اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394052146630100

«کاریا» گزارش می دهد

دونیت، استارتاپی موفق در زمینه نرخ تبدیل

کد: 1394052146630100

https://goo.gl/u9tURh

، تهران , (اخبار رسمی): کاریا، وبسایتی است که اخبار و تازه‌های استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا در ایران را تحت پوشش خبری قرار می‌دهد و با تولید و ارائه محتوا در قالب مقالات و چندرسانه‌ای در رابطه با راه‌اندازی و اداره استارتاپ‌ها فعالیت می کند به تازگی از دونیت به عنوان یکی از موفق ترین استارتاپ ها در زمینه تبدیل بازدیدکننده به کاربر یاد می کند.

کاریا:"دونیت، استارتاپی موفق در زمینه نرخ تبدیل"

کاریا دلیل موفقیت دونیت در زمینه نرخ تبدیل را دال بر وجود همکاران رسانه‌ای از قبیل شبکه تبلیغات و اخباررسمی، خبرنامه‌های جذاب و حفظ کاربران قدیمی از طریق اطلاع‌رسانی منظم در قالب خبرنامه‌های ارسالی و تبلیغات هدفمند در شبکه‌های مرتبط با هر کمپین دانست

 

کاریا در مقاله‌ای دونیت را به عنوان یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌ها در زمینه تبدیل بازدیدکننده به کاربر معرفی می‌کند و برای تعریف نرخ تبدیل می‌نویسد: «مفهوم نرخ تبدیل هر پلتفرم، با پلتفرم دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، نرخ تبدیل یک فروشگاه اینترنتی به معنای درصد تبدیل بازدیدکننده به خریدار است.» اما محی‌الدین سنیسل، بنیانگذار دونیت، نرخ تبدیل را با نسبت حمایت‌کنندگان از هر کمپین می‌سنجد.

میزان نرخ تبدیل هریک از کمپین ها در دونیت برای کمترین میزان 1.7 و برای بیشترین میزان 10 درصد بوده است. کاریا نرخ تبدیل دونیت را با نرخ تبدیل شرکت‌ها و کمپانی‌هایی نظیر کوکاکولا مقایسه کرد و افزود: «نرخ تبدیل غول‌های تبلیغاتی مانند کوکاکولا و یونیسف نزدیک به 10درصد است.»
این وبسایت ،دلیل موفقیت دونیت در زمینه نرخ تبدیل را دال بر «وجود همکاران رسانه‌ای»، «لحن دوستانه و بازاریابی محتوایی» در وبلاگ این پلتفرم، «خبرنامه‌های جذاب و حفظ کاربران قدیمی» از طریق اطلاع‌رسانی منظم در قالب خبرنامه‌های ارسالی و «تبلیغات هدفمند» در شبکه‌های مرتبط با هر کمپین دانسته است.

همکاران رسانه‌ای

دونیت با وبسایت‌های بسیاری به صورت همکار رسانه‌ای فعالیت می‌کند. درواقع به دلیل نوع فعالیت دونیت که در زمینه اجتماعی و کمک به جمعی از مردم است، ارتباط خوبی بین وبسایت‌های زیادی مانند شبکه تبلیغات و اخباررسمی با دونیت به وجود آمده و این سایت‌ها علاقه زیادی به حمایت از دونیت نشان دادند. همچنین وبسایت‌ها و روزنامه‌های زیادی درمورد دونیت و کمپین‌های موفق آن نوشتند مانند یک پزشک، روزنامه ایران، روزنامه جام‌جم و…

لحن دوستانه و بازاریابی محتوایی

بلاگ پست‌های دونیت با لحنی صمیمانه و کاربرپسند نوشته می‌شوند و ارتباط خوبی با مخاطب برقرار می‌کنند. این زمینه به برقراری ارتباط حسی با مخاطب بسیار کمک می‌کند و باعث ترغیب آن‌ها به حمایت بیشتر از ایده‌هایی که می‌توانند تغییری در دنیای اطراف ایجاد کنند، می‌شود.

خبرنامه های جذاب و نگه داشتن کاربران قدیمی

دونیت هر از چندگاهی خبرنامه‌ای جذاب برای کسانی که از کمپین‌ها حمایت کرده بودند می‌فرستد تا هم از کار خوب آنها قدردانی کند و هم اینکه با اینکار کمپین‌های جدید خود را معرفی ‌کند و دوباره حس خوب حمایت را برای کاربران ایجاد کند.

تبلیغات هدفمند

دونیت هر کمپین را در شبکه‌ای از افراد مرتبط تبلیغ می‌کند به طور مثال برای کمپین تجهیز کتابخانه مدارس بوشهر، برای بیشتر شدن میزان حمایت‌ها، این کمپین در گروه‌های مربوط به کتاب‌دوستان در فیسبوک و گوگل پلاس منتشر می‌شود و به همین ترتیب هر کمپین بین مخاطب خاص خود محبوب می‌شود. به گفته محی الدین سنیسل در این کمپین از هر 20 نفر علاقه‌مند به کتاب، یک نفر از آنها کمک می‌کند. به همین دلیل نرخ تبدیل کمپین‌ها بالا است و هر کمپین با گذشت مدت زمان تعیین شده، تامین مالی می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]