اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394062147560115

از دوشنبه 23شهریورماه

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات برگزار می شود

کد: 1394062147560115

http://j.mp/1UJFXVx

، تهران , (اخبار رسمی): چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات از دوشنبه 23 شهریور به مدت 4 روز از ساعت 10 صبح الی 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان به این صنعت پرطرفدار است.

از ویژگی‌های این نمایشگاه این است که 80 درصد غرفه‌سازی این نمایشگاه توسط شرکت‌کنندگان صورت گرفته که به جذابیت‌های نمایشگاه اضافه خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات (فودنا)، جمشید مغازه‌ای دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات با بیان اینکه 80 درصد غرفه‌سازی این نمایشگاه توسط شرکت‌کنندگان صورت گرفته است، آن را ازموارد جذاب نمایشگاه امسال ارزیابی کرد.

دبیر انجمن درباره روند شکل‌گیری و فعالیت این نمایشگاه می‌گوید: ابتدا نمایشگاه با 2 سالن و با فضای حدود 3000 مترمربع شروع به فعالیت کرد که در حال حاضر این فضا به30 هزار مترمربع رسیده است، همچنین برگزاری نمایشگاه در صادرات نیز نقش بسیار موثری به‌دنبال داشته است.

 

هدف نمایشگاه شیرینی و شکلات،  توانمندی‌های صنعت

مغازه‌ای در ادامه افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه به خصــــوص نمایشگاه‌های بازرگانی و تخصصی که فروش مستقیم ندارند، صرفاً به منظور نشان دادن توانمندی‌های این صنعت است. طبیعتاً وقتی به 10 سال گذشته که شروع کار نمایشگاه توسط پیشکسوتان این صنعت بود بازمی‌گردیم و مقایسه می‌کنیم، متوجه سیر صعودی این صنعت می‌شویم. به عنوان مثال، در سال 1380 حدود 40 میلیون دلار صادرات داشته‌ایم که در سال گذشته به 600 میلیون دلار رسیده و قطعاً نمایشگاه در این امر مزید بر علت است. در ضمن یادآور می‌شود که صنعت شیرینی و شکلات بعد از لبنیات بیشترین صادرات صنعت غذایی را به خود اختصاص داده است.

 

از مسئولان دعوت کرده‌ایم تا از نزدیک عظمت این صنعت را مشاهده کنند

جمشید مغازه‌ای، در مورد انتظارات خود از مسئولان گفت: ما دوست داریم همانطور که مشارکین با ذوق و شوق قدم پیش گذاشتند و در نمایشگاه ما شرکت کردند، دولتمردان، صاحبنظران و بزرگان نیز از نمایشگاه بازدید کرده و توانمندی‌های این صنعت را از نزدیک مشاهده کنند، ضمناً ما در این راستا کوتاهی نکرده و اقداماتی را نیز انجام داده‌ایم، به این معنی که از مدیران وزارتخانه‌های مختلفی که با ما ارتباط تنگاتنگ دارند مثل وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، سازمان استاندارد، اتاق بازرگانی و مجلس و سایر نهادهایی که به نوعی با ما تعامل دارند دعوت به‌عمل آورده و انتظار داریم که آنها نیز تشریف آورده و از نزدیک عظمت این صنعت را مشاهده کنند، البته در بسیاری مواقع به‌دلیل گرفتاری و همزمانی امور مختلف و مشکلات این امر مقدور نیست. 

 

فقط دو نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در دنیا

دبیر انجمن در ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین امتیازات نمایشگاه ما فعالیت درسه بخش مواد اولیه، ماشین‌آلات و محصول نهایی است که طبیعتاً این امر در دنیا بسیار خاص است و در هر مکانی وقتی نمایشگاه تخصصی برگزار می‌شود به نوعی با صنایع  غذایی ارتباط دارد. در زمینه شیرینی و شکلات در دنیا دو نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات وجود دارد که بزرگ‌ترین آن ISM آلمان است که در پایان فصل پیک شیرینی و شکلات برگزار می‌شود. دومین نمایشگاه نیز که در خاورمیانه بسیار خاص و زبانزد می‌باشد، نمایشگاه ما است که با استقبال بی‌نظیر دست‌اندرکاران، تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی مواجه شده و در حال حاضر نیز به وضعیت مطلوبی رسیده، اما باز هم به آن اهدافی که موردنظر ما هست و نشانه‌گذاری کرده‌ایم، نرسیده‌ایم و امید است که این دستاوردها هر چه سریع‌تر نصیب ما شود.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات در 30 هزار مترمربع در سالن‌های 44A ، 44B ، 40، 41، 31A، 31B ، 38، 35  و همچنین فضای باز پیرامون سالن‌های تحت پوشش برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه خبری صنایع غذایی ایران فودنا

فودنا نخستین شبکه خبری صنایع غذایی ایران است که فعالیت خود را در زمینه­ ی اطلاع­ رسانی متمرکز کرده است و از سال 1384تاکنون بخش عمده توان و نیروی خود را در زمینه­ ی اطلاع ­رسانی صنایع غذایی به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات | پایان چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات