اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394051346520100

کمپین حمایت از بازی آنلاین «سبقت» در دونیت آغاز شد

کد: 1394051346520100

http://bit.ly/1IX2eYn

، تهران , (اخبار رسمی): سبقت، اولین بازی مسابقه‌ای آنلاین و همزمان (Real time) موبایلی ایرانی است که در حال حاضر توسط استودیوی بازی‌سازی پاپاتا در دست تولید است. کمپین حمایت از بازی آنلاین سبقت، از تاریخ 13 مرداد و به مدت 3 ماه بر روی پلتفرم دونیت راه‌اندازی شده که تاکنون توانسته با جذب 15 درصد از 8 میلیون تومان مبلغ هدف در صفحه اصلی وبسایت دونیت قرار گیرد.

پروژه بازی آنلاین «سبقت» یکی از ده‌ها پروژه‌ای بود که در فراخوان ایده نوروز سال جاری، در وبسایت دونیت در معرض دید عموم قرار گرفت و بر اساس رای کاربران به عنوان سومین ایده برتر انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی وبسایت دونیت، «سبقت» نخستین بازی مسابقه‌ای آنلاین و همزمان (Real time) موبایلی ایرانی بوده و در حال حاضر توسط استودیوی بازی‌سازی پاپاتا در دست تولید است. استودیو پاپاتا از تیم‌های مستقل بازی‌سازی داخلی است که بدون دریافت حمایت مالی از سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی و با صرف هزینه‌های شخصی تشکیل شده و با تکیه بر تخصص و استعدادهای فردی به تولید بازی‌های باکیفیت داخلی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS می پردازد. بازی‌های رویای نیوتن و چیکیجا نیز قبلا توسط همین استودیو به مرحله تولید و عرضه رسیده‌اند.

پروژه بازی آنلاین «سبقت» یکی از ده‌ها پروژه‌ای بود که  در فراخوان ایده نوروز سال جاری، در وبسایت دونیت در معرض دید عموم قرار گرفت و بر اساس رای کاربران به عنوان سومین ایده برتر انتخاب شد و به همین دلیل، دونیت در مراحل مشاوره، ساخت و راه‌اندازی کمپین سبقت، از این تیم مستعد پشتیبانی کرد.

کمپین بازی آنلاین سبقت، که اولین کمپین خلاقانه (Creative) پلتفرم دونیت نیز هست، از تاریخ 13مرداد و به مدت 3 ماه بر روی پلتفرم دونیت راه‌اندازی شده که تاکنون توانسته با جذب 15 درصد از 8 میلیون تومان مبلغ هدف در صفحه اصلی وبسایت دونیت قرار گیرد. مبلغ جمع‌آوری شده برای هزینه‌های زیرساخت آنلاین بازی استفاده خواهد شد. همچنین، تیم سازنده هدایایی را برای حامیان پروژه در قالب بسته‌های 1000 تومانی تا 1،000،000 تومانی در نظر گرفته است.

بازی سبقت ابتدا بر روی پلتفرم Android و پس از آن بر روی iOS برای بازیکنان ایرانی عرضه خواهد شد. این بازی از طریق مارکت‌های داخلی به صورت رایگان همراه با آیتم‌های قابل خرید داخل بازی عرضه خواهد شد و دوستداران بازی‌های آنلاین و ماشین‌سواری را هدف خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای مشاهده و حمایت از این کمپین می‌توانند به صفحه اختصاصی این کمپین به نشانی sebghat.2nate.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://sebghat.2nate.com
صفحه رسمی کمپین حمایت از بازی سبقت در وبسایت دونیت
رویدادمرتبط های:

| آغاز کمپین حمایت از بازی آنلاین سبقت در وبسایت دونیت | پایان کمپین حمایت از بازی آنلاین سبقت در وبسایت دونیت