اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394052246670100

کمپین حمایت از شبکه اجتماعی «اسین» در دونیت راه‌اندازی شد

کد: 1394052246670100

https://goo.gl/6rWPm5

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه اجتماعی اسین متشکل از یک تیم توسعه‌دهنده دونفره با همکاری و پشتیبانی دونیت کمپینی ویژه به مدت 3 ماه (93 روز) برای حمایت مالی از این پروژه راه‌اندازی کرده است.

کمپین حمایت از شبکه اجتماعی اسین در دونیت راه اندازی شد.

فعالیت شبکه اجتماعی اسین بر پایه زمان و مکان است و به کاربران خود کمک می کند تا رویدادهای مورد علاقه خود را بر مبنای زمان و مکان برگزاری آنها دنبال کنند

ایده شبکه اجتماعی اسین برای اولین بار در فراخوان ایده نوروز 94 در دونیت در معرض دید عموم قرار گرفت و توانست توسط کاربران به عنوان بهترین ایده از بین ده‌ها ایده شرکت‌کننده در این فراخوان انتخاب شود.

فعالیت این شبکه اجتماعی بر پایه زمان و مکان است و به کاربرانش کمک می کند تا رویداد‌های مورد علاقه خود را بر مبنای زمان و مکان برگزاری آنها دنبال کنند. برای پیگیری رویدادها کافیست صفحه برگزارکننده رویداد مورد نظر توسط کاربر دنبال شود. به عنوان مثال، برای پیگیری زمان بازی‌های لیگ برتر فوتبال کافیست کاربر، صفحه لیگ برتر را دنبال کند تا در تقویم خود برنامه بازی‌های لیگ برتر را داشته باشد.

کاربران می‌توانند با استفاده از امکان یادآوری (reminder) این شبکه اجتماعی برای رویدادها آلارمی بسته به نیاز خود تعیین کنند تا در بازه زمانی مورد نظر و در فاصله زمانی چندساعته تا چند روزه، کاربر را از زمان شروع رویداد مورد نظر باخبر کند.

یادآور  می‌شود، مبلغ موردنیاز برای تامین مالی این پروژه 7 میلیون تومان است که 70 درصد از مبلغ مورد نیاز با هزینه شخصی تامین می‌شود و مابقی مبلغ که از کمپین دونیت به دست خواهد آمد، صرف راه‌اندازی وبسایت و اپلیکیشن اندروید این پروژه خواهد شد. همچنین برای تشویق حامیان و تشکر از آنها طی بسته‌های حمایتی 5 تا 500 هزار تومانی، جوایز متعددی بعد از اتمام موفقیت‌آمیز کمپین اهدا خواهد شد. 

علاقمندان برای مشاهده و حمایت از کمپین شبکه اجتماعی اسین می توانند به آدرس esin.2nate.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]