نرم افزار نیستند؛ ابزاری هستند که ما می‌توانیم با استفاده از آنها به ساختن یک دنیای ایده آل کمک کنیم

به گزارش روابط عمومی وبسایت دونیت، کمپین حمایت مالی از کنفرانس نرم‌افزار های متن باز زنجان (zConf) در وبسایت دونیت راه اندازی شد. این کنفرانس که تاکنون 5  بار برگزار شده، برای برگزاری هر چه بهتر ششمین دوره خود در شهریور امسال، به دنبال جذب سرمایه از طریق پلتفرم دونیت است.

هر ساله مراسم‌های گوناگونی برای معرفی بهتر نرم‌افزارهای آزاد و متن‌باز (که شیوه‌ توسعه‌ نرم‌افزارهای آزاد است) برگزار می‌شود که زی‌کانف نیز یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. در وبسایت رسمی این همایش چنین آمده است:

«نرم افزارهای آزاد/متن باز فقط نرم افزار نیستند؛ ابزاری هستند که ما می‌توانیم با استفاده از آنها به ساختن یک دنیای ایده آل کمک کنیم. دنیایی که در آن همه به طور رایگان از امکانات و ابزار ها بدون هیچ دغدغه ای استفاده می‌کنند.

تمام تلاش ما این است که این فرهنگ را گسترش دهیم تا آزادی نه تنها در بخش نرم افزار بلکه در تمامی‌ عرصه‌های زندگی ما باید تجلی یابد. ما تمرین می‌کنیم: تمرین می‌کنیم که از هر قشری که باشیم به هم احترام بگذاریم. از هر ابزاری برای کمک به هم استفاده کنیم. ابزار ها تنها یک وسیله هستند،‌ پس ما تمرین می‌کنیم که از آنها استفاده کنیم بدون اینکه تعصبی در استفاده از آنها داشته باشیم. تمرین می‌کنیم که هر چیزی را که ما را از رسیدن به اهداف مان بازمی‌دارد کنار بگذاریم.

هر چیزی که ما را محدود می‌کند باید کنار گذاشته شود. ما می‌خواهیم دنیایی بسازیم که در آن همه با هم دوست باشند و به بهتر شدن زندگی در این کره‌ خاکی کمک کنند.»

این همایش دو روزه از ساعت 9 صبح پنجشنبه 19 شهریور آغاز می‌شود و تا ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه 20 شهریور ادامه دارد.

 کمپین حمایت مالی از این کنفرانس در وبسایت دونیت تا تاریخ شروع همایش مهلت مشارکت دارد و انتظار می‌ رود دو میلیون تومان از این طریق حمایت  مالی صورت پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
https://2nate.com/api/zconf
کمپین حمایت مالی از کنفرانس نرم‌افزار های متن باز زنجان (zConf)
https://2nate.com/
وبسایت دونیت
رویدادمرتبط های:

| آغاز کنفرانس نرم‌افزار های متن باز زنجان (zConf) | پایان کنفرانس نرم‌افزار های متن باز زنجان (zConf)