اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394071948300153

جشن بزرگ هجدهمین سالگرد موفقیت برگزار شد

کد: 1394071948300153

https://goo.gl/aVtWgv

، تهران , (اخبار رسمی): جشن هجدهمین سالگرد انتشار مجله موفقیت به مدیر مسئولی دکتر احمد حلت، روز شانزدهم مهرماه در محل تالار خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو تهران با استقبال گسترده مردمی و حضور شخصیت‌های برتر سینما، موسیقی و ورزش برگزار شد.

جشن بزرگ هجدهمین سالگرد موفقیت برگزار گردید

جشن بزرگ موفقیت در ادامه رسالت خود مبنی بر گسترش فرهنگ مثبت‌اندیشی و تجلیل از افراد برتر این عرصه که موجبات استحکام نهاد خانواده، کاشتن بذر امید در دل مردم و همچنین ایجاد فضاهای نو در عرصه کسب‌وکار را فراهم می‌کنند، روز شانزدهم مهرماه از ساعت 17 آغاز شد

رضا منصورنیا، مدیر روابط عمومی مؤسسه موفقیت در این باره گفت: جشن بزرگ موفقیت در ادامه رسالت خود مبنی بر گسترش فرهنگ مثبت‌اندیشی و تجلیل از افراد برتر این عرصه که موجبات استحکام نهاد خانواده، کاشتن بذر امید در دل مردم و همچنین ایجاد فضاهای نو در عرصه کسب‌وکار را فراهم می‌کنند، روز شانزدهم مهرماه از ساعت 17 آغاز شد.

 

در ابتدای این برنامه در قالب یک برنامه ویدئویی با نگاهی گذرا بر درگذشتگان بزرگ عرصه‌های علم، فرهنگ و هنر در ایران و جهان، یاد ایشان گرامی داشته شد. همچنین گزارشی تصویری از جشن بزرگ موفقیت در سال 1393 که به میزبانی برج میلاد تهران برگزار شد، در معرض دید مخاطبان این برنامه قرار گرفت.

 

در ادامه دکتر احمد حلت درباره پارامترهای شاد زیستن و زندگی در لحظه حاضر برای ترمیم گذشته و ساخت آینده به سخنرانی پرداخت. از جمله بخش‌های جذاب این رویداد می‌توان به اجرای زنده گروه رومی به سرپرستی پدرام درخشانی اشاره کرد  که آثاری از آلبوم‌های رومی، افشارستان و اشارات نظر در دو بخش به نظر حضار رسید و با استقبال ایشان روبه‌رو شد.

 

سجاد افشاریان، یکی از تقدیرشدگان این جشن نیز ضمن حضور بر استیج جشن موفقیت به نقش مانای موفقیت در شکل‌گیری پایه‌های برنامه‌ریزی در میان جوانان و ایجاد مسیری مشخص برای نیل به اهداف عالیه اشاره کرد و در به‌عنوان یکی از نویسندگان ارشد برنامه خندوانه و پژوهشگران عرصه تئاتر، شایسته دریافت اولین تندیس موفقیت در سال 1394 شد.

 

از دیگر افرادی که شایسته دریافت این نشان شدند، می‌توان از دکتر مهدی دوایی (از نویسندگان قدیمی موفقیت و محقق و پژوهشگر در عرصه خانواده)، مسعود امامی (نویسنده و کارآفرین برتر در عرصه بیمه)، مهندس ثقفی (از بزرگان عرصه صنایع غذایی و از مدیران ارشد شرکت‌های صاحب‌نام ایرانی) و همچنین حمید سپیدنام (به عنوان برترین کارآفرین عرصه‌های نو و مبدع برندهای مانا) نام برد. همچنین اجرای استندآپ کمدی با اجرای استاد رضا رفیع از شادترین بخش‌های این رخداد پاییزی بود که تا دقایقی متمادی خنده را بر لبان حضار نشاند.

 

این برنامه که با اجرای احسان کرمی صورت پذیرفت، تا پاسی از شب ادامه یافت و ستاره‌ای دیگر را بر آسمان 18سال فعالیت این رسانه معتبر خصوصی کشور به یادگار گذاشت.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله موفقیت

مجله موفقیت در شهریور 1376 با شماره مجوز انتشار 124/9378 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف اشاعه فرهنگ مثبت نگریدر سراسر جهان متولد شد و در صدد است بستر فرهنگی لازم را برای ارتقاء سطح کیفی و کمی بهداشت روانی جامعه فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]